poniedziałek, 20 marca 2017

Music is my best friend

Even if the lights go out
Even in the summer rain
Even if the sun comes up
We keep on dancing
Keep on
Even if the lights go out
Even if the road is long
Even if the heart is broken
Oh, we keep on dancing
Keep on dancing



 Gdy w mojej głowie zaistniał plan zrobienia posta o muzyce od razu przypomniała mi się ta piosenka.
Czym jest dla mnie muzyka? Muzyka jest dla mnie czymś w rodzaju książek. Gdy chcę o czymś zapomnieć zatapiam się w książkowy świat i kompletnie o tym nie myślę. Tak samo jest z muzyką. Gdy jestem smutna, słucham czegoś smutnego. Gdy chce mi się tańczyć włączam coś wesołego. Gdy jestem szczęśliwa słucham radosnej muzyki. Muzyka jest dla mnie bardzo ważna. Towarzyszy mi na co dzień. Wyobraźmy sobie jak wyglądałaby świat gdyby jej nie było? Byłby szary i ponury. Tak naprawdę muzyka jest dla nas najlepszym przyjacielem. Ona nas zrozumie, może nawet wysłucha, nigdy nie oceni.
Uważam, że gatunki muzyki, której słuchamy nie powinny nas różnić. Każdy ma inne upodobania, inny gust muzyczny. W internecie możemy spotkać się z częstymi kłótniami dotyczącymi muzyki. Muzyka nie powinna nas poróżniać, ani dzielić. Przecież to jest coś cudownego, a my nie powinniśmy zamieniać tego na coś wstydliwego czy powód do kłótni.
Co mi daje muzyka? Daje mi siłę do działania, motywuje jak nic innego, sprawia, że w mojej głowie pojawia się mnóstwo pomysłów, a gdy nadchodzą jakieś smutne dni to pomaga mi je przezwyciężyć.


Przypominam wam także o kodzie zniżkowym na wszystkie produkty zakupione przez www.sudiosweden.com/pl

WERONIKA15










Jak wy postrzegacie muzykę?


47 komentarzy:

  1. Dla mnie muzyka nie jest, aż tak ważna jak książki xD, ale lubię jej czasem słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, tak jak Ty, muzykę traktuję tak samo jak ksiązki :)
    Bardzo lubię słuchać muzyki rockowej i polskich klasyków :)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możn nie lubić muzyki? Mnie bardzo uspokaja i relaksuje po ciężkim dniu ;) Gratuluję współpracy, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka to coś najpiękniejszego, co stworzyli ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. muzyka towarzyszy mi w każdej sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem bez muzyki nie było by mnie. Cały czas jej słucham, utożsamiam się z wieloma tekstami i nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania moim ulubionych zespołów.
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak właściwie, to muzyka buduje ludzi! Spójrzmy chociaż na subkulturę Emo, Ulzzang (sorki jak źle napisałam), Punk i tak dalej. Te wszystkie 'małe społeczności' buduje muzyka! Od niej zależy styl jak i w pewnym sensie odzwierciedla nasze poglądy 🎶
    ~ szaryprostyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O gustach się nie dyskutuje i wydaje mi się, ża każdy ma gatunek w którym się odnajduje, który czasami pomaga człowiekowi w problemach. Ja np. nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, mój gust się zmienia, cały czas wpada w ucho coś co kiedyś od razu skreśliłabym z listy. Muzyka to my :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę czytać postów, bo tam są twoje zdjęcia.
    Za ładna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, przemogę się. Dla ciebie. Chociaż za ładna jesteś dla mnie. Definitywnie. Grrr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie muzyka jest jak kroplówka. Widziałam gdzieś nawet i taki obrazek. I tak kocham ją za to co ty. Mam swój świat, gdy przekroczę drzwi na te kilka minut, wejdę. Nie boli już tak, zaczynasz się uśmiechać, nikt tam nie ma prawa Cię zranić. Daję siłę i wolność, choćby na chwilę.
    Dla mnie świat bez muzyki byłby tworem bez miejsca i energii do marzeń, pełnych niemych ludzi. Nie było by słuchawek, nie było by dzięków. Pani od chemii nie mówiła by ,że zadania na stężenia to muzyka dla jej uszu. Nasze otoczenie było by nijakie. Ja by była nijaka, nie nuciłabym piosenek na polskim. Nie zmieniałambym słów. Nie miałabym przy czym malować. Nie mogłabym nikogo męczyć gitarą.
    Czy to nie brzmi strasznie? SZARY GŁUCHY ŚWIAT.
    Ludzi nie dzielą gatunki muzyczne tylko stereotypy. Jak słucha reggae to ćpa. Jak słucha metalu to szatanista. Jak słucha Biebera to puste dziecko. Jak ludzie zaczną poznawać i zauważać czym dla ludzi jest wybrana muzyka, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowa ta piesnka powiem ci :))

      Usuń
    2. Z tym ostatnim akapitem w 100 procentach się zgodzę. Idealnie to opisałaś.

      Usuń
  13. Ja bardzo lubię muzykę, bez nie dni są takie smutne :( Zawsze potrafię wpasować ją w swój nastrój, od jakichś spokojniejszych kawałków do tych mocno rytmicznych :) Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, to jak dzień bez tlenu :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  15. Muzyka jest nierozłącznym elementem mojego życia, aktualnie planuję zapisać się na lekcje gry na gitarze elektrycznej. Jest to jedno z moich największych marzeń! Obserwuję :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby spełniło się twoje marzenie!

      Usuń
  16. jak dla mnie muzyka jest jak tlen, nieważne co robię nieważne gdzie to zawsze z muzyką, nawet się uczę przy muzyce, muzyka to jest to co kocham sama nawet gram na gitarze i pianinie jako taki laik no ale coś tam jednak potrafię ;)
    pozdrawiam i zapraszam https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie mimo, że ja kocham muzykę nie mogę się przy niej uczyć! Kompletnie nie mogę się wtedy skupić!

      Usuń
  17. Jak byłam jeszcze w liceum, to nie rozstawałam się z moją mp3, w której miałam różne folderki. Najczęściej niestety wypadał ten o nazwie "flaki zamulaki", ale wszystko w życiu jest po coś. Teraz unikam smutnej muzyki, często wywołuje we mnie łzy, więc raczej stawiam na coś bardziej relaksacyjnego.
    Zawsze musi coś grać! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Very cool, I love it!! Enjoy the day doll!

    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez książek żyć się nie da, bez muzyki też. A książki + muzyka to już raj <3
    Ostatnio nauczyciel mnie zapytał, ile pisałam wypracowanie. Jak mu odpowiedziałam, że 9 piosenek, to nie zrozumiał XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahha przy muzyce znacznie milej pisze się wypracowanie i można się zainspirować.

      Usuń
  20. https://juliasliwienska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello.

    Your blog is lovely. *-*

    Would you like to follow each other via GFC? I followed you, I hope you will follow back. XOXO ♥

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny Blog *.*
    Miło się na niego wchodzi <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3
    dodatkowo jesteś piękna, dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muzyka jest dla mnie wszystkim... uwalniające piękno, swoboda i wsparcie :)
    Towarzyszy mi codziennie, bezustannie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujący post! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  26. Muzyka jest ważna :D I tak jak ty dopasowuje ją do swojego humoru.:D
    http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez muzyki nie wyobrażam sobie dnia 💃

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam te słuchawki i jestem zadowolona ;)a muzykę uwielbiam!
    szkoda że taka niska jakość zdjęć :<

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam ciszę. Chyba jestem jedyną osobą na świecie, którą muzyka po prostu rozprasza

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje upodobania muzyczne co kilka lat się diametralnie zmieniają, ale lubię słuchać muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak genialne są te słuchawki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. W sumie bardzo dobrze to określiłaś :)
    Ja muzykę mogłabym postawić na równi z książkami. I jedno i drugie bardzo lubię :) Właściwie muzyka to moje życie, a przynajmniej jest ze mną niemalże zawsze ☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też uwielbiam muzykę i bardzo często jej słucham. Uważam, że to jakiej muzyki słuchamy wpływa na naszą wrażliwość. Tak samo jest z książkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie muzyka jest ważniejsza niż książki

    OdpowiedzUsuń