piątek, 27 stycznia 2017

30 faktów o mnie

Pomyślałam, że czas, żebyście mnie lepiej poznali. Dlatego postanowiłam zrobić 30 faktów o mnie!





1. Bloga założyłam, ponieważ chciałam podzielić się moją miłością do książek.

2. Bardzo lubię pisać moją opinię na jakiś temat.

3. Kiedyś byłam dosyć nieśmiała.

4. Słucham rapu, popu, a czasem rocka.

5. Jestem Kwiatonators.

6. Jestem katoliczką.

7. Najczęściej czytam typowe młodzieżówki i dramaty, ale uwielbiam też książki przygodowe, romanse, fantasty czy też horrory.

8. Moje najukochańsze książki to: "Harry Potter i przeklęte dziecko"J.K.Rowling,Jack Thorne,John Tiffany, "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes,
"Gwiazd Naszych Wina"John Green 


9. Jestem Potterhead.

10. Kocham oglądać seriale. Moje ulubione to:Vampire Diares, Teen Wolf, The 100, Gossip Girl, Skins

11. Oprócz czytania książek moją pasją jest gimnastyka i taniec.

12. Uczę się dosyć dobrze.

13. Mam jedną, jedyną przyjaciółkę.

14. W przyszłości chciałabym zostać wegetarianką.

15. Nienawidzę masła, raz gdy go spróbowałam naciągało mnie na wymioty hahha.

16. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole j.polski, historia i angielski.

17. Nienawidzę informatyki, techniki, fizyki i matematyki. Tak jestem nogą w przedmiotach ścisłych.

18. Mam dużo planów na przyszłość, ale boję się, że nie zrealizuje ani jednego.

19. W przyszłości chciałabym być przedszkolanką lub policjantką.

20. Nienawidzę fałszywych ludzi.

21. Moją największą słabością jest zbyt długi język. Bardzo lubię plotkować. Oczywiście pracuje nad tym, ponieważ nie chcę zranić osób, na których mi zależy.

22. Kocham oglądać filmy. Najbardziej przygodowe, dramaty, romantyczne, a także komedie.

23. Mimo, że mam taki malutki lęk wysokości lubię być wysoko czuję się wtedy jakbym wygrała życie. 

24. Moje ulubione miejsce to Energylandia. Kocham tą adrenalinę.

25. W przyszłości chciabym zrobić sobie tatuaż, a nawet kilka.

26. Nigdy nie sądziłam, że blogowanie będzie moją pasją. Sądziłam, że zaraz mi się to znudzi.

27. W swoim życiu tylko raz byłam za granicą. W Chorwacji. Piękne miejsce.

28. Nienawidzę gdy ludzie robią coś dla szpanu.

29. Kocham rozmawiać. Mogłabym gadać, gadać i gadać. Przez to właśnie nauczyciele upominają mnie, ale pracuje nad tym haha.

30. Chciałabym spełnić wszystkie moje marzenia. Nawet te, których trochę się obawiam.       



 To by było na tyle mam nadzieje, że tam post się wam spodobał i widzimy się w kolejnym. See you soon!

61 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Widzę, że bardzo się różnimy. Ale widzę, że masz dużo celi w życiu. Na pewno jesteś pozytywną osobą! :D Zaobserwuję Cię bo jakoś ciekawie tu :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, długi język jest bardzo niewskazany w połączeniu z pracą policjantki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahha może w końcu pozbędę się tej wady

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy wpis:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chorwacja jest prześliczna - byłam w niej może z trzy razy., Piąteczka - też jestem katoliczką i Potterhead, choć pewnie są na tym świecie ludzie, którzy by na mnie za to nakrzyczeli, bo "Potter to czary, a magia to zło".
    Chciałabym tez kiedyś poczynić pewne kroki w stronę wegetarianizmu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już były takie sytuacje, że nakrzyczeli za to XD

      Usuń
  7. Haha ja za to przedmiotów humanistycznych nie cierpię:D Historia to chyba moja zmora;d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no matma jest spoko, też uwielbiam historie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez kocham harrego pottera. I sama myślę o opiece nad dziećmi...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam angielski. Z resztą majmę też xD
    Już drugi dzień słyszę o ,,the 100'' chyba muszę go w końcu obejrzeć :D
    Fajny post ;)
    Obserwuję ;D
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten serial. Bardzo ci go polecam. Wciąga.

      Usuń
  11. Ja też jestem potterhead i byłam kiedyś nieśmiała :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję Ci za ten niesamowity komentarz na moim blogu! <3
    Chodź nie znam Ciebie osobiście ale wydajesz się mega sympatyczną osobą. Bardzo ciekawe fakty, mogłam poznać ciebie jeszcze bardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gwiazd naszych wina!!!
    O, przyszła vege! trzymam kciuki ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie lubie gdy ludzie robią coś dla szpanu a tak Naprawdę sie czymś nie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne odpowiedzi! lubie tego typu postu, gdyz dzieki nim mozna sie dowiedziec male co nie co o drugiej osobie :)

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  17. miło Cię poznać :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na nie lubię angielskiego... Jeszcze kilka lat temu uwielbiałam ten język, ale poszłam do klasy dwujęzycznej i mam go już dość.
    Teen wolf <3
    Zgadzam się, Chorwacja to piękne miejsce.
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chorwacja super <3
    Uwielbiam rap
    Wspólna obserwacja ? Ja już obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że jestem jedyną osobą na świecie, która nienawidzi masła! A tu proszę - niespodzianka :D
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Chorwacji! Też kiedyś planuję się tam wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, widzę dużo podobieństwa między nami :) wszystkie 3 książki które wymieniłaś bardzo lubię, do tego seriale :) przedmiotów ścisłych rowniez nienawidzę :) za to polski i angielski to moje ulubione, historii już nie mam :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Lubię takie posty, ponieważ zawsze w komentarzach można czegoś się dowiedzieć o drugiej osobie.

      Usuń
  23. Super fakty :) Świetny post :) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę fajne fakty, wiele nas w nich łączy :p A co tatuażu to ostatnio mam ogromną obsesję i strasznie chciałabym sobie jakiś zrobić, ale przed osiemnastką nie ma nawet co myśleć, bo rodzice mi nie pozwolą, ale nie zostało mi już tak długo, więc wytrzymam :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie pozwolą, trzymam kciuki, żeby ci się udało.

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy wpis :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne! :)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie bój się że nie zrealizujesz swoich planów, tak naprawdę wszystko zależy tylko od Ciebie! Powodzenia :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne takie posty bo można się wiele dowiedzieć o autorze bloga :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem niby nieśmiała, a jednocześnie jestem totalnie wyluzowana, zalezy to u mnie od towarzystwa :) Horrorów się boję i wolę ich nie oglądać, bo zawsze mi się potem śnią. Książek ulubionych nie mam, bo czytać nie lubię i nigdy nie lubiłam. Ja uczę się dobrze :) ! Nigdy nie potrafiłabym przerzucić się na wegetarianizm czy weganizm, mięso to podstawowy składnik wielu dań w ciągu mojego dnia. Twoje ulubione przedmioty to moje znienawidzone, no może nie do końca, po prostu bardzo ich nie lubię, a dodac mogę jeszcze geografię :D A twoje znienawidzone w miarę lubię, to znaczy jestem z nich dobra, dlatego w liceum chcę pójść na mat-fiz. Nie lubię plotkowania, ale czasem jak ktoś coś to jakoś tak samo wychodzi, haha. W punkcie 26 myślałam identycznie! Ja Chorwację odwiedzę w tym roku, a oprócz tego byłam 3 razy na Majorce, raz w Chorwacji, 2 razy we Włoszech i 2 razy w Chorwacji, więc w tym roku będzie mój trzeci raz :) Czekam na kolejne posty :)

    Ps. Dziewczyna o nicku ''BELIEVEinHIMSELF'' która skomentowała Ci także ten post, kopiuje ten tekst wszędzie, nie wiem czy zdążyłaś się już zorientować :)

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się od siebie różnimy :) W sumie wcześniej nie zwracałam na nią uwagę, ale dzięki, że mi o tym napisałaś.

      Usuń
  30. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam ,,Gwiazd naszych wina'':)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Popieram chęć zrobienia tatuażu <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak to już jest, że my czytający przeważnie słabiej sobie radzimy w przedmiotach ścisłych ;) Też tak mam. Zawsze uwielbiałam polski i historię ;)
    Z tym językiem ciężka sprawa, trzeba ćwiczyć Weroniko :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia z tymi marzeniami kochana! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne fakty, też myślałam o takim poście ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. "Zanim się pojawiłeś" i "Gwiazd naszych wina" to również moje jedne z ulubionych książek:)
    Również uwielbiam gadać! :D Aż się dziwię, że niektórzy nie mają mnie dosyć ;p
    Fałszywość to najgorsza rzecz jaka może być...
    Za granicą byłam akurat 2 razy ;)
    Cieszę się, że ktoś jest takim miłośnikiem książek jak ja:)
    Świetne fakty, rzeczywiście można trochę się o Tobie dowiedzieć:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam "gwiazd naszych wina" ! <3

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie Cię poznać bliżej :) pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też jestem wege, chociaż przeszłam trochę wcześniej. Z perspektywy czasu uważam, ze to była dobra decyzja.

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  41. Z masłem mam tak samo hahah! A mięsa nie jem już od dłuższego czasu i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez byłam w Chorwacji i tylko w Chorwacji. Zakochałam się w tej przeczystej wodzie, która tam jest :D
    Ciekawostkiiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń