czwartek, 18 sierpnia 2016

"Frien­ds are an­gels who lift us to our feet when our win­gs ha­ve troub­le re­mem­be­ring how to fly."


Jest to mój ulubiony cytat dotyczący przyjaźni.W dzisiejszym poście chce poruszyć temat przyjaźni.
Nie mam pojęcia co bym zrobiła gdyby nie moja przyjaciółka.Przyjaciel jest to osoba,której możesz się zwierzyć ze wszystkiego.Jest to osoba,która wie o tobie wszystko.Zna cię jak nikt inny.
Przyjaźń jest to cudowna więź.Łączy ludzi.Czujesz,że możesz tej osobie powiedzieć wszystko,a ona cię nie wyśmieje.Ona cię zrozumie.
Każdy powinien mieć taka osobę,swoją bratnią duszę.Jeśli nie macie takiej osoby nie martwcie się.Nie szukajcie na siłę jak to robią niektórzy.Bądźcie sobą,a los postawi na waszej drodze taką osobę.Gdzieś na świecie musi być twoja bratnia dusza.
Taka osoba może naprawdę odmienić wasze życie.
Nie wiadomo czy na lepsze czy gorsze.
Trzeba być ostrożnym w dobieraniu sobie przyjaciół,ponieważ mogą być osoby,którym zależy na innych rzeczach niż przyjaźń.
Ja miałam takie szczęście,że swoją przyjaciółkę poznałam w zerówce i przyjaźnimy się już 9 lat.



A wy macie swoich najlepszych przyjaciół?

 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten cytat! :)
    Przyjaźń w życiu człowieka jest czymś niezwykle istotnym.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiego długiego stażu w przyjaźni :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się z kimś przyjaźnię ponad aż 10 lat ale osobiście wiem że da się przeżyć na dłuższą metę bez przyjaciółki. Teraz jesteś bardzo młodziutka więc wiem że w Twoim wieku to ważne ale jak będziesz starsza to zrozumiesz o czym teraz piszę.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń