środa, 15 marca 2017

Bezprzewodowe słuchawki od Sudio

Chyba nie ma człowieka na ziemi, który nie lubiłby muzyki. W publicznych miejscach przeważnie słuchamy muzyki w słuchawkach. Dzisiaj mam dla  was coś czego na blogu jeszcze nie było czyli recenzje Bezprzewodowych słuchawek od Sudio!





Coś o Sudio
 Sudio prezentuje eleganckie produkty z najwyższą jakością dźwięku. Wszystkie słuchawki zostały ręcznie wykonane ze standardami o najwyższej jakości. Nasi klienci powinni być dumni z użytkowania oraz noszenia naszych produktów. Dążymy do perfekcyjnej obsługi klienta oraz upewniamy się, że jako nasz klient doświadczysz niezapomnianych chwil.”  

 Vasa BLÅ - Rose Gold White
Właśnie takie słuchawki wybrałam. Według mnie są one przepiękne. Są dopracowane co do detalu. Wszystko jest takie idealne. Wraz ze słuchawkami otrzymałam cztery pary dodatkowych nakładek silikonowych, kartę gwarancji jakości, a także instrukcje obsługi. W zestawie znalazło się także skórzane etui, metalowy klips, kabel ładujący i bateria.





Dodatek: Słuchawki mogą być także eleganckim dodatkiem, nie przeszkadzają, a wręcz pomagają  stylizacji.

Odwieczna zmora słuchawek: Jeśli macie dość plątających się słuchawek, firma Sudio daje wam świetne rozwiązanie. Te słuchawki nie plączą się i dzięki nim oszczędzicie sobie czas i nerwy na rozplątywanie.

Dźwięk: Słuchawki zostały zaprojektowane tak, że pozwalają oddzielić dźwięk każdego instrumentu, dzięki czemu czujemy się jak w prawdziwym studiu. 




 Działanie: Słuchawki gwarantują nam 8 godzin nieprzerwanej przyjemności słuchania. Dają możliwość odbierania telefonów, rozmawiania do woli dzięki wbudowanemu mikrofonowi oraz kontrolowania każdego ruchu swojego telefonu pilotem sterującym. Słuchawki Vasa Blå są kompatybilne z IPhone 7 oraz wszystkimi urządzeniami Bluetooth. 

 Jestem pod wrażeniem tych słuchawek. Są funkcjonalne i bardzo dobre jakościowo. Jakość dźwięku, wygląd i piękne wykonanie mówią same za siebie. Ja sama już dawno gdzieś zapodziałam swój sprzęt, także te słuchawki bardzo mi się przydadzą. Jest jeszcze jeden plus tych słuchawek motywacja. Tak motywacja, ponieważ dzięki nim zaczęłam biegać. Wcześniej robiłam sobie wymówki, że nie mogę słuchać muzyki, że nie mam z kim biegać....
Oczywiście nie mówię, że będę codziennie biegać i stanę się jakąś sportsmenką tylko po prostu te słuchawki zachęciły mnie do wyjścia na dwór.
Słuchawki są świetnie, nie mogę się doszukać  żadnych wad. Z całego serca wam je polecam. 
Mam także dla was kod zniżkowy na wszystkie produkty zakupione przez www.sudiosweden.com/pl

WERONIKA15









Niedługo na pewno pojawi się jeszcze jedne post z tymi słuchawkami, ale już w całkiem innej formie.

53 komentarze:

  1. Wow, prezentują się rzeczywiście elegancko, i jeszcze tyle dodatków!
    Czekam na kolejny post z tymi słuchawkami. Ładny nowy wygląd bloga!
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ciekawe, i co najwazniejsze wyglądają na mocne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie w nich to że są bezprzewodowe :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te słuchawki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super <3 Mam nadzieję, że są tak samo wytrzymałe jak eleganckie, bo u mnie słuchawki żyją około pół roku. Aż sprawdzę ich stronę i zobaczę, ile te cudeńka kosztują.
    Pozdrawiam, Hayles z https://ourbooksourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A widziałam już je, co raz bardziej stają się popularne :)) Jeżeli faktycznie mają dobry dźwięk itd to warto kupić ! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja teraz je widzę praktycznie wszędzie!

      Usuń
  7. Swietnie się prezentują na zdjęciu ale w realu napewno wyglądają jeszcze lepiej. Chyba zainwestuje w takie. Myślę ze nie rozczaruje się lecz jednak będe pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te słuchawki są idealne dla mnie, ponieważ zawsze mam problem z poplączonymi kabelkami. Chyba sama takie zakupię :)
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę tych plątającch się kabelków! Więcej czasu zajmuje mi ich rozplątywanie niż słuchanie musyki! Poza tym, to bardzo irytuje! A Sudio jest naprawdę świetne - również mam taką parę słuchawek i jestem zachwycona! Tylko nie mogę przeboleć tego skórzanego etui... Żadne zwierzę na to nie zasłużyło...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham muzykę :) Rzadko jeżdżę środkami komunikacji miejskiej czy pociągiem, bo mam samochód ale nie oznacza to że wśród tłumu nie wkładam słuchawek do ucha. Robię to bo muzyka bardzo mnie odpręża i relaksuje. Te słuchawki są rewelacyjne, bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również rzadko jeżdżę, ponieważ nie mam gdzie. Wszystko mam blisko. Mnie także muzyka odpręża.

      Usuń
  12. Gdy chodziłam jeszcze do szkoły, jeździłam autobusem to nie wyobrazałam sobie drogi bez słuchawek i ulubionej muzyki!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie jeżdżę, ale za rok to będzie moja codzienność także się przydadzą!

      Usuń
  13. wyglądają świetnie, na pewno są praktyczne :)


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, muszę sobie kupić! Moje niedawno się rozwaliły :c Te wyglądają na wytrzymalsze ;D
    ~ szaryprostyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem bezprzewodowych słuchawek,. jednak boję się, ze znacznie obniżą wytrzymałość baterii w telefonie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Są świetne! <3 Też mam swoje tylko różowe :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Słuchawki wyglądają świetnie :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne słuchawki, ale ja tak szybko niszczę i gubię swoje, że byłoby mi aż szkoda kupować :c
    może kiedyś się na nie skusze, bo zachęciłaś :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też gubię, ale o te będę dbać. Tak sobie obiecałam. Zobaczymy jak to będzie.

      Usuń
  19. świetne te słuchawki, chyba muszę w nie zainwestować ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow wyglądają super <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Słuchawki wyglądają super, też takie chcę!
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie mnie zaciekawiły, prawie dziennie borykam się z zaplątanymi słuchawkami a to byłoby wybawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny gadżet, zaciekawiły mnie :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te słuchawki, jeśli działają tak dobrze jak wyglądają to chyba się na nie skuszę :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie działają bardzo dobrze, a wręcz idealnie!

      Usuń
  28. Są piękne! I na pewno ułatwiają życie tym, że się nie plączą xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podobają , chyba też sobie takie zamówię :)
    bardzo ładnie prezentuje się Twój blog <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super słuchawki. Chyba muszę sobie takie sprawić
    Zostanę tu na dłużej
    Pozdrawiam <3
    http://julciakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydałyby mi się takie na siłownie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie rozplątywanie kabelków łączy ludzi :)) co wy chcecie fajne to ;) Nie raz kogoś bliżej poznałam przy rozwiązywaniu słuchawek XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe rozwiązanie, tylko czy jakość dźwięku jest na pewno dobra? Połączenie bluetooth lubi się zrywać :)

    OdpowiedzUsuń