piątek, 18 listopada 2016

"Kroniki Czerwonej Pustyni:Dzikie serce"Moira Young

Cześć wam! Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kolejnej części Kroniki Czerwonej Pustyni. Z komentarzy pod ostatnim postem wywnioskowałam,że nie spodobała wam się ta książka. Mnie wręcz przeciwnie.Może w tym poście uda mi się was do niej przekonać?



Tytuł: Dzikie Serce
Autor: Moira Young
Seria: Kroniki Czerwonej Pustyni
Tom: 2 
Wydawnictwo: Egmont Polska
Liczba stron: 398
Data wydania:8 października 2014
 
Jest to 2 tom więc mogą pojawić się malutkie spojlery!
 
Saba była pewna,że po pokonaniu największego zła jakie istnieje będzie mogła wieść spokojne życie. Myślała, że wraz z rodziną trafi nad Wielką Wodę, a jej ukochany Jack dołączy do niej. Saba miała nadzieję, że nie będzie już musiała walczyć z nikim. Bardzo się myliła. Mimo, że pokonało zło to następne rośnie z każdym dniem. A Jack nie wrócił do niej, nie znalazł jej, a co gorsza bardzo się zmienił. Wydaje się nie być  tym za kogo się podaje. Saba po raz kolejny wyrusza w podróż tym razem za swoja miłością i wszelkimi pragnieniami. Towarzyszy jej kruk Nero, a także nowy przyjaciel wilkopies, który nigdy jej nie opuszcza. Na swojej drodze spotyka także barmankę bez karczmy, a także lekarza Slima.Z dziewczyną staje się coś dziwnego i zaczyna ona zauważać, że jest podobna do swojego ojca. Jest inna.
 
Na początku czytając pierwszą połowę książki myślałam, że to nic niezwykłego i że za szybko ją oceniłam. Jednak wgłębiając się w tę historię zauważyłam, że potrafię ze zdenerwowania zaciskać na książce palce.Gdy czytałam te książkę czułam dużo uczuć. Złość, strach, ciekawość, podekscytowanie. Ta historia bardzo mnie zaciekawiła i okazała się świetną kontynuacja poprzedniej części. Sprawiła, że nie mogę się doczekać kiedy przeczytam trzecią już niestety ostatnią część. W sumie zakończenie Dzikiego Serca bardzo mi się podobało. Jak dla mnie było szczęśliwe choć dużo osób zostało zranionych. Emocjonalnie jak i fizycznie. Autorka zdziwiła mnie tym jak wykreowała postać Laugh, brata Saby. Zmienił się. Poczułam nawet do niego nienawiść chociaż wiem, że chciał dobrze. Książka wciągnęła mnie do tego stopnia, że czytałam ją na lekcjach. Wprawdzie na początku książka zdaje się dosyć nudna, ale później otrzymujemy cios za ciosem gdy dowiadujemy się o kolejnych faktach i wydarzeniach  nie szczególnie dobrych. To lubię w książce. Szokujące wydarzenia, które zmuszają do dalszego  czytania książki. Dla mnie jedynym minusem w tej książce był zachowanie głównej bohaterki. Miałam ochotę nią potrząsnąć i powiedzieć:Co ty robisz?Opanuj się dziewczyno! Jej uczuciowe wybory były straszne. Rozumiem, że Jacka nie było i chciała się jakoś pocieszyć. Ale kosztem dwóch osób? Jej zachowanie bardzo mnie denerwowało. Była taka nie stała w uczuciach i zmieniała swój nastrój jak chorągiewka. Brakowało mi tej stanowczej dziewczyny z pierwszej części.Według mnie to jedyny minus tej książki. Może niektórzy lubią takie zachowanie, ale ja nie. Szkoda mi było tych zranionych osób.
Podsumowując książka mi się podobała. Na końcu działo się tyle, że naprawdę byłam bardzo zdziwiona. Cały nastój książki zepsuło mi zachowanie bohaterki, ale i tak jestem bardzo zadowolona z tej książki. Z każdej książki staram się coś wywnioskować. Coś wnieść do swojego życia z przeczytanej książki. Dlatego zawsze zamierzam pisać pod koniec recenzji czego mnie dana książka nauczyła.Oczywiście są takie historię, które nie uczą, ale jak na razie na takie nie wpadłam. A czego nauczyło mnie Dzikie Serce?
Nauczyło mnie, że ludzie mogą robić różne rzeczy. Prawdziwa miłość te rzeczy przebacza. Nikt nie jest idealny nawet Anioł Śmierci.


Moja ocena:4/5


Czytaliście tę książkę?

Chcecie przeczytać tę książkę?


57 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam, ale może sięgnę w wolnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. nie czytałam tej książki i myślę, że w najbliższym czasie również jej nie przeczytam, polonistka w klasie maturalnej o to zadbała przytłaczając nas lekturami :/
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są książki, w których akcja przyspiesza do takiego poziomu, ze nie możemy się od niej oderwać :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce! Wydaje się być fajna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się świetna, aktualnie czytam "Pamiętnik narkomanki" :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam! Jest nawet recenzja na moim blogu.

      Usuń
  6. Zaciekawiłaś mnie!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej serii, może kiedyś się nią bardziej zainteresuje. Wydaje się mieć w sobie dużo akcji, co osobiście uwielbiam. Ciekawe, czy mnie też denerwowałaby główna bohaterka? Pewnie tak, bo mnie na ogół irytują główne bohaterki, tak już mam.
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    PS: Jeśli mogę dać małą radę, to spróbuj używać mniejszej ilości słowa "książka" w swoich recenzjach, będzie się lepiej czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę postaram się do niej zastosować ;)

      Usuń
  8. Nie czytałam. Pozdrawiam! :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog!
    .
    ,
    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię książek tego typu, ale ta wydaje się być ciekawa! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji czytać :)
    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome book! Thanks for sharing *_*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, jednak nadal nie czuję się zainteresowana tą serią. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji czytać, ale kurczę w końcu muszę ponadrabiać zaległości :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. w książkach uwielbiam to, że można przenieść się w inny swiat. fabuła porywa nasz umysł niczym film, różnica polega na tym, że my go tworzymy.
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawa książka :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie widziałam wcześniej tej książki ;)


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. musze miec dzien na ksiazke ale ta wydaje sie calkiem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie jestem trakcie szukania dobrej książki :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back! :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie słyszałam o takiej książce ale zapowiada się fajnie, super post :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz strasznie ciekawego bloga ♥ Ja sie dopiero rozkręcam :) Zapraszam do mnie http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Obserwuje i licze na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam to uczucie, kiedy czytając książkę nie mogę się doczekać kolejnych wydarzeń. Wtedy jestem pewna iż powieść jest dobra.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale po twojej ocenie wnioskuje, że przypadła by mi do gustu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam na długiej liście do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Maybe follow for follow? :) If you agree, follw me, let me know and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc nie znam i nie słyszałam o tej książce jednak fajnie że w końcu można o czymś innym przeczytać niż tak jak ostatnio w modzie jest pisanie o HP.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie miałam okazji jej przeczytać, ogólnie ostatnio brakuje mi czasu na jakiekolwiek książki. Bardzo żałuję, bo uwielbiam czytać :(

    Pozdrawiam, ANOTHERNATT

    OdpowiedzUsuń
  32. Książka nie jest zbytnio w moim gatunku, ale może ją przeczytam :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sam opis trochę mnie zaciekawił jednak to nie takie książki lubuję.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła do przeczytania tej książki, ale jednak nie jest ona w moim stylu. Wolę jednak trochę inne książki

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie czytałam tej książki ale może niedługo to się zmieni :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  36. wydaje sie byc super a pierwsze o niej slysze! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapowiada się ciekawie <3 Jeśli będę miała okazję na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje mi się, że nawet ani razu o niej nie słyszałam, ale mam wrażenie, że raczej nie podpadnie mi pod gust. Zobaczymy - może kiedyś się skuszę. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  39. nie słyszałam o niej, jak bede miała troche wolnego czasu może się skuszę, fajny post :D

    Pozdrawiam
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  41. w życiu o niej nie słyszałam, ale Twoja recenzja to cudo <3
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam o tej książce wcześniej, ale po twoim opisie zapowiada się bardzo interesująco, w poniedziałek wybieram się do biblioteki i koniecznie muszę jej poszukać! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hymm... Sowich uczuć;)
    Myślę.
    Odwaga.
    Odwaga to siła,która pozwala na zrobienie rzeczy ponad nasze siły...
    Za dużo dajesz fajnych książek do przeczytania to wada twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bajka... Kurde dałam komentarz nie do tego posta nie wiem jakim cudem skoro piszę na bieżąco.
      Wiesz co ja nic nie mówię...ludzie drodzy księżycowy.

      Usuń
  44. Zaśmiecanie bloga noooo •_•

    OdpowiedzUsuń
  45. super post!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń