niedziela, 27 listopada 2016

"Kroniki Czerwonej Pustyni: Gniewna Gwiazda" Moira Young

To już ostatni tom trylogii Kroniki Czerwonej Pustyni. Na początku czułam, że popełniłam błąd polecając wam tą serię, jednak szybko przekonałam się o tym, że to moje klimaty.



Tytuł: Gniewna Gwiazda
Autor: Moira Young
Seria: Kroniki Czerwonej Pustyni
Tom: 3
 Wydawnictwo: Margaret K. McElderry
  Liczba stron: 412
 Data wydania: 11 lutego 2015
 
  Saba przygotowuję się na ostateczną bitwę z DeMalo. Gdy pewnego dnia spotyka się z nim dowiaduje się, że chcę, żeby Saba dołączyła do niego i stworzyła z nim nowy, wspaniały świat – Nowy Eden. DeMalo chcę jeszcze jednego – Saby. Chcę, żeby została z nim już na zawsze. Mimo rozterek sercowych dziewczyna kocha Jacka. Jest tego pewna. Tylko jest jeden problem reszta jej ludzi Wolnych Jastrzębi nienawidzi go za to co zrobił. Współpraca Saby i Jacka musi zostać sekretem lecz ktoś o tym wie i zamierza im przeszkodzić... Rozpoczyna się walka z Tontonem. Niestety szansę buntowników są stosunkowo małe, a DeMalo może wszystko, ale czy naprawdę? Wolnym Jastrzębiom nie podoba się polityka Wielkiego Pioniera. Uznaję on bowiem, że na Nowy eden zasługują tylko najlepsi. Zdrowi i silni ludzie to podstawa Nowego Edenu.

Ta część Krwawego Szlaku przepełniona jest kłamstwem. Wszyscy kłamią co sprawia, że czytelnik nie wie komu ufać. Tak było w moim przypadku. Jednak na końcu wszystko się rozwiązało. Jednak zakończenie nie było  w 100 procentach szczęśliwe. Przelano zostało dużo krwi. Czytając książkę nie jesteśmy do końca pewni kto robi wszystko, żeby Sabie się nie udało. Ja podejrzewałam dwie osoby, a nagle okazało się, że była to całkiem inna osoba. Nie mogłam uwierzyć. Na początku książki myślałam, że już mnie niczym nie zaskoczy, ponieważ przemyślałam już wszystkie możliwe scenariusze. A jednak. Zakończenie było po prostu mistrzowskie. Autorka kolejny raz łamie nam serca, a ja właśnie tego oczekuje od dobrej książki. Niespodziewanego zaskoczenia. Wielkiego  "piekielnego rumoru" . Właśnie dzisiaj skończyłam czytać tę książkę i naprawdę moje stany emocjonalne były różne. Najpierw pojawiła się wściekłość na DeMalo, później smutek, żal, rozpacz i pojawiły się łzy. Ta książka wzruszyła mnie, mamy ukazaną smutną historię. Rodzice Saby nie żyją, a później odchodzą od niej kolejne osoby. Do gwiazd. Historia ukazana w tej książce nauczyła mnie, że każdy jest od czegoś zależny. DeMalo był zależny od Matki Ziemi. Gdyby ludzie zobaczyli co się dzieje i zbuntowali się Wielki Pionier przestałby istnieć. Jednak oni mieli klapki na oczach. Każdy na kimś lub na czymś polega. Gdyby tego co ich powstrzymuje nie było załamaliby się. Ludzie, którzy rządzą są tacy jak my czyli  są zwykłymi ludźmi, nie maja jakiś magicznych mocy, są od czegoś zależni. Więc dlaczego wyobrażamy sobie, że oni mogą wszystko? Władza jest zależna od nas. Ludzi. To my tworzymy społeczność.
Podsumowują serdecznie polecam wam całą trylogię. Można z niej dużo wywnioskować lub po prostu wciągnąć się w tę historię, znaleźć się w innym całkiem odmiennym  świecie od naszego. Przejąć kogoś uczucia, emocje. Książka według mnie zasługuje na 5 gwiazdek.

 
 "Wszyscy ludzie potrzebują miejsca, gdzie można ich odwiedzić. Wszyscy ludzie potrzebują historii."
 
 "Nigdy nie trać z oczy tego, w co wierzysz. Nigdy, nieważne, co się wydarzy."
  
   "To, co robi jedna osoba. ma wpływ na nas wszystkich."  

 "Wszyscy jesteśmy ze sobą związani. Wszyscy jesteśmy nićmi w jednej szacie przeznaczenia."  

 "Sama tworzę własne przeznaczenie.
Poprzez wybory, których dokonuję "  








Chcielibyście, żebym w następnym poście zrobiła pytania i odpowiedzi?

Jeśli tak to piszcie w komentarzach pytania <3

48 komentarzy:

  1. Chętnie bym poznała :) nie mówię nie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Twoje recenzje zawsze mi pomagają :D chociaż ta książka chyba nie dla mnie

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Czekam na więcej. :)

    Zapraszam do mnie:
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka- myślę ,że uda mi się kiedyś przeczytać tą książkę. Ja aktualnie czytam ''Niezgodną'' :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje mnie cały ten cykl. Jednak pewna osoba powiedziała mi, że w powieści wypowiedzi bohaterów nie zaczynają się od myślników, ale od cudzysłowu. Czy to prawda? Taka zmiana może zniechęcić czytanie albo przeszkadzać. A fabuła jest intrygująca, lecz imienia Saba - nie skomentuję :o -,-
    Pozdrawiam!;p
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Na początku mi to przeszkadzało bo było tak pusto,a nie byłam do tego przyzwyczajona, ale bardzo szybko można się przyzwyczaić.

      Usuń
  7. pierwsze słyszę o tej książce tak szczerze ale ciekawie się zapowiada :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym wcześniej, ale nie dziwię się: to chyba nie jest coś, co koniecznie chciałabym u siebie na półce ;) Przeczytać bym przeczytała, ale... nie, jakoś nie czuje tego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz slysze o tej ksiazce i jakos nie jest w moim guscie jednak skoro dostala od ciebie piec gwizadek to moze kiedys sie na nia skusze! :)

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej książce ale ostatni cytat bardzo mi się podoba!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że seria naprawdę Ci się podobała :)
    To jednak nie moje klimaty, chociaż kto wie, może bym się przekonała tak samo jak Ty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że działą na zmysły .. osobiscie klamstwa nie lubię:))
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten moment kiedy widzę twój komentarz i raptem takie"Miro, Ola Księżyc! Znowu nie zostawiła po sobie znaku i ogółem musisz usunąć przy blogu Wery i dowiedzieć się co ostatnio czytałam" przepraszam,z w tak. Ale na twojego bloga zawsze potrzebuje więcej czasu, w dobrym tego słowa znaczeniu. Bede jeszcze późniejszym wieczorem tutaj. Dziękuję ,za wszystko. A co do książki... Hym. Też bym pomyslala ,że nie moje klimaty, ale te cytaty i wszystko. Może ciegnę.
    Tak ludzi ciągle są zależni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie usunąc- usiąść.

      Usuń
    2. *czytala
      Czy ja przed wysłaniem zupełnie nie widzę korektorowanych błędów?

      Usuń
    3. *czytala
      Czy ja przed wysłaniem zupełnie nie widzę korektorowanych błędów?

      Usuń
    4. Ja też dziękuje za wszystko hah.

      Usuń
    5. Obie kochamy moje literówki ,prawda?
      Mi nie masz za co dziękować!

      Usuń
    6. Hahaha ty ja dwa razy swój błąd poprawiła nie no jestem epicka. Chroń ludzi przede mną.

      Usuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, ale chętnie się skuszę :)

    A u nas na blogu konkurs! Do wygrania bon o wartości $100 na zakupy! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobaja mi się te cytaty, a ksiażka wydaje się ciekawa ;)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się ciekawa! :)
    Pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że jest to ciekawa pozycja. :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz o niej słyszę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie spotkałam się z taką pozytywną książką!
    Dość często chodzę do Empiku, a tu proszę.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ugh, nie znałam wcześniej tej książki, haha :D

    Zaobserwuj jeśli się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o niej słyszę, ale chyba to jednak nie moje klimaty :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś mi się wydaję że książka niedługa trafi u mnie na półkę ^^.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    littlecookiebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamiast Saba przeczytałam Seba i od razu miałam inne postrzeganie tej książki XD

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. osobiście nie przepadam za tym rodzajem książek i trochę mnie fajnych pozycji z tego powodu omija. ;) także muszę się bliżej z nią zapoznać, bo brzmi ciekawie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje się być bardzo ciekawa :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jednak nadal nie czuję się przekonana do tej serii. ;/ Ale fajnie, ze Tobie się podobała, przyjemnie spędzony czas z książką jest najważniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post,photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment on my post :) -->http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie jestem zbytnio przekonana do tej książki... Nie lubię po prostu takiego gatunku ;) Ale miło, że tobie się spodobała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  32. ŚWIETNY BLOG I POST, obserwuje!
    Mam nadzieje, ze niedługo bede miała okazje, zeby ja przeczytać

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Z góry dziekuje
    KLIK

    OdpowiedzUsuń