niedziela, 23 października 2016

Moje TOP 5 książek

Cześć!Dzisiaj mam dla was trochę odmienny post.Jednak nadal będzie on o książkach.Paulina z bloga pauuls.blogspot.com podsunęła mi pomysł,żeby napisać posta o moich TOP 5 książek.Zapraszam!

 

1."Gwiazd Naszych Wina"John Green

 

 
Tą książkę już wam polecałam.Więc odsyłam was do jej recenzji http://weruczyta.blogspot.com/2016/08/gwiazd-naszych-winajohn-green.html.Kocham ta książkę.Nie jest to żadne ckliwe opowiadanie o miłości,ale prawdziwe życie pełne trudności.Bohaterowie nie mogą nic na to poradzić cieszą się z życia i czerpią z życia ile mogą.Ta książka nauczyła mnie,że życie nie jest takie kolorowe,ani idealne.Nie jest tak jak w bajkach.Pojawia się choroba,a wtedy już nic nie można zrobić.

2."Papierowe Miasta"John Green

 

 Kolejna książka Greena wzbudziła we mnie zachwyt.Jeśli chodzi o film nie podoba mi się,ale książka jest niesamowita.Nauczyła mnie,że szkoła,później,studia,praca i rodzina to zwykły i nudny schemat życia.Dlaczego mamy tak żyć jak karze społeczeństwo?Jeszcze nie wiem jak przełamać ten schemat,ale mam nadzieje,że do tego dojdę.Książka opowiada o tym co może zdziałać przyjaźń i co może zrobić dla ciebie twój prawdziwy przyjaciel.Recenzję tej książki na pewno zobaczycie na moim blogu.

3."Igrzyska śmierci"Suzanne Collins

 


"Igrzyska śmierci" to dla mnie coś cudownego.Książki są o niebo lepsze od filmów.Przeczytałam dwie końcowe części i została mi pierwsza,którą już niedługo skończę.Książka pokazuje jak ludzie sprzeciwiają się rządowi.Nie chcą być marionetkami w ich głupiej grze.Decydują się temu przeciwstawić,a to wszystko dzięki jednej dziewczynie −Katniss.Od tej książki pokochałam tego typu właśnie literaturę.Książka wzbudza we mnie bardzo dużo emocji.Co rozdział,albo płakałam,albo byłam zdziwiona,albo nie wiedziałam co mam myśleć.

4."W śnieżną noc"Lauren Myracle,Maureen Johnson,John Green


  
Jest to idealna książka na święta.Gdy czytałam ta książkę w chłodny,zimowy wieczór od razu w moim sercu zrobiło się cieplej.Te historie są tak cudowne!Naprawdę nie byłabym sobą gdybym tej książki tutaj wam nie pokazała.Najbardziej spodobała mi się historia napisana przez Maureen Johnson pt:"Podróż wigilijna"naprawdę nie mogłam uwierzyć jak to się wszystko stało.Ogólnie każda z tych opowieści jest bardzo zaskakująca,a co najważniejsze romantyczna!

 5."Niebo istnieje...Naprawdę!"Todd Burpo oraz Lynn Vincent

 


Książka ta otworzyła  mi oczy na niebo.Wcześniej nie zdawałam sobie sprawy,po prostu nie myślałam za bardzo o niebie.Od chwili przeczytania tej książki zaczęłam się bardziej interesować niebem.Książka napisana jest przez ojca Coltona Burpo chłopca,który cudem wyzdrowiał po nagłej operacji.Chłopiec przeżył piękną i wyjątkową podróż do nieba i z powrotem.Naprawdę ta książka odmieniła moje życie.

To by było na tyle z moich TOP 5 książek.Te książki odmieniły moje życie i sprawiły,że inaczej patrze na świat.Zmieniła się moja perspektywa.Zaczęłam doceniać życie chociaż jeszcze mam trochę z tym problemy.Dla mnie są to najbardziej wartościowe książki.Pewnie się zdziwicie dlaczego nie ma tu Harrego Pottera.Niestety nie mogłam o nim napisać,ponieważ miałam tylko do wyboru 5 książek.Ale też bardzo wam ta książkę polecam!Kocham ją,ale to wiecie.

Życzę wam miłego popołudnia!

 


 

51 komentarzy:

  1. Ksiazki wydadaja sie mega ciekawe! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Ja czytałam 2 pierwsze książki. Sam pomysł na historię bardzo mi się podoba. Ale nie lubię w twórczości Johna tego, ze wszystko tak opisuje. Te opisy są okropnie długie, a mnie to trochę przynudza. Może dlatego, że preferuję czytać książki w całości poświęcone miłości niż te z jej wątkami. Ale poza tym to książki mi się podobały. A film igrzyska śmierci jest genialny!
    Mogę prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście: Littleredcherrysmile click Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Igrzyska Śmierci- czytałam, i przyznam szczerze, że to jedna z niewielu książek, która bardziej podoba mi się w wersji filmowej. Książek Greena nie miałam okazji czytać, choć przymierzam się do tego od dawna, szczególnie, że obejrzałam już jego dwa filmy, które totalnie mnie poruszyły. Zresztą podobnie jak ekranizacja książki, którą masz pod numerem 5. Nie mogę się doczekać jej drugiej części :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Gwiazd naszych wina <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebo istnieje naprawdę- super książka i w dodatku oparta na faktach! Co ciekawe, że ten obraz, który ten chłopczyk zobaczył jest u nas w salce oazowej i gdy oglądaliśmy adaptację filmową tej książki, to ten obraz przed nami wisiał :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie oglądałam adaptacji filmowej muszę w końcu to zrobić!
      Ten obraz na pewno musi być piękny :)

      Usuń
  6. ja musze przecztac ta ksiazke w sniezna noc :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych książek które wymieniłaś czytałam tylko Gwiazd Naszych Wina bo wiele osób ją zachwalało. Niestety jakoś nie przypadła mi do gustu.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W Śnieżną noc oraz Gwiazd Naszych Wina są dla mnie nejlepszymi książkami które mogę czytać w kółko :) świetny blog!
    Mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogę je czytać w kółko są świetne!
      Dziękuje

      Usuń
  9. Czytałam "Gwiazd naszych wina" i moim zdaniem jest to świetna książka. Koniecznie będę musiała przeczytać "Papierowe miasta". Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie papierowe miasta i jest to jedna z moich ulubionych ksiazek!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam igrzyska śmierci♥ to moja ulubiona książka a film kocham tak samo :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kreatywny post! Bardzo mi się podoba:) Wygląd też przypadł mi do gustu!
    Zapraszam też do mnie! http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki wydają się bardzo ciekawe :D
    Jakoś nie miałam okazji przeczytac :D


    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna próbuję zabrać się za Papierowe Miasta, ale coś mi to nie wychodzi :c
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko tej piątek książki nie czytałam :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne książki, widać mam z czego wybrać :) Pozdrawiam
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbima gwiazd naszy wina <3
    i bardzo chcialabym przeczytac papierowe miasta bo jeszcze nie mialam okazji

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oglądałam "Gwiazd naszych wina" i za każdym razem płakałam, piękny film.
    Dzięki za wpadnięcie do mnie!:)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam wszystkie oprócz "Papierowych miast" i ostatniej propozycji. Zraziłam się do IŚ po ostatniej części. :/

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę John Green króluję, ale w ogóle Ci się nie dziwię, sama uwielbiam książki jego autorstwa!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Gwiazd naszych wina i Papierowe miasta czytałam i są super, a W śnieżną noc mam zamiar przeczytać :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przeczytać w końcu Gwiazd naszych wina :) Oglądałam setki razy film, ale nigdy nie wzięlam się za przeczytanie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 3 również bardzo lubię :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gwiazd naszych wina to jedna z najlepszych książek jakie czytałam <3
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ehh nie czytałam żadnych z tych książek i wydaje mi się, że trzeba to nadrobić. Na pierwszy ogień raczej pójdzie ''W śnieżną noc'', z okazji zbliżającej się zimy ;P

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 i 2 z chęcią bym przeczytała :D
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. "Gwiazd naszych wina" super książka! :* "Igrzyska śmierci" oglądałam film i tez bardzo mi się podobał. Mam zamiar niedługo przeczytać "Papierowe miasta" :) Super książki!
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro John Green, to koniecznie "szukając alaski"!! Jedna z moich najbardziej ulubionych książek;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze to żadnej z tych książek nie czytałam. Śnieżna noc już czeka na grudzień :D Teraz jednak zmęczyć Krzyżaków :<
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, ale oglądałam film "Gwiazd naszych wina", ale słyszałam, że książka lepsza już od kilku osób. Sporo dobrego słyszałam też o książce "Niebo istnieje... naprawdę", czytałam książkę o trochę podobnej tematyce "Listy do Boga" jeśli jej nie czytałas to mogę Ci ją gorąco polecić ;)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie!Oglądałam film,ale ksiażki nie czytałam.

      Usuń
  33. Aktualnie jestem na etapie szukania jakiejś ciekawej książki, więc na pewno wezmę te pod uwagę :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie pozycji. Gdybym miała wybierać, bardzo trudno byłoby mi się zdecydować, którą książkę mianować swoją ulubioną. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak do tej pory czytałam tylko jedną "Gwiazd naszych wina" ale na mojej liście jest "W śnieżną noc" i "Niebo istnieje naprawdę" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Oglądałam film na podstawie tej ostatniej książki. Tak średnio mi się podobał. "Igrzyska śmierci" też bardzo lubię, ale jednak nie są w moim top. Johna Greena nie czytam, ale widzę, że ty jesteś jego wieeeelką fanką ;)
    W moim top króluje "Szeptem", nie wierzę, że został mi tylko jeden tom tej cudownej sagi...

    Pozdrawiam,
    Alicja - http://recenzje-by-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. "gwiazd naszych wina" ubóstwiam tą książkę <3 przy filmie się poryczałam. genialny..

    http://mandarynkaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam te książki, a szczególnie papierowe miasta i gwiazd naszych wina :) Jednak jestem bardziej zwolenniczką filmów, seriali. Nie przepadam za czytaniem, ale bloga zaobserwowałam, powodzenia w blogowaniu :)
    xo
    https://strawandberry-domola.blogspot.com/ - zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za czytaniem, ale dzięki tobie mam ochotę przeczytać parę książek <3

    OdpowiedzUsuń