poniedziałek, 26 grudnia 2016

"Chłopak z sąsiedztwa" Kasie West

W dzisiejszym poście mam dla was recenzje bardzo przyjemnej lektury pt: " Chłopak z sąsiedztwa" Kasie West. Zapraszam <3



  Tytuł: Chłopak z sąsiedztwa
Autor: Kasie West
   Wydawnictwo: Ferria young
    Liczba stron: 350

Charlie Reynolds jest typową chłopczycą. Bo jak tu być dziewczyną, jeśli się dorasta bez mamy, a za to z trzema starszymi braćmi i honorowym czwartym chłopakiem z sąsiedztwa? Charlie kocha sport.  Gra w kosza, nosi obszarpane dżinsy i ma w głębokim poważaniu flirty i miłostki. Gdy tata Charlie, który jest policjantem odkrywa, że dostała kolejny mandat za przekroczenie prędkości dziewczyna zmuszona jest sama na niego zarobić. Takim oto sposobem trafia do eleganckiego butiku z ubraniami. Na dodatek złe sny, które dręczą Charlie okazują się zwiastunem pewnej rodzinnej tajemnicy. Jej jedynym lekarstwem na problemy są rozmowy przez płot z Bradenem, sąsiadem i przyszywanym starszym bratem. Dziewczyna jest w nim zakochana i za nic w świecie się do tego nie przyzna.

Ta książka była dla mnie oderwaniem od tych psychologicznych powieści, które ostatnio czytałam. Lekka, przyjemna w odbiorze. Nie wniosła do mojego życia niczego wartościowego ani nowego, ale naprawdę przyjemnie się ją czytało. Stęskniłam się trochę takimi schematycznymi opowiadaniami. Książka była przewidywalna, ale urocza. Jest napisany w prosty, niewymuszony sposób. Taki jest właśnie styl Kasie West. To pierwsza książka tej autorki, którą czytałam, ale mam ochotę sięgnąć po inne jej powieści. Powieść czyta się szybko, nie wymusza od nas jakiegoś większego rozumowania. Spodobało mi się wkroczenie do świata dziewczyny, która nie lubiła być dziewczyną. Nigdy nie poznałam takiej typowej chłopczycy i  sama nią nie jestem. Jest to zwykła historia dziewczyny, która przeżywa małą metamorfozę, a po drodze jest czas na miłość i pogodzenie się z losem.  Mimo, że ta książka porusza dość odgrzewane tematy to jakoś mi to nie przeszkadza.  Inne tego typu opowiadania strasznie mnie denerwowały. Ich styl pisania i bohaterowie wcale mi się nie podobały. A tu było na odwrót. Większość z nas, nastolatków, którzy kochają  czytać książki lubi czasem poczytać sobie o zwykłym życiu, bez jakikolwiek przygód i wielkich problemów. Bo takie jest nasze. Przynajmniej moje. Chociaż mam nadzieje, że to się zmieni hhaha. 
Podsumowując polecam książkę tym, którzy mają dość psychologicznych powieści i chcą się od nich oderwać lub mają dość książek fikcyjnych nie opartych na prawdziwym świecie. Bardzo przyjemnie się czytało tę książkę. Nie jest może jakaś głęboka, ale ma w sobie jakiś urok. Historia, w której każdy chciałby uczestniczyć, a przynajmniej ja :) Miła, zabawna historia z happy endem w tle. Książkę oceniam na 4 gwiazdki.


Moja ocena

 " Ponieważ to tutaj jest jak sen. Nie musi być prawdziwe. Wydaje się niemal, że unosimy się tuż za granicą świadomości, mogąc mówić wszystko, cokolwiek zechcemy, a rankiem, jak to bywa ze snami, ten stan się powoli rozwiewa.To tak, jakbyś ty spał teraz w swoim łóżku tam na górze, ja zaś w moim, a tę rozmowę toczyła nasza podświadomość."





 

Czytaliście tę książkę?




54 komentarze:

  1. Nie czytałam, ale sporo słyszałam i w większości pozytywne opinie. Dlatego jak tylko będę miała okazję i chęć na coś lekkiego, to chętnie przeczytam :)
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało prawdopodobne, żeby taka miła i przyjemna książka miała negatywne opinie.

      Usuń
    2. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na moje spotkanie z tą lekturą :) Ale to nastąpi po serii jakiś trudniejszych tematycznie książkach. Będzie, tak jak piszesz dobrym oderwaniem :)
    Pozdrawiam i Ps. Śliczne skarpetki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to na typową młodzieżową książkę, może się skuszę:D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czasu już odkładam tą książkę, że aż wstyd. Koniecznie w najbliższym czasie muszę się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać okładka jest dosyć ładna

      Usuń
  6. nie czytałam ale sporo o niej słyszałam :) Muszę ją w końcu dorwać! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwij i napisz koniecznie co o niej sądzisz.

      Usuń
  7. Książki z przewidującą fabułą nieco mnie zniechęcają.
    Zresztą wydaje mi się ona trochę taka neutralna. Odpuszczę ją sobie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także takie zniechęcają, ale ta okazała się odsapnięciem od innych, głębszych powieści.

      Usuń
  8. Nie czytałam, ale chciałabym :)

    obserwuję cię→ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale słyszałam mnóstwo pozytywnych recenzji na jej temat. I nie jestem pewna, że to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zwykła książka. Napisana niewymuszonym stylem.

      Usuń
  10. czasem taka lekka książka jest bardzo potrzebna ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie nie mam czasu na tego typu historie, bo na półkach woła do mnie zbyt wiele książek, ale może kiedyś znajdę czas na "Chłopaka z sąsiedztwa".

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś po nią sięgnę :P Wydaję się być ciekawa.

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do LBA
    http://recenzje-by-my.blogspot.com/2016/12/liebster-blog-awards-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.

      Usuń
  14. Muszę sobie zapisać i jak przyjdzie czas na moje noce z książką na pewno po nią sięgne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super recenzja, muszę koniecznie przeczytać :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna recenzja!
    I bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem w trakcie czytania tej książki i obecnie poszła w kąt. Jak dla mnie jest strasznie mdła.. ale oczywiście to moja subiektywna opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałęm ale wydaje sięby ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem warto przeczytać coś tak lekkiego, nieobciążającego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Coś, co nie zmusza nas do wielkiego myślenia.

      Usuń
  20. Mam ją w planach, więc z chęcią się niedługo skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam, ale MEGA mnie zainteresowałaś. Dlatego: Obserwuję!
    Dzięki Tobie wzbogacę moją biblioteczkę o kolejną lekturę. Jeśli miałabyś chwilkę przeczytałabyś moje opowiadanie? Byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś wyraziła swoją opinię na ten temat, tym bardziej, że kochasz książki i jesteś w ich kręgu.

    Gdybyś się zdecydowała to krótki wstęp:
    Ayden jest na zabój zakochany w Melanie, jednak podczas obiadu w restauracji dochodzi do niespodziewanego incydentu. Jak bardzo życie Mel jest narażone na niebezpieczeństwa? Co stało się przed wypadkiem i czy Melanie to na pewno Melanie. Ile warta jest miłość? Świat ukazy z perspektyw dwóch osób, dochodzącej powoli do prawdy, która może ich zniszczyć i zniszczyć.

    http://bayshorelotti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chcialam ja przeczytac, ale za kazdym razem, gdy chialam ja kupic cos mnie odrzucalo. Jednak zachecilas mnie wiec chyba sie wkoncu zbiore...
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też czasem coś odrzuca od książek, które planuje kupić i kupuje inne.

      Usuń
  23. Przeczytałabym gdyby nie te szkolne lektury... Yhh mam na za tydzień przeczytać "Quo Vadis", które ma 400 stron, a jestem na 20 :/

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę szkolnych lektur. Mam nadzieje, że uda ci się to jakoś przeczytać.

      Usuń
  24. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wielką ochotę ją przeczytać :D Chłopak na zastępstwo mi się podobał, więc mam nadzieję, że ta również :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią przeczytam, jak znajdę chwilkę wolnwego ;)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń