poniedziałek, 17 października 2016

"Pocałunek"Jacqueline Wilson


Witam was w kolejnym poście z recenzją."Pocałunek"Jacqueline Wilson  jest to książka napisana przez autorkę,która kocham od dzieciństwa.Już w piątej klasie zakochałam się w jej książkach.Bardzo lubię jej styl pisania.I w końcu w bibliotece dorwałam "Pocałunek" i mogę go wam zrecenzować!




Sylvie i Carl są sąsiadami i przyjaźnią się od dzieciństwa.Chodzą do jednej szkoły,wspólnie się bawią,a nawet planują ślub.Są naprawdę ze sobą blisko.Mają też swój własny,magiczny świat.Znajduje się on w Szklanej Altanie jest to zwykła szopa na narzędzia,ale to tylko pozory.Są ze sobą tak blisko związani,że Sylvie myśli już nawet o małżeństwie z Carlem.Chociaż mają trzynaście lat.
Tymczasem Carl rozpoczął naukę w innej szkole,znalazł sobie nowe towarzystwo,szczególnie jest zafascynowany piłkarzem Paulem.Sylvie także znalazła sobie nową przyjaciółkę,bardzo wybuchową i za bardzo pewną siebie Mirandę.Przyjaźń Sylvie i Carla zostaje wystawiona na próbę.

Ta książka tak mnie wciągnęła,że przeczytałam ją w dwa dni.To właśnie najbardziej lubię w Jacqueline Wilson jej książki bardzo szybko się czyta.Kocham także okładki jej książek,a szczególnie tą do "Pocałunku". Jest taka urocza.Książka wciągnęła mnie.Przeżywałam razem z Sylvie chwilę szczęścia i rozpaczy.Autorka wykreowała tym nastolatkom cudowny świat.Świat Szklanej Altany gdzie nastolatkowie zapominają o całym świecie i przebywają w swoim własnym.Ta książka była także bardzo zaskakująca.Nie domyśliłabym się niczego gdyby nie to,że siostra zaspoilerowała mi sam koniec.Ale i tak nie zepsuło mi to czytania.Gwarantuje wam,że w trakcie czytania niczego się nie domyślicie.Podobało mi się jak była ukazana przyjaźń Carla i Sylvie.Naprawdę dla mnie Carl byłby idealnym przyjacielem.To po prostu ideał!Chociaż w niektórych sytuacjach zachowywał się dosyć dziwnie,ale i tak Carl to cudowna postać.Chłopak marzeń.
 
Podsumowując spodobała mi się ta książka.Już na początku wiedziałam,że tak będzie,ponieważ znam styl tej autorki i bardzo go lubię.Ona ma taką wyobraźnie!Zazdroszczę jej tego.Książka pokazuje życie nastolatek ich problemy,miłości i rozterki,a ja takie książki uwielbiam.Polecam was serdecznie!


Moja ocena:4,5/5 

 




Do zdjęć pozował mój kot,którego udało mi się oswoić.Był tak jakby dziki od urodzenia wszystkich się bał.A teraz prawdziwy model hahha.

Lubicie Jacqueline Wilson?

50 komentarzy:

  1. Super post!:*
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdą obserwacje ;)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Ja o tej książce jeszcze nie słyszałam tak samo jak i o autorce. Jednak wydaje się ciekawą książką :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kotek :) książka faktycznie wciągnąć potrafi już po samym twoim opisie :)
    Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pozycja ;) i uroczy kotek :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra recenzja, miło się czytało. :D
    Chociaż raczej nie sięgnę po ten tytuł - książki o życiu nastolatków - nie moja bajka. :P

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, chociaż przeczytałam tylko początek bo nie lubię wiedzieć o czym jest książka ;) próbuję polubić czytanie może kiedyś spróbuję coś tej autorki

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że by mi się spodobała- muszę przeczytać :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, noo prawdziwy model! :D Nie znałam tej książki wcześniej!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie czytałam książki tej autorki, ale ta wydaje się być fajna, szkoda że ostatnio brak mi czasu na czytanie.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki nie czytałam ale słodki kociak :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny model :D
    Obs i na pewno pozostaniemy na dłużej :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi super, zachęciłaś mnie do tej książki :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że ta książka to bardzo ciekawy tytuł :) Będę musiała się w nią zaopatrzyć. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłabym zdolna przeczytać książki w 2 dni, więc naprawdę Cię podziwiam. Opis bardzo ciekawy, więc może jak znajdę czas to przeczytam <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię książki tej autorki :) Ona chyba napisała cykl o trzech przyjaciółkach - Magdzie, Nadine i Elle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie czytalam, ale sam tytul juz mi sie bardzo podoba :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam, ale może się skuszę :3
    Jeśli lubisz książki tego typu to polecam "jak powietrze"- świetna książka polskiej autorki <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. książka zupełnie nie dla mnie :D gustuję w nieco innej literaturze :D
    świetny koteł :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. What a great post :)
    The kitty is really sweet
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze przyznac, ze pierwszy raz slysze o takiej ksiazce! Jednak mnie zaciekawiła :D

    Zapraszam do siebie :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. nie slyszalam o tej ksiazce, a kotek sliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się to, jak piszesz recenzję tak... oryginalnie... :)
    Tak okładka urocza... (Hah a ta znowu zaczyna od okładki! No cóż tak mam. Ona tez ma jednak znaczenie.)
    Nie słyszałam nigdy o autorce, zielona jestem w temacie...WYBACZ!
    Nigdy nie lubiłam książek o miłości przestawiających te takie typowe"Oh jesteś ty mój jedyny!- Oh tak jestem tym jedynym,a ty jesteś moja połowką! Oh, tak cię kocham Dave..ale nie możemy być razem- Oh Sara... nie lam mi serca, ja bez ciebie żyć nie będę-Oh wiem Dave..."te mizianie i no.. Lubię za to książki o miłości zawiązanych na przyjaźni.
    Po recenzji stwierdzam, że książka może być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu recenzji... super napisałam...

      Usuń
    2. Dziękuje:)
      Też nie lubię takich typowych książek bo są nudne.
      Naprawdę książki Jacqueline Wilson są bardzo ciekawe.

      Usuń
  24. Kiedyś czytałam pełno książek o takiej tematyce i musiałam trochę przesadzić, bo teraz stanowczo ich unikam. Znudziły mi się :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie słyszałam o tej autorce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kot przesłodki, skradł moje serce właśnie on- nie książka! :)

    obserwuję :) TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. hmmm brzmi ciekawie ;) potrafisz pisac recenzje, trzymaj tak dalej!
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromną chęcią

    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba! Miłego weekendu ;)

    Promuję blogi!
    Ps. spośród osób, które skomentują mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/10/red-nike.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Będę musiała ją przeczytać :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa recenzja :) Może kiedyś przeczytam.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej :) Dziękuję za komentarz na moim blogu. Przyznaję, że nie przeczytałam tego posta. Widziałam za to recenzję "Pamiętnika narkomanki" i tam zostawiłam komentarz :) Mówię o tym, bo ten post pojawił się dosyć dawno i możesz nawet nie zauważyć :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje się naprawdę super! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się być świetna!
    Słodki kotek :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  34. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  35. So cute photos!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczy kotek :D
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz nasuwa mi się tylko jedna myśl... Czy dostane tę książkę u mnie w bibliotece. Przyznam szczerze, że mnie zaintrygowała. Myślałaś o zrobieniu wpisu na temat Twoich pięciu TOP książek? Chciałabym się dowiedzieć co najbardziej Ci się spodobało i również sięgnąć po taką książkę ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki,żebyś dostała!
      Ciekawy pomysł na pewno zrobię taki wpis!

      Usuń
  38. Kotek niesamowity model ;p książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń