środa, 10 sierpnia 2016

"Gwiazd Naszych Wina"John Green

Witajcie!Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki,która jest moją miłością już od dwóch lat.Jest to książka "Gwiazd Naszych Wina"Johna Greena.
Bohaterką książki jest szesnastoletniej  Hazel Grace,która jest chora na raka.Jej życie jest nudne i przewidywalne.Wszystko zmienia się gdy przychodzi na spotkanie grupy wsparcia.Tam poznaje Augustusa Watersa,który także był chory na raka.Augustus Waters zmienia jej życie.Pokazuje,że świat nie jest okrutny i można się z niego cieszyć.
Książkę dostałam w prezencie w 2014 roku.Przedtem obejrzałam film.Myślałam,że film to cudo,ale jednak książka przebija go o głowę.Tę książkę traktuje jak drugą Biblie.Naprawdę.Jest całkiem inna od wszystkich.Pokazuje jak cieszyć się życie pomimo choroby.Pokazuje jakie naprawdę jest życie.Przeczytałam cztery książki Johna Greena i stwierdzam,że ta jest najlepsza.Jest to dla mnie coś w rodzaju "Małego Księcia" tylko o wiele,wiele lepsze.Jest to moja ulubiona książka.Kocham ją i serdecznie ją wam polecam!





Aż zachciało mi się tę książkę przeczytać trzeci raz ♥


Zapraszam was także na moje social media:
Ask:Nika5000
Instagram:weronika_kopczynska
Snapchat:wera.kopczynska
E-mail:weronika.kopczynska@go2.pl

 

13 komentarzy:

  1. Czytałam książkę i oglądałam film - wiem jedno: piękna historia! Niestety nie miałam już styczności z innymi publikacjami pana Greena, więc nie wiem czy jest lepsza od pozostałych :x

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się za bardzo nie podobała, są o wiele lepsze.
    justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film i czytałam książkę i jest to mój totalny ulubieniec :)

    Obserwuje ;)

    https://life-patuu.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i film też widziałam! Super książka! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam film,wzruszył do łez ,jest super :) Książkę tez czytałam i również powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieram się do przeczytania tej książki ładnych parę miesięcy, może w końcu przyjdzie ten czas :D
    Zapraszam na mój blog obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)


    OdpowiedzUsuń
  7. czytalam ksiazke i ogladalam film, niestety, ale ekranizacja nie przypadla mi do gustu ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu <3

    a wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam, ale to książka zupełnie nie w moim stylu. Film również średnio mi się podobał :/
    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam książkę i oglądałam film :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam książkę.. ale jakoś film podobał mi się bardziej :D
    OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo lubię tę książkę. Tak samo jak ty widziałam pierw film, ale jednak książka dużo lepsza.
    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki nie czytałam, ale film oglądałam i jestem nim zachwycona, jeden z ulubionych!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń