wtorek, 1 listopada 2016

"Harry Potter i przeklęte dziecko"J.K.Rowling,Jack Thorne,John Tiffany

Harry'ego  Pottera kocham i nawet jeśli wyszedł w formie sztuki musiałam go kupić i przekonać się jaki jest.W końcu go mam!Długo czekałam na to kiedy w Polsce w końcu się pojawi.







Harry Potter został urzędnikiem Ministerstwa Magii,mężem Ginny oraz ojcem trójki dzieci. Niestety Harry zmaga się z natrętnymi widmami przeszłości,które goszczą w jego snach.James i Lily nie sprawiają kłopotu rodzicom.Są przeciętnymi dziećmi.Jednak Albus okazuje się być wielkim rozczarowaniem.Oczywiście nie dla Harry'ego ,ale dla reszty społeczeństwa.Światu wydaje się,że Albus powinien być taki jak Wielki Harry Potter.Albus musi zmierzyć się z rodzinnym dziedzictwem,którego nigdy nie chciał przyjąć.Ojciec i syn muszą razem stawić czoła przeszłości,która zaczyna przypominać przyszłość.Jedno jest pewnie:ciemność nadchodzi czasem z zupełnie niespodziewanej strony.

Ja kocham tą serię i nawet jeśli tak książka okazałaby się moim rozczarowaniem i tak dałabym jej pięć.Przed przeczytaniem oglądałam mnóstwo recenzji i wszędzie mówiono,że to nie to samo.Zgadzam się z tym.Jest to coś innego,ale mi się podoba.Książka napisana jest w formie sztuki dlatego gdy ją czytałam to jedynie mogłam domyślać się co czują bohaterowie.Jednak kolejny raz książka zaprowadziła mnie w ten magiczny świat.Tym razem świata Harry'ego jak i Albusa.Chłopiec nie przepadał za ojcem,a ojciec starał się zrobić wszystko,żeby tak nie było.Jednak to przez ludzi w Albusie narastała niechęć do ojca.Ludzie spodziewali się po nim,że będzie taki sam jak ojciec:trafi do Gryffindoru,będzie najlepszy w quidditchu i odważny.Bardzo spodobała mi się okładka książki ma ten klimat.Okładka pokazuje cząstkę tej historii.Skrzydła,gniazdo,dziecko."Harry Potter i przeklęte dziecko" jest bardzo zaskakującą książką.Naprawdę autorzy w wielu momentach nas zaskakują.Nie mogłam uwierzyć w niektóre sytuacje i tak powinno być.Z tej książki zrozumiałam,że nie warto igrać z czasem bo nawet najmniejsza zmieniona rzecz może spowodować wielką zmianę,która będzie dotyczyła wszystkich.Ludzie chcieliby się cofać w czasie,a nie wiedza jakie konsekwencje może to przynieść.Wywnioskowałam także,że zło może przyjdź w każdym momencie z całkiem niespodziewanej strony.Dobry człowiek musi być czujny,żeby nie dać się pochłonąć przez zło.Ciemność jest silna,a wręcz potężna jeden człowiek nie dałbym sobie z nią rady i o to właśnie chodzi Harry nigdy nie działa w pojedynkę zawsze ma obok siebie przyjaciół.Bez przyjaciół nie pokonał by Voldemorta w siódmej części, w ogóle dawno by już nie żył.To mówi samo za siebie:przyjaciele są najważniejsi.
Książka mimo wszystko jest dla mnie wybitnym dziełem.Dlatego daje jej najwyższą ocenę.

Moja ocena:5/5

 


Przeczytaliście"Harry'ego Potter i przeklęte dziecko"?

Co o nim sądzicie?


Harry'ego (http://www.tvn24.plPottera kocham

53 komentarze:

  1. Ojejku jejku, nie mogę się doczekać aż kupię tą książkę i przeczytam!!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Znajomi polecali mi tą książkę i chyba zakupie :D Zaobserwowałam i czekam na rewanż:* http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro jadę sobie kupić tą książkę jestem bardzo ciekawa jej ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam i raczej nie przeczytam :) Chyba wyrosłam z Harrego Pottera i nie potrafię wczuć się w jego klimat, ostatnio nawet próbowałam skusić się na czytanie ksiażek, jednak nie przeczytałam wszystkich części, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam serię H.P. i przy najbliższej okazji na 100% przeczytam tę część :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi książka przyszła wczoraj niedługo zabieram się do czytania :)

    + obserwuje i zapraszam do siebie http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nie korci... to nie jest to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra teraz będzie wstyd i wszystko...ale nigdy nie czytałam żadnej książki o Harrym Poterze... Nie wspomnę już o podobnych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy czytałam o tych przyjaciołach na końcu... przypomniało mi się jak siedzę w ławce w kościele i raptem w kazaniu słyszę"Bo życie bez przyjaciół był by szare.." W końcu usłyszałam coś sensownego...I znowu o nich słyszę tu.Ludzie chcecie mnie zabić...
      Nie wiem po co to mówię ,hah :D ale no.. Nie słuchaj mnie Wer, chce być miła i nabić komentarze ,a tam moje buntownicze myśli się urywają ze smyczy...

      Usuń
    2. haahah Lubię twoje buntownicze myśli :)

      Usuń
    3. Zaliczasz się do jednego, dużego wyjątku stanowiącego rozwinięcie słabej gwiazdki pod tekstem...a tak cieszysz!

      Usuń
    4. Oh ludu ,że ty się jeszcze nie zgubiłaś w tych komentarzach... piszę by zapytać, czy mogę spodziewać się notki o tobie? może w formie opisu książkowego... jeśli coś takiego istnieję :D

      Usuń
  9. Jak miałam ją w ręku oglądając i widząc, że to sztuka to aż oczy mi prawie wypadły ze zdziwienia. Również jestem fanką Harrego i kiedyś pewnie przeczytam ;)
    Pozdrawiam
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją opinię na temat tej książki też już znasz, więc nie będę tu za dużo się rozpisywać. I muszę się z tobą zgodzić co do jednego: jakakolwiek by ta pozycja nie była, zdecydowanie zasługuje na maksymalną ocenę, hah.
    Pozdrawiam,
    [planeta-recenzji.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze przeczytac ta książke ;>

    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie czytałam tej książki ale niedługo na pewno się to zmieni! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar :) bardzo dobra recenzja. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chciałam ją przeczytać, po Twojej recenzji, na pewno po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie niedługo będę ją kupować świetna recenzja
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie dzisiaj będę się za nią zabierać :D Jestem strasznie ciekawa, czy mi się spodoba! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  18. Również ja przeczytałam, moim zdaniem widać, że to nie Rowling pisała tą książkę. Snape, który się uśmiecha? Co? Ale mimo to fabuła podobała mi się. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo chcę ją przeczytać ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla fanów Harrego to musi być świetne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja akurat nie przepadam z HP i tym rodzajem książek,ale chętnie przeczytam :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  23. Dałam tej książce trochę gorszą ocenę, bo 6,5/1- ;)
    Ogólnie to czytało mi się to jak fanfiction i był to dla mnie tylko mały dodatek.
    Pozdrawiam!
    Fan of books :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie nie jest to wybitne dzieło sztuki, potraktowałam to jako luźną opowieść, a nie kontynuację serii. Bądź co bądź to sztuka. Jako sztuka na pewno bardzo by mi się podobała. Mimo wszystko czytało mi się przyjemnie, chętnie przeniosłam się znów w świat Pottera. Motyw córki Voldemorta i ogólnie cała opowieść trochę przypominała mi blogowe fanfiki. Ale to nic. Leciutko.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje mi też to trochę przypominała,ale jednak jak się o tym dowiedziałam to byłam taka zaskoczona.

      Usuń
  25. Ojej chyba jestem jedyną osobą, która nie czytała HP ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jedyna.Znam dużo osób,które nie czytali bo nie podoba im się tego typu literatura,albo porostu nie lubią czytać.

      http://weruczyta.blogspot.com/

      Usuń
  26. Ostatnio pożyczyłam od kuzynki Harrego, czeka teraz na regale aż go przeczytam! :D

    Zapraszam na bloga-konkurs, w którym do wygrania jest książka :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie jestem fanką HP i jakoś nie mam zamiaru czytać tej książki :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś kochałam Harrego Pottera, ale film. Książek HP nigdy nie czytałam i muszę koniecznie je nadrobić jak tylko będę miała czas! Myślę, że 'HP i Przeklęte Dziecko' będzie taką wisienką na torcie ;p
    No ale póki co... Czeka mnie w szkole zaległy 'Potop'...

    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Harrego Pottera, obejrzałam wszystkie filmy kilka razy i przeczytałam książki, muszę tą też przeczytać

    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega zastanawialam sie nad kupnem tej ksiazki i podchodzilam do niej sceptycznie bo wyszlam z zalozenia ze historia Harrego Pottera sie skonczyla wiec ta ksiazka pewnie bedzie napisana "na sile" jednak po tych wszystkich opiniach i wstepnych opisach jestem strasznie ciekawa fabuly!
    Dlatego zobaczymy moze jednak zdecyduje sie na kupno tej ksiazki! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  31. mam zupełnie inne zdanie o tej książce - dla mnie była to jedna wielka porażka :/
    ale o gustach się nie dyskutuje ;)
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Harry Potter to zdecydowanie nie moja bajka, lecz książka wydaje się być naprawdę, naprawdę interesująca! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam różne opinie na temat tej książki, większość chyba jej nie poleca... Mam zamiar kiedyś ją przeczytać, ale to dopiero jak przeczytam poprzednie części :D

    Obserwuję ;)
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej ☺ czytalam twoje wpisy naprawde bardzo fajne .
    Zostane i bede obserwowac .
    Zapraszam do siebie


    http://oliwkamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Książka leży u mnie na toaletce i czeka na przeczytanie. Nie mogę się doczekac, ale na początku "Kamienie na Szaniec" - lektura na poniedziałek... Życz mi powodzenia! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ją w oryginale i już nie mogę się doczekać, gdy będę mogła się za nią zabrać. :))

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  37. ciasteczka na górze <3 ja należę do tego rozczarowanego grona fanów, niestety...
    pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń