sobota, 17 grudnia 2016

5 książek, które chciałabym przeczytać

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do was z nieco odmienny postem, ale jednak dalej będzie on o tematyce książkowej. Przygotowałam dla was 5 książek, które bardzo chcę przeczytać,a jeszcze nie miałam okazji. Mam nadzieje się, że niedługo się ta okazja zdarzy i że się na nich nie zawiodę.





''Szklany Tron''Sarah J.Maas

Tę książkę zobaczyłam na kanale Więcej Książków i od razu się w niej zakochałam. Autorka kanału miała świra na punkcie tej książki i właśnie mnie tym zaraziła. Już od dawna chciałam ją mieć, ale jakoś nie miałam okazji jej kupić. Książka opowiada o Celaeni Sardothien, która  odbywała ciężką karę za swoje przewinienia. Przyjmuje propozycję, z której nie skorzystałby nawet szaleniec: jej dożywotnia niewolnicza praca w kopalni soli nie musi kończyć się dopiero z dniem jej śmierci, jeśli tylko dziewczyna zdecyduje się wziąć udział w turnieju o miano królewskiego zabójcy. To będzie walka na śmierć i życie.






 

''Rywalki'' Kiera Cass

 

 Ta książka urzekła mnie swoją okładką. Wszystkie książki z cyklu Selekcja mają niesamowite okładki i wszystkie chciałabym przeczytać. Chciałabym się znaleźć w świecie  z pałacami, książętami i klejnotami. 
Dla trzydziestu pięciu dziewcząt Eliminacje są szansą ich życia. To dzięki nim mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełniane ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów. Celem Eliminacji jest wyłonienie żony dla czarującego i przystojnego księcia Maxona. Jednak dla Ameriki Eliminacje to koszmar. Musi rozstać się ze swoją sekretną miłością– Aspenem. Wszystko po to, aby wziąć  udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie.
Książka zapowiada się ciekawie i nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam.





 

 

 

''Powód, by oddychać'' Rebecca Donovan

Tyle razy widziałam tę książkę w empiku, ale zawsze wybierałam inne. Wydawało mi się, że będzie beznadziejna. Dlatego postanowiłam przeczytać sobie jej kawałek w internecie i naprawdę zaczyna się bardzo ciekawie.Myślę, że w końcu ją kupie. Opowiada o Emmie, która nie ma przyjaciół i robi wszystko, by mieć jak najlepsze wyniki w nauce. Wciąż odlicza dni kiedy będzie mogła wyrwać się z piekła, który panuje w jej domu. Wyzwiska,a także siniaki i rany są u niej na porządku dziennym. Emma ukrywa je, nie pokazuje jak bardzo cierpi. Tylko jedna osoba zna jej tajemnicę. Ale jest jeszcze ktoś, kto bardzo pragnie się do niej zbliżyć. Emma jednak za wszelką cenę chce tego uniknąć. Chociaż to rozrywa jej serce na kawałeczki.

 

 

 

 

 

 

''Will Grayson, Will Grayson''

 Kocham wszystkie książki Johna Greena. Przeczytała prawie wszystkie oprócz dwóch pozycji. ''Will Grayson, Will Grayson'' to jedna z tych pozycji. Każda książka Johna Greena jest bardzo wartościowa więc mam nadzieje, że ta również taka będzie.
Pewnego zimnego wieczoru w Chicago przecinają się ścieżki dwóch Willów Graysonów. Nazywają się tak samo, ale do tej chwili żyli w zupełnie różnych światach. Nagle ich życie rusza w całkiem nowym i nieoczekiwanym kierunku. Po drodze jest miejsce na przyjaźń i miłość, muzykę i futbol, a emocjonalna plątanina znajduje kulminację w najbardziej szalonym i spektakularnym musicalu, jaki kiedykolwiek wystawiono na deskach licealnych scen.
Coś czuję, że to książka dla mnie!






 

 

''Czerwona królowa'' Victoria Aveyard

Ta książka zainteresowała mnie swoją fabułą. Wydaje się dosyć ciekawa. Chociaż większość osób, które czytały tę książkę nie polecały jej. Chciałabym ją przeczytać i to bardzo.
Mare Molly Barrow żyje w Nowej Erze, czasie, gdzie przeszłość łączy się z przyszłością. Do łask wraca hierarchia społeczna, której podwalinami jest kolor krwi płynącej w żyłach mieszkańców królestwa. Czerwonokrwiści są sługami, srebrnokrwiści panami obdarzonymi dodatkowo magicznymi mocami. Nigdy wcześniej osiągnięcie pełnoletności nie budziło w ludziach takiego lęku. Jeśli nie mają pracy, muszą iść do wojska. Pełnoletność wróży rychłą śmierć i każdy zdaje sobie z tego sprawę. Tylko nielicznym udaje się wrócić.












W tym poście chciałabym wam jeszcze pokazać moją biblioteczkę. Nie jest ona za duża, ponieważ większość książek wypożyczam w bibliotece. Gdy już założę rodzinę i będę miała własny dom znajdzie się tam jeden osobny pokój na książki (ale plany hahha) Wrzucę wam też kilka zdjęć jak udekorowałam pokój na święta.












Czytaliście którąś z tych książek? Jeśli tak napiszcie w komentarzach co o nich sądzicie i czy polecacie!

73 komentarze:

  1. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, w ogóle ostatnio mało czytam (oczywiście poza publikacjami naukowymi). Z chęcią w wolnej chwili sięgnę po "Rywalki"
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ty jak i ja się na niej nie zawiedziemy.

      Usuń
    2. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach pierwsza i ostatnią :)
    Ładna biblioteczka.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o żadnej z tych książek nie słyszałam ,ani żadnej nie czytałam, nawet nie mam za bardzo czasu na czytanie przez natłok nauki :(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, ale na szczęście niedługo święta!

      Usuń
  4. Wszystko byłoby fajnie, ale powtórzenia...
    Za dużo używasz słowa "książka". To bardzo przeszkadza.
    Czytałam "Rywalki", które bardzo lubię. Mimo kilku irytujących rzeczy, fabuła jest ciekawa.

    recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz to zauważyłam. Wiem o tym i staram się z tym walczyć, ale czasem nie wychodzi.

      Usuń
    2. W końcu wejdzie Ci to w nawyk. Jeśli będziesz pisać dużo, to w końcu zapamiętasz ;)

      Usuń
  5. Książkę "Czerwona Królowa" bardzo ci polecam, warta przeczytania. :)
    (tak samo jej 2 część - równie świetna )
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Muszę ją kupić i się za nią zabrać.

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek myślę, że ciekawa byłaby "powód by oddychać". Ja czytam od nowa 7 część Harrego Pottera. :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej, ale z chęcią bym przeczytała "Czerwona Królowa" wydaje się być ciekawia.
    Ładne zdjęcia bardzo interesujące.
    Blog też intrygujący. ♡♡♡ obserwuję!!! Zapraszam do mnie, może ci też spodoba ci się mój blog.



    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mi twój blog bardzo się podoba dlatego obserwuje.

      http://weruczyta.blogspot.com/

      Usuń
  8. Will Grayson, Will Grayson jest po prostu cudowną książką, w sumie jak wszystkie Greena natomiast bardzo zaraziła mnie forma w jakiej wypowiada się drugi Will ten od Davida. Bardzo polecam Ci Rywalki, w sumie to wszystkie części są naprawdę dobre.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na pewno się za te książki zabiorę.

      Usuń
  9. Też marzę o własnej biblioteczce haha! Ciekawe książki :) Ja mam w planach przeczytać "Chłopak z sąsiedztwa" - Kasie West.
    Ściskam! :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niedługo pojawi się recenzja tej książki, niedawno wypożyczyłam ją i jestem jej bardzo ciekawa.

      Usuń
  10. ,,Szklany tron" też bardzo chcę przeczytać, najśmieszniejsze jest to, że też przez Darię, bo na kanale potrafiła naprawdę zachęcić do przeczytania tej serii. Do tego tak dużo osób ją uwielbia! Nie mogę się doczekać kiedy ja będę miała okazję ją poznać, ale czuję, że będzie to musiało trochę poczekać :(
    ,,Rywalki: serdecznie polecam, czytałam całą serię Selekcja i po prostu kocham!
    Reszty książek z Twojej listy nie czytałam, ale też mam w planach, tylko takich bardziej pobocznych.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie mogę się doczekać! A za Rywalki nie wiem kiedy się zabiorę, ale kiedyś na pewno.

      Usuń
  11. Nie czytałam żadnej z twoich propozycji, ale ta ostatnia wydaje się całkiem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych książek czytałam jedynie "Will Grayson, Will Grayson" i choć moim zdaniem książki Johna Greena najciekawsze nie są, to ta była jedną z tych, które zapamiętałam jako te "dobre". Pamiętam, że czułam się szczęśliwa po jej przeczytaniu, więc myślę, że warto po nią sięgnąć. O większości pozostałych książek słyszałam, moja koleżanka poleca Powód, by oddychać i Czerwoną Królową chyba też, mnie jakoś fabuły, tytuły tych 4 książek mnie nie zachęciły do sięgnięcia po nie ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie John Green to idealny autor, ale każdy ma inne gusta. Dużo osób poleca te książki więc myślę, że naprawdę będą ciekawe.

      Usuń
  13. Lubię czytać..:) Pewnie niedługo któraś wpadnie w moje ręce :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze to super pomysł ze zdjęciami na ścianach :) Zawsze chciałam to zrobić, ale brak stałego miejsca przebywania w czasach studenckich trochę mi to uniemożliwiał.
    Z Twojej listy "Szklany tron" też jest moim priorytetem ;) "Powód by oddychać" również mógłby przypaść mi do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Często natrafiam na ''Rywalki'' I opinie sa znakomite wiec chyba sama chcialabym ta ksiazke przeczytac :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Szklany tron" i "Czerwoną królową". Żadnej osobiście nie polecam. Pierwsza irytująca, druga śmieszna do bólu, ale nie w tym pozytywnym sensie XD Z resztą, możesz przeczytać o nich u mnie: http://drewniany-most.blogspot.com/2016/06/szklany-tron-walczac-o-wolnosc.html oraz http://drewniany-most.blogspot.com/2016/06/czerwona-krolowa-o-swiecie-w-ktorym.html#comment-form
    Za "Rywalki" się brałam, ale po kilku stronach zrezygnowałam XD Były zbyt podobne do innych młodzieżówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co ja będę sądzić o tych książkach :)

      Usuń
  17. Moja siostra czytała Czerwoną Królową i była zachwycona.! U mnie jak narazie czeka na swoją kolej.
    Słyszałam także same dobre opinie o Rywalkach i oczywiście John Green- nie ma u niego książki, której nie można nie przeczytać.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z twoja opinia na temat Greena :)

      Usuń
  18. Niestety nie czytałam żadnej z nich, więc nie jestem w stanie powiedzieć o nich czegokolwiek. Mam nadzieję, że uda Ci się dopiąć celu i przeczytać je wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oby udało mi się to jak najszybciej :)

      Usuń
  19. Tak, czytałam "Will Grayson, Will Grayson" oraz "Czerwoną królową" - i przy tej ostatniej mam mieszane uczucia:)

    Zapraszam Cię do udziału w akcji pt.:Home Sweet Home,wszystkie blogi które się zaangażowały będą umieszczone we wspólnej liście na podsumowaniu, szczegóły >>> http://eternalclassystyle.blogspot.com/2016/12/waiting-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka biblioteczka w pokoju zawsze dodaje mega uroku calemu pomieszczeniu! Ja mam w planach zrobienie sobie ala takiej biblioteczki ale to po remoncie <3
    Jejku tez mi sie marzy miec kiedys pokoj ala biblioteke i te wszystkie ksiazki tylko dla mnie, haha! <3
    Jeszcze zadnej z ksiazek nie czytalam ale kiedys na pewno siegne po "czerwona krolowa" bo bylo o niej bardzo glosno! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe propozycje Kochana ;) nigdy wcześniej nie słyszałam o nich :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek, ale wydają się ciekawe :)
    Obserwuje kochana:*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesting books! Great post!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość z nich czytałam, najlepsza to ''Powód by oddychać''
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam ją czytać i bardzo mi się spodobała. Jak będę miała pieniądze pójdę do empiku i od razu kupię tę książkę.

      Usuń
  25. Żadnej z książek jeszcze nie czytałam, lecz rywalki właśnie są w drodze do mnie haha Uwielbiam twoją biblioteczkę! <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Brakuje w niej Harrego Pottera po pożyczyłam grrr

      Usuń
    2. Jak przeczytasz rywalki napisz co o nich sądzisz

      Usuń
    3. Tez kocham Johna Greena!
      http://pinkelepphant.blogspot.com

      Usuń
  26. Czytaj "Szklany tron" i to już! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy podobny gust :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam książkę "Powód by oddychać". Jest po prostu świetna. Polecam całą serię.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam początek i naprawdę mi się spodobała, ale nigdy nie miałam okazji jej kupić.
      Oczywiście bloga odwiedzę.

      Usuń
  29. Nie znam tych książek, ale faktycznie wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam tych książek na swojej liście "konieczne", teraz chciałabym przeczytać książki takie jak ,,Brud", ,,Pokolenia ikea", a także jakieś psychologiczne oraz oczywiście coś mojego ulubieńca - Sparksa :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych książek, ale lubię psychologiczne. Mam nadzieje, że je przeczytasz :)

      Usuń
  31. Nie czytałam żadnej, ale również chciałabym przeczytać: "Powód, by oddychać" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie czytałam żadnych z tych książek ale słyszałam dużo dobrych opinii o książce pt. Rywalki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydają się ciekawe!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc (pisząc) jeszcze żadnej z tych nie czytałam, ale chyba muszę po którąś sięgnąć, bo wydają się ciekawe. Wstyd się przyznać, ale często "oceniam" książki po okładce. Nie zawsze, bo też korzystam z opinii innych :D

    W wolnej chwili zapraszam ----->http://lifemerryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam Will Grayson, Will Grayson oraz Rywalki i obie były świetne ♥ A Czerwoną królową i Szklany tron też chcę przeczytać ;)

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. "Rywalki" i "Czerwona królowa" są również na mojej liście! :) <3 I dziś już po raz któryś z rzędu czytam o "Szklanym tronie", więc pewnie i na niego przyjdzie czas. :)

    OdpowiedzUsuń