sobota, 8 października 2016

"Harry Potter i Insygnia Śmierci" J.K.Rowling

Kolejny raz przychodzę do was z moja książkową miłością jaką jest "Harry Potter". W tym poście zrecenzuje ostatnią,siódmą część Harrego Pottera czyli "Harry Potter i Insygnia Śmierci"♥





Harry po śmierci kogoś bliskiego zostaje obarczony strasznym i trudnym zadaniem.Musi odszukać i zniszczyć pozostałe horkruksy Voldemorta.Pomagają mu w tym Ron i Hermiona.Jednak  Harry mimo obecności swoich przyjaciół czuję się samotnie jak nigdy wcześniej.Musi opuścić Norę,która była dla niego jak dom.W czasie swojej podróży odkrywa swoją przeszłość,przeszłość Dumbledora,a także tajemnicze Insygnia Śmierci.
Jest to ostatnia część i naprawdę było mi smutno,że to już koniec.Ta część Harrego Pottera jest dla mnie bardzo sentymentalna,ponieważ rozwiązuje się w niej wszystko.J.K.Rowling stworzyła dla nas świat.Świat pełen magii,dobra i miłości.
Ta część jest jedną z moich ulubionych.Moje ulubione książki z tej serii to:"Harry Potter i więzień z Azkabanu,"Harry Potter i Czara Ognia",no i finalnie "Harry Potter i Insygnia Śmierci"
W tej części Harry Potter staje się bardziej dojrzały.Oczywiście przeżywa kilka załamek,ale one kształtują go jako człowieka.Gdy czytałam tą książkę utożsamiałam się z Harrym rozumiałam to jak on musiał się czuć po tym wszystkim co przeżył.
W tej części okazało się,że osoba,której nienawidziłam od początku tej serii jest inna niż myślałam.Pozory mylą.Osoba,która uprzykrzała Harremu życie,która okazywała mu swoją szczerą nienawiść okazała się osobą opiekuńczą,dobrą i bardzo,bardzo skrytą. Kocham tę część!


Moja ocena:5/5



 Seria o Harrym Potterze nauczyła mnie oddania,nie oceniania po okładce bo możemy się naprawdę rozczarować,doceniania swoich bliskich i bronienia ich w każdej sytuacji.Nauczyła mnie też,żeby nie przejmować się tym co mówią o mnie inni.O Harrym w gazetach pisano różnie niestworzone rzeczy,które nie były prawdą.Hermione przezywaną szlamą,a ona  nie przejmowała się tym.Ron był przezywany przez Malfoya dlatego,że jego rodzina nie była bogata,może parę razy dał się sprowokować,ale później zrozumiał,że to nie ma sensu.

A czego was nauczyła seria o Harrym Potterze?

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam HP, książki jak i filmy to coś do czego mogę wracać i wracać :)
    Na pewno można było się dużo nauczyć z tej serii - znaczenia prawdziwej przyjaźni, albo nawet tego, że prawdziwe dobro prędzej czy później zwycięży :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą mi to się nigdy nie znudzi ;)
      Z chęcią zaobserwuje.

      Usuń
    2. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Uwielbiam Harrego Pottera :)
    Mogłabym czytać i oglądać na okrągło *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytam książek o takiej tematyce :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam tyko filmy :p ale bardzo mi się podobały :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromy sentyment do tej serii, książki dzieciństwa! Zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety książek o Harrym nie czytałam, jednakże bardzo lubię oglądać filmy, które pokazują, jak ważna jest przyjaźń i pomoc niesiona innym.
    Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam żadnej ksiązki o Harrym, nawet nie oglądałam filmów. Powinnam to chyba nadrobić :) Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega lubie Harrego Pottera oglądać , książki jeszcze nie czytałam ;)

    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za fantastycznymi filmami i książkami, jednak HP uwielbiam ;) Mogłam w kółko go oglądać, książki jeszcze niestety nie czytałam, ale kiedyś na pewno po nią sięgnę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :)
      Polecam ci przeczytać książkę jest w niej więcej szczegółów niż w filmie :)
      Ja także pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ja zabieram się za czytanie Harrego już od dwóch miesięcy haha. Tak to jest jak zna się fabułę filmu i już nie chce się czytać ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W książkach pokazano jest więcej niż w filmach więc nie zrażaj się tym,że znasz fabułę :)

      Usuń
  11. Uwielbiam Harrego Pottera, jednak ogladałam tylko filmy, książek nie czytałam. Ciężko mi powiedzieć czego nauczyła mnie ta seria, nigdy się nad tym nie zastanawiałam :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie za specjalnie przepadam za taką fantastyką...
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry Potter is so cool. Thanks for sharing. :)

    Do you want to follow each other on GFC? If yes, let me know on my blog and I’ll follow you back.
    Have a nice day!

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze przeczytałam tylko "Komnatę tajemnic" w dodatku byłam troszkę do tego zmuszona, nie przepadam za tego typu książkami, ale Harry Potter ma coś w sobie że każdy przeczytał chociaż jedną część ♥ Bardzo dobra recenzja, pozdrawiam :*

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jeszcze niestety przeczytać eh

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam HP i nigdy mi sie nie znudzi, przywołuje mile wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Potterheads łączmy się :D Ja uwielbiam pierwsze 3 części, bo tam wszyscy są tacy w miarę niewinni i klimat Hogwartu jest tam najlepiej ukazany :D I nie łam się, za niedługo premiera Przeklętego Dziecka!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam jeszcze :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. HP to pewnego rodzaju klasyk, do którego zawsze wracam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu chcę kupić sobie książki o Harrym Potterze. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam ale szczerze powiem, że nigdy sobie nie zadałam pytania "Czego mnie te książki nauczyły".. ;/
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Harry Potter- cala seria, to moje dziecinstwo, moge do tych ksiazek wracac i wracac i NIGDY mi sie one nie znudza <3
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Harry'ego! Co roku czytam całą serię, a latem oglądam filmy na TVN-ie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj czytalam te czesc chyba z 6 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się przyznam, że całej serii nie czytałam xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna jest ta ksiazka! Przeczytałam wszystkie czesci oraz oglądałam filmy :D Nauczyla mnie ta seria, aby sie nie poddawac i dazyc do celu :)

    Obserwuje i licze na rewanz ;)
    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tą książkę, mimo że moja ulubiona część to Zakon Feniksa :)

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK
    zakacik-bloggerki.blogspot.com KLIK

    P.S.: ja już Cię obserwuję, jak chcesz możesz i mnie zaobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka jest genialna. Mi przede wszystkim pokazała prawdziwą przyjaźń :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam tylko filmy i to nie wszystkie, a z książki nawet nie przeczytałam 1 słowa. :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie piszesz recenzje :) Niestety widziałam tylko filmy, ale planuję kiedyś przeczytać całość ;)
    Obserwuję i liczę że się odwdzięczysz, zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeczytałam Twój post i naszła mnie taka ochota na
    Harrego Pottera. Mogłabym czytać bez końca i nigdy mi sie nie znudzi

    OdpowiedzUsuń