poniedziałek, 6 lutego 2017

Seriale #1

Ostatnio bardzo powoli idzie mi czytanie książek więc dzisiaj wpadłam na pomysł, że zrobię dla was post o mojej miłości czyli serialach. Za pewne nic odkrywczego tu nie znajdziecie, ale mam nadzieje, że post się wam spodoba.



Plotkara


Właśnie od tego serialu rozpoczęła się moja przygoda z nimi. Serial opowiada o tajemniczej plotkarze, która prowadzi swoją stronę internetową i wie wszystko o wszystkich. Opisuje ona co dzieje się na Upper East Side.
Na początku myślałam, że będzie to płytki serial o bogatych nastolatkach, ale tak nie było. Bardzo mnie wciągnął i żyłam od odcinka do odcinka. Nawet gdy ktoś mi zaspoilerował kto jest plotkarą nie zepsuło mi to przyjemności oglądania. Pod koniec serialu płakałam bo nie wierzyłam, że to wszystko się skończyło.


Nastoletni wilkołak


”Teen Wolfopowiada o nastolatku, który zostaje ugryziony przez wilkołaka i odkrywa, że posiada nadnaturalne umiejętności. Razem z przyjaciółmi stara się rozwiązywać zagadki, które pojawiają się na ich drodze i zagrażają społeczności.
Polubiłam ten serial, ale według mnie do 4 sezonu było super, a później niektóre odcinki zaczęły mnie nudzić. Jednak postanowiłam, że obejrzę ten serial do końca.  Mimo wszystko uwielbiam go i serdecznie polecam.



The 100
 


Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji.
Ten serial wciągnął mnie do tego stopnia, że trzy sezony obejrzałam w 11 dni. Przez wszystkie odcinki zadawałam sobie pytanie ”Jak to się mogło zdarzyć?. Ten serial nie opowiada o żadnej magii i rzeczach nadnaturalnych lecz o walce. Walce o przetrwanie. Nie mogę się doczekać kiedy będzie 4 sezon bo zapowiada się naprawdę świetnie.


Skins


 ”Skins” opowiada o grupie nastolatków. Co dwa sezony pojawiają się inne postacie, nowa grupka znajomych. Pomagają oni sobie w codziennych problemach.
Z początku myślałam, że to nie będzie kompletnie dla mnie. Nastolatki piją, pa, robią rzeczy, które nastolatkom nie wypadają. Myślałam, że ten serial w jakimś stopniu mnie zgorszy, a było wręcz przeciwnie. Nauczył mnie, że nie opłaca się zagłębiać w jakiekolwiek używki. Jeszcze go nie skończyłam, ponieważ po jednym odcinku bardzo się wkurzyłam, ale na pewno wrócę do niego. Opowiada on o prawdziwym życiu o tym jakie może być naprawdę.

Pamiętniki Wampirów

 
  Kto nie słyszał o pamiętnikach? Opowiada on o Dwóch braciach, którzy są wampirami. Wracają oni  w rodzinne strony, gdzie poznają Elenę, nastolatkę uderzająco podobną do wampirzycy, która ich przemieniła. 
Już dawno, dawno zaczęłam oglądać ten serial jednak zakończyłam na 4 sezonie, ponieważ dowiedziałam się, że nie będzie mojej ulubionej postaci i załamałam się. Lecz od niedawna powróciłam do tego serialu i bardzo się w niego wciągnęłam. Uwielbiam! Aktualnie to właśnie ten serial oglądam.

Słyszeliście o tych serialach? Oglądacie?
Możecie napisać w komentarzach jakie seriale wy oglądacie chętnie poczytam!

47 komentarzy:

  1. Polecam "Scream Queens", które jest dziwnym połączeniem horroru z komedią i które oglądam główni ze względu na Billie Lourd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodam go do listy seriali, które muszę obejrzeć. To coś dla mnie.

      Usuń
  2. "Plotkara" i "Skins" to seriale, które uwielbiałam. Polecam Ci również "Outlander", serial równie dobry co książka. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam wszystkie oprócz Plotkary i Skins, jakoś m się nie spodobały. Także napisałam na swoim blogu dwa posty o serialach, jest tam ich nawet sporo, więc zapraszam jeśli szukasz czegoś nowego :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Teen Wolf i nie mogę uwierzyć, że szósty sezon będzie ostatni :(
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam je wszystkie i każdy z nich oglądałam. Niestety ostatnio nie mam tak dużo czasu na oglądanie i mam pewne braki, które może kiedyś nadrobię ;D"

    OdpowiedzUsuń
  6. TW iTVD oglądam i bardzo lubię :) jeszcze oglądam Pretty Little Liars, ale kończy się właśnie :( i zaczęłam jeszcze Riverdale, dopiero dwa odcinki były ale myśle ze mogłoby Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zwiastunie ten serial wydaję się naprawdę świetny. Gdy skończę oglądać seriale, które muszę dokończyć na pewno się za niego zabiorę. Dzięki :)

      Usuń
  7. Ja jestem bardziej przyziemna;) "Pitbull", "Breaking bad" itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio niestety mało czasu na seriale- Szkołą.. Ale gdy znajdę trochę czasu oglądam Teen Wolf. :)) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej listy oglądałam tylko Pamiętniki Wampirów, na początku mi się podobał, jednak później - moim zdaniem - zaczęły się robić takie pierdoły :D Od dłuższego czasu myślę o zaczęciu oglądania The 100 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. JA obecnie nie będę mieć czasu zbytnio na takie rzeczy :(:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam wszystkie, ale nie wszystkie oglądałam. Dla mnie TVD zepsuło się po czwartym sezonie i zaprzestałam oglądanie. Z całego serca polecam Once Upon a Time i Game of Thrones <3. To są dwa seriale, które skradły moje serce.
    Pozdrawiam, Hayles z https://ourbooksourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Gry o Tron jakoś nie umiem się przekonać.

      Usuń
  12. KOCHAM TEEN WOLF! Jestem na bieżąco z odcinakami :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Do "Nastoletniego wilkołaka" podchodziłam kilka razy i niestety to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z nich jeszcze nie widziałam :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Skins swego czasu uwielbiałam. Pamiętam, jak odkryłam ten serial 4 lata temu i w 2 tygodnie pochłonęłam prawie wszystkie odcinki :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam bardzo słodkie kłamstewka, seria niefortunnych zdarzeń i breaking bad :)
    zapraszam do siebie
    https://wersonworld.blogspot.com/
    wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  17. Z listy oglądam tylko TVD, ale oprócz tego: Scream Queens, Pretty little liars, Zagubionych, Sherolcka i The Originals.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie oglądałam żadnego z tych, ale chętnie zobaczę :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie napisałaś coś, na czego temat mogę się wypowiedzieć, bo przez brak czasu nigdy nie czytałam żadnej z recenzowanych przez Ciebie książek... Tym razem w sumie nie jest lepiej, bo oglądam tylko jeden serial: Pamiętniki Wampirów! Uwielbiam go całym sercem! Czy ty wspominałaś o Elenie jako o tej ulubionej postaci? Czy o Klausie? Bardzo mnie to ciekawi! A tak na marginesie, wiesz, że właśnie dzisiaj były nagrania ostatniego odcinka? Strasznie mi przykro, że ta cała histora tak szybko się kończy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Elenę i Klausa, ale chodziło mi właśnie o Elenę. Wiem, że niektórych ona denerwuje, ale ja ją uwielbiałam!
      Niestety widziałam na ig i naprawdę mi także jest przykro.

      Usuń
  20. Zawsze chciałam obejrzeć Teen Wolfa, ale nie wiedzieć czemu, zawsze mi bylo nie po drodze. Mam nadzieję, że już wkrótce się za niego zabiorę ;)
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. oglądałam wszystkie oprócz skinsów . Teraz oglądam the 100 i uwielbiam go , pamiętniki też oglądam na bieżąco,teen wolf oglądałam do 3 sezonu i mi się znudził tak samo plotkara ;)
    Polecam też Tajemniczy Krąg, krótki serial ale fajny
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Plotkara! ;D W dwa czy trzy tygodnie pochłonęłam wszystkie sezony, a potem zaczęłam od nowa. XD Uwielbiam ten serial. ;) A moje top trzy postacie to: Chuck Bass, Blair i Dorota. :D
    A teraz oglądam Sposób na morderstwo i nieźle się wkręciłam. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast uwielbiałam Dana i Serene
      Zapiszę sobie.

      Usuń
  24. Też uwielbiam te seriale!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  25. Oo super *.* :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. PLOTKARA ♥
    TEEN WOLF ♥
    PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW ♥
    Uwielbiam te seriale <33 Chociaż ja całkiem sporo ich oglądam i ciągle szukam czegoś nowego. :P

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam plotkarę ;D, a Skins oglądasz w internecie czy tv ;) Jak to 1 to poproszę link ;D obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie.
      https://www.youtube.com/channel/UChFemUscFyUwx4FfdirhE1w
      albo
      https://zalukaj.com/sezon-serialu/kumple,434/

      Usuń
  28. Niestety nie oglądam takich seriali :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Skins to już klasyka, pierwszy sezon oglądałam jeszcze w podstawówce 💕 Polecam Ci Skam, w podobnym stylu tylko mniej hardcorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie byłam wielką wielbicielką seriali, ale teraz zastanawiam się nad przeglądnięciem powyższych tytułów. Zaciekawiłaś mnie :-}

    tylkotowszystkoijeszczetroche.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Oglądałam tylko "Plotkarę" i dokładnie tak jak u Ciebie, to od niej rozpoczęło się moje serialowe szaleństwo :D Ze swojej strony polecam Ci "Glee" i "Gotowe na wszystko", które są najlepszymi serialami na świecie :> Jeśli szukasz czegoś w stylu "Gossip Girl" to chyba nada się "90210", całkiem przyjmeny i już zakończony serial.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. TVD kocham całym serduchem! To jedna z moich największych obsesji, jak ja to lubię nazywać :D I mimo iż serial bardzo się popsuł, mam do niego ogromny sentyment. Oglądam go od 6 lat i to dzięki niemu zaczęłam oglądać jakiekolwiek inne filmy/seriale, a także po części wzięłam się za książki :)♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń