wtorek, 30 sierpnia 2016

"Tam gdzie spadają Anioły"Dorota Terakowska

Dobry wieczór!W ten przedostatni wieczór wakacji naszła mnie ochota na napisane dla was recenzji o książce Doroty Terakowskiej "Tam gdzie spadają anioły".
Mała,pięcioletnia dziewczynka o imieniu Ewa jest świadkiem dramatycznej walki Aniołów.W tym samym momencie gdy dobro przegrywa Ewa traci swojego Anioła Stróża.Dziewczynka szybko zapomina o tym co się wydarzyło.Mieszka z rodzicami,którzy nie interesują się nią za bardzo.Jedynie jej babcia dba o nią i pokazuje jej świat.Niestety od kiedy dziewczyna straciła swojego Anioła Stróża dzieje się z nią coś nie dobrego.Ewa postanawia go odnaleźć.
Teraz pojawia się pytanie czy wierzę w Anioła Stróża?Tak wierzę choć muszę przyznać nie zdawałam sobie sprawy z ich obecności,aż przeczytałam tę książkę.Może Anioły nie są takie jak opisała je autorka,ale to dobra koncepcja.Książka pokazuje jak niektórzy ludzie są pochłonięci takimi rzeczami jak:internet,praca pieniądze.Nie zauważają piękna tego świata.
Mnie ta książka bardzo się spodobała.Chociaż wole czytać dzieła zagranicznych autorów niż polskich.Lecz zauważyłam,że polscy autorzy wcale nie są źli.

Moja ocena to:  4,5/5

 A wy wierzycie w Anioły?

7 komentarzy:

  1. Ciekawy tytuł książki. Jestem chrześcijanką i samo to mówi za siebie.. :)

    justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ta książka musi być ciekawa!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zazwyczaj czytam dzieła zagranicznych autorów jednak skoro Twoje ocena jest tak wysoka to chyba skuszę się na przeczytanie tego egzemplarza :)

    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tą książkę i bardzo mi się spodobała, choć była trochę naiwna... Polscy autorzy nie są źli, tylko trzeba dobrze szukać. Koniecznie sięgnij po "Poczwarkę" Terakowskiej - cudowna powieść!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą książkę ! :) Fajne pazurki ! Wbijaj do mnie ! http://wyczarujpiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń