sobota, 31 grudnia 2016

"W śnieżną noc" Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle

Witajcie w moim ostatnim poście w tym roku. Dzisiaj zrecenzuje wam moją ulubioną świąteczną książkę. Dostałam ją w tamtym roku w prezencie i zakochałam się w tych trzech historiach.




  Tytuł: W śnieżną noc
Autorzy: Maureen Johson, John Green. Lauren Myracle
   Wydawnictwo: Bukowy Las
    Liczba stron: 335
 Data wydania: 19 listopada 2014
 
 
Miasteczko Gracetown w Wigilię kompletnie zasypuje śnieg. Zaczyna to komplikować życie głównym bohaterom. Nikt nie spodziewa się, że przedzieranie się przez zaspy samochodem rodziców, nieplanowana kąpiel w przeręblu albo nieprzyzwoicie wczesna zmiana w Starbucksie mogą prowadzić do spotkania z miłością. A jednak... W śnieżną noc gdy czuć magie świąt, zdarzyć się może wszystko.
 
 
Chciałabym wam teraz opisać jedną z historii, która najbardziej mi się spodobała, a było to opowiadanie pt:"Bożonarodzeniowy Cud Pomponowy" napisane przez Johna Greena mojego ulubionego autora. Troje przyjaciół: Tobin, Diuk i JP spędzają wigilię przed telewizorem oglądając filmy z Jamesem Bondem. Nagle do Tobina dzwoni przyjaciel Keun i oznajmia, że w barze Waffle Hause znajduje się dużo cheerleaderek i muszą jak najszybciej przyjechać do baru, ponieważ miejsce jest tylko dla  jednej grupy przyjaciół, a rywalizują z nimi też inni. Zaczyna się gra, w której bohaterowie uświadamiają sobie coś ważnego.


Oczywiście podobały mi się wszystkie opowiadania, ale to jest dla mnie wyjątkowe. Z nutką sarkazmu, dowcipu i nastroju. Gdy czytałam tę książkę od razu wprowadziła mnie ona w atmosferę świąt. Wszystkie historie są ze sobą powiązane. To mi się bardzo podobało, że nic nie jest wyrwane z kontekstu tylko coś z czegoś wynika. Te trzy opowiadania są o miłości to ona gra w nich główną rolę. Święta już się skończyły i według mnie tę książkę powinno się przeczytać w ten świąteczny czas lub przynajmniej w zimę. Dla mnie trochę dziwne byłoby czytanie książki w lato o świętach, zimie i w ogóle  w tym klimacie. Gdy czyta się tę historie to one jakby rozgrzewają serce. Mimo, że na zewnątrz jest zimno ta książka sprawia, że jesteście szczęśliwi i pełni takiego wewnętrznego ciepła. Pierwszy raz spotykam się z tymi dwoma autorkami i naprawdę bardzo spodobała mi się ich twórczość. Jednak John Green skradł moje serce jego opowiadaniem. No i co bu tu więcej pisać? Książka jest piękna i nie banalna. Poczułam atmosferę świąt i wydaje mi się, że to było celem tej książki. Bardzo wam ją polecam jeśli jeszcze jej nie czytaliście bo naprawdę warto. Moja ocena to oczywiście 5 gwiazdek. Cudowna książka.

Moja ocena



" Zawsze istnieje takie ryzyko: wszystko układa się dobrze, a potem nagle robi się niezręcznie. Raptem ona zauważa, że się jej przyglądasz i przestaje z tobą żartować, aby nie wyjść na flirciarę, bo nie chce, byś uznał, że jej się podobasz. To katastrofa, kiedy w bliskiej relacji ktoś kruszy mur oddzielający przyjaźń od całowania. Burzenie tego muru to historia, która może mieć szczęśliwy środek- O patrz, zwaliliśmy ten mur, będę patrzył na Ciebie, jak na dziewczynę, a Ty na mnie jak na chłopaka i pobawimy się w zabawną grę nazywaną:" Czy mogę położyć rękę tutaj i tutaj, a potem tu?". Czasami ten szczęśliwy środek wygląda tak świetnie, że potrafisz sobie wmówić, iż to nie tylko środek i że tak będzie już wiecznie. Jednak historie nigdy nie poprzestają na środku." John Green

" To, co dla jednych jest obłędem, dla innych stanowi gwarancję zdrowia psychicznego." Maureen Johson

Nie ma znaczenia, co daje nam wszechświat. Ważne jest to, co my mu oferujemy.."  Lauren Myracle

 Było mi niemal przyjemnie, bo choć życie jest podłe, przynajmniej istnieje dobra muzyka. " Lauren Myracle 






 
Życzę wam szczęśliwego nowego roku! Żeby wszystkie wasze plany i marzenia się spełniły. Żeby każdy nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego.
A dla książkoholików zaczytanego nowego roku!


Czytaliście tę książkę? Jakie opowiadanie jest dla was najlepsze?

71 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam tej książki, ale wszystko przede mną! Coś czuję, że będzie ona moim wyborem na przyszłe święta. ;)
    Życzę Ci udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Ja akurat czytałam tą książkę jesienią i jakoś nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia. Gdybym jednak miała wybierać, które z tych opowiadań najbardziej przypadło mi do gustu to wybrałabym "Święta patronka świnek". Najlepszy moment jest kiedy ci wszyscy bohaterowie w zabawnym sposób się spotykają.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tą książkę, w zeszłe święta przeczytałam pierwsze opowiadanie, a w te kolejne. Miejmy nadzieję, że w następne święta przeczytam kolejne :). Ale świetna jest ta książka <3

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki jeszcze. Ale ciekawe zdjęcie, takie w klimacie. Haha.
    Powiem szczerze, że twoja recenzja mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam i zapraszam na podsumowanie http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/3-najlepsze-ksiazki-tego-roku-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Za czytanie tej książki miałam się zabrać w zeszłym roku na święta, lecz niestety nie wyszło. W tym również. Wszystko przede mną!
    Szczęśliwego Nowego roku! :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją sobie kupić w tym roku na święta, ale jakoś całkowicie wypadło mi to z głowy :o Muszę ją w końcu przeczytać, bo mam przeczucie, że bardzo miło spędzę przy niej czas :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale za rok w pewną śnieżną noc na pewno przeczytam. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam i zapraszam do mnie. https://faanbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam rok temu, albo dwa. Nie pamiętam i książka oczarowała mnie tak samo jak Ciebie! :) Nie czytam Johna Greena, ale te opowiadanie było wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że niektórzy pisali, że ta gra zepsuła im całe czytanie opowieści, ale według mnie dodawała jej uroku.

      Usuń
  10. Miałam ją przeczytać już dawno, ale mam nadzieję,że w końcu uda mi się to zrobić na feriach:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu chce sobie tą książkę zakupić i przeczytać, ale zawsze w moje łapki wpadają inne i tak niestety się odkłada :c Ale w końcu muszę :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam chcę jakąś książkę, a tu widzę lepszą i co teraz zrobić?

      Usuń
  12. Ksiazka swietna, czytam ja zawsze w okresie swiatecznym!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam tej książki, ale bardzo bym chciała :) zaciekawiłaś mnie, lubię
    takie historie :) naprawdę super recenzja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała chwilkę na pewno zajrzę.

      Usuń
  15. Nie znam tej propozycji.
    Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie przeczytam tę książkę w przyszłe Boże Narodzenie!:) Szczęśliwego Nowego Roku!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs, gdzie można wygrać perfumy Calvina Kleina:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam tej książki. Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku oraz dużo motywacji do dalszego prowadzenia bloga! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. książka zapowiada się ciekawie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od jakiegoś czasu chciałabym ją przeczytać ale w te święta się nie udało. Może mi się uda w następne :D
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam dużo dobrego o tej książce choć jej nigdy nie czytałam. Mam dzięki takim recenzjom jak Twoja, kupić ową książkę i ją przeczytać :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam tej książki, ale słyszałam o niej dużo dobrego i sama chętnie bym przeczytała:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow??Please follow my blog on GFC ll back to you.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem jak to możliwe, ale nigdy przed świętami nie czytałam żadnej książki ze świętami związanej :O
    A to chyba duży błąd

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz w pełni poczuć atmosferę świąt to przeczytaj jakąś w następne święta

      Usuń
  24. Duzo słyszałam o tej książce chociaż sama nie czytałam, chyba powinnam ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam ją dawno temu, ale często do niej wracam :) Fajna na zimowe wieczory. Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam o niej! :D chociaż sama nie czytałam!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. do książki mam pewien sentyment, gdyż czytałam ją na "świątecznym tripie" 2 lata temu. Bardzo mi się wtedy spodobała, jak w sumie i większośc książek J. Greena/ w których brał udział pisaniu..

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Takie komentarze są dla mnie mega motywacją do dalszego działania!

      Usuń
  29. Lubię tą książkę. Pozdrawiam, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku! Dużo sukcesów w blogowaniu :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Książka wydaje się idealna na obecną śnieżną pogodę :D
    Śliczne masz rękawiczki i pewnie bardzo ciepłe ;)
    Dziękuję za życzenia i Tobie również wszystkiego najpiękniejszego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dziękuje <3 są dosyć ciepłe, ale szybko się brudzą hah.

      Usuń
  32. Czytałam tą książkę, była taka cudowna jeeeej :( Bardzo podoba mi się twój blog, postaram się zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta książka była świetna! Nie pamiętam dokładnie, którą historię polubiłam najbardziej jednak ta pierwsza zainspirowała mnie do napisania własnego opowiadania zimowego więc wow!
    Pamiętam jak czytając ją marzyłam o takim śniegu :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że zainspirowała cię ta książka.

      Usuń
  34. Książka wydaje się bardzo ciekawa , Idealna na obecny czas :) ;*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje mi się że książka by mnie zaciekawiła dlatego po nią sięgnę ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Johna Greena! Szczególnie "Szukając Alaski", jednak ta też mnie urzekła :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc przyda się małe wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. such a fantastic post!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie coś dla mnie!
    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do udziału!
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pragnę przeczytać, niestety kilka książek jeszcze zalega u mnie na półce, a ja nie mam czasu ;/
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam tę książkę w zeszłym roku, nie mam swojego ulubionego opowiadania ale miło wspominam tę lekturę :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ją przeczytałam głównie dla Greena, i żeby było śmieszniej, jego opowiadanie podobało mi się najmniej z całego zbioru xd


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń