czwartek, 4 sierpnia 2016

"Girl Online"Zoe Sugg

                        

 Cześć kochani!Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki "Girl Online" napisaną przez youtuberke Zoe Sugg.
Książka opowiada o nastolatce o imieniu Penny.Jej życie jest podobne do życia prawie każdej nastolatki.Bardzo często się kompromituje robiąc coś co naprawdę przynosi jej wstyd.Ma pewien problem.Od wypadku samochodowego przeżywa ataki paniki.Jest zakochana w chłopaku,którego interesuje tylko czubek własnego nosa.Jej najlepszy przyjaciel Elliot wspiera ją w każdej chwili i Penny czuje,że może mu zaufać.Jest jeszcze coś Penny ma bloga,jest to jej sekret,o którym wie tylko Elliot.Bloga traktuje jak pamiętnik.Gdy życie osobiste Penny wywraca się do góry nogami rodzice zabierają ją do Nowego Jorku.Penny zakochuje się.
Według mnie książka "Girl Online"jest miłą,zabawną,ale także szczęśliwą opowieścią.Nie ma żadnego głębszego znaczenia,ale bardzo miło mi się ją czytało.W niektórych momentach książka zaskakuje co jest wielkim plusem.Bardzo szybko czytało mi się tą książkę.Polecam ją każdemu,ale przede wszystkim osobom,które zaczynają swoją przygodę z czytaniem.
To by było na tyle mam nadzieje,że post się wam spodobał i widzimy się w kolejnym!♥Do zobaczenia!






P.S:Wpadłam na pomysł,że posty będę dodawać dwa razy w tygodniu.Jeden z recenzją,a drugi z jakimiś moimi przemyśleniami.Co wy na to?

2 komentarze:

  1. książka wygląda na ciekawą :)
    http://xycjpc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i serdecznie polecam - świetna młodzieżówka ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń