piątek, 7 kwietnia 2017

Seriale #2

Cześć! Dziś przychodzę do was z nową dawką seriali. Wszystkie seriale, które oglądałam skończyły się albo już dobiegają końca dlatego postanowiłam poszukać czegoś nowego.

  (Nie wiem co mi się stało z tą ręką hahah )


SKAM


 Serial ”Skam opowiada o grupie norweskich nastolatków. Każdy sezon pokazuje życie jednej osoby, jednocześnie ukazując co dzieje się w grupie. Bohaterowie zmagają się z różnymi problemami.

Na początku myślałam, że ten serial będzie nudny, ale z każdym odcinkiem byłam ciekawa kolejnego. Serial porusza problemy, z którymi zmagają się współcześni nastolatkowie. Jeszcze na ani jednym sezonie się nie zawiodłam. Wszystkie były bardzo ciekawe, ale o dziwo popłakałam się tylko w 3 sezonie. Jeśli ktoś oglądał to na pewno domyśli się dlaczego. Na początku myślałam, że ”Skambędzie gorszą podróbąSkins”, ale według mnie był o wiele lepszy. Może to dlatego, że ten norweski serial jest osadzony w bardziej współczesnej wersji środowiska nastolatków. Nie mogę się doczekać 4 sezonu!

Riverdale

  
Riverdale było spokojnym miasteczkiem do czasu gdy tajemnicza śmierć młodego chłopaka zakłóca ten spokój. Archie i jego ekipa zmagają się z problemami z miłością, szkołą i rodziną. Nastolatkowie zostają również wplątani w mroczną tajemnice miasteczka Riverdale.

Zazwyczaj nie oglądam takich seriali, ale ten bardzo mnie zaciekawił. Nie skupia się jedynie na śmierci nastolatka, ale jeszcze na innych ciekawych wątkach. Bardzo podoba mi się klimat tej całej historii. Scenografia, bohaterowie i tajemnica sprawiają, że pokochałam ten serial. Do tego gra tam mój ulubiony aktor z dzieciństwa czyli Cole Sprouse. Dopiero w trakcie oglądania serialu spostrzegłam się, że to on. Polecam wam z całego serca.

Lucyfer 


 Nieszczęśliwy i znudzony swoim bytem Lucyfer Morningstar porzuca funkcję Władcy Piekieł i udaje się do Los Angeles, gdzie zostaje właścicielem luksusowego klubu nocnego. 

Zawsze unikałam kryminałów. Sama nie wiem dlaczego. Jakoś nie było mi z nimi po drodze. Lubię kryminały, a ten serial obudził we mnie nową miłość do nich. Jestem dopiero po pierwszym odcinku, ale bardzo mi się podoba i dzisiaj w piątkowy wieczór na pewno obejrzę następne odcinki. Jeśli ktoś z was oglądał możecie napisać mi co o sądzicie o tym serialu. 

Co sądzicie o tych serialach? Oglądaliście?

56 komentarzy:

  1. Interesting post, amazing pictures

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądnęłam pierwszy odcinek SKAM i nie mam pojęcia, o co chodzi, że wywołuje tyle emocji... Dam mu jeszcze drugą szansę ale nie teraz xd
    Riverdale wg mnie jest takie sobie, po prostu szukają zastępstwa na PLL i TVD. Wkurza mnie fandom tego serialu, ughhhh
    Za Lucifera jeszcze nie miałam przyjemności. Ale coraz bardziej chcę zacząć ^^

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie SKAM to naprawdę dobry serial. Riverdale bardzo mnie wciągnął, nie oglądałam PLL więc nie mam pojęcia czy to jakieś zastępstwo.

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o "Riverdale". Wydaje się fajnym serialem i koniecznie muszę go obejrzeć!!

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Riverdale skardł moje serce i z niecierpliwością czekam na każdy piątek by móc obejrzeć nowy odcinek. Jeżeli nie oglądałaś, też polecam 13 reasons why, wyszedł tydzień temu, ale od razu 13 odcinków, więc jest co oglądać :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam, ale to coś w moim stylu. Gdy skończę te wszystkie seriale zabiorę się za ten!

      Usuń
  5. Oglądam dużo seriali ale akurat nie widziałam żadnego z tych :o
    O "Riverdale" słyszę już kolejny raz i mam go w planach jak czas mi pozwoli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam bardzo dużo seriali, w tym wszystkie 3, które wymieniłaś. :D "SKAM" TAAKKK!!!! nie mogę się doczekać, 1 odc 4 sezonu pojawi się już w tym czy następnym tygodniu (tak słyszałam), ale też to podobno ostatni sezon :( Przynajmniej będzie o Sanie XD "Riverdale" uwielbiam ten serial ♥ A "Lucifer" oglądam od nie dawna i jestem na początku pierwszego sezonu, ale już wiem, że ten serial jest świetny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie naprawdę? Chciałam jeszcze, żeby pojawił się sezon o Chrisie :(

      Usuń
  7. Uwielbiam SKAM i RIVERDALE ♥
    Lucifera nie miałam jeszcze okazji oglądać, ale może kiedyś to nadrobię.
    Poza tym w ten poniedziałek wychodzi 4 sezon SKAM.. <3 tylko, że ostatni. Nie wiem jak to przeżyję. Moje serduszko boli..

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam "SKAM" I "RIVERDALE" <3
    Lucifera jak dotąd nie miałam okazji pooglądać, ale wydaje się być to fajny serial :)
    Może jak znajdę więcej czasu to pooglądam :D
    Pozdrawiam, miłego dnia :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lucifera jakoś nie umiem się wciągnąć, ale mam nadzieje, że w 2 sezonie będzie lepiej.

      Usuń
  9. żadnych z tych serial nie znam :D pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych seriali oglądałam tylko SKAM. Już nie mogę się doczekać 4 sezonu i cieszę się, że będzie on o Sanie.
    Ja również polecam Faking it :) Jest świetny!
    Oprócz tego bardzo dużo się teraz słyszy o 13 reasons why. Mam zamiar niedługo się za niego zabrać :)

    Pozdrawiam :>
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś oglądałam, ale całkiem zapomniałam o tym serialu. Musze powrócić.

      Usuń
  11. Żadnego nie oglądałam xD i nie ciągnie mnie do nich.
    Moimi ulubionymi serialami są Teen Wolf i The 100 <333 które baardzo polecam <3
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam i uwielbiam <3 Czekam na następne odcinki.

      Usuń
  12. Ten pierwszy jest nawet ciekawy, ale nie oglądam seriali, szkoda mi na nie czasu, którego i tak mam mało na przyjemności :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  13. nie oglądałam żadnego a jestem maniaczką seriali hah! ALe dużo słyszałam o nich więc za jakiś czas pewnie zaczne!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucyfera miałem okazję oglądać i wciąga od samego początku:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę tu dwa moje ulubione seriale a mianowicie Riverdale i SKAM - uwielbiam <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przepadam za takimi serialami, ale może to dlatego że do tej pory nie trafiłam na taki, który by mniw wciągnął od samego początku.
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oglądam teraz pll, potem zamierzam obejrzeć SKAM.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za serialami, ale jestem prawdziwym filmomaniakiem :D

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oglądam słodkie kłamstewska,skam nie lubię mimo ze próbowałam się przekonać ;)

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych serialach :o Bardziej się wciągam w telenowele :p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądam Lucyfera i myślę, że to jeden z seriali, które z wielką chęcią się ogląda. Ja nigdy nie mogę doczekać się kolejnego odcinka :).
    Pozdrawiam
    Dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądałam żadnego ale w najbliższym czasie mam zamiar zacząć "Lucyfera" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądam żadnego z tych seriali. Jakoś nie lubię tego typu oglądać rzeczy. Pozdrawiam
    http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o seriale to uwielbiam je i lubię poznawać coś nowego. Skam obejrzałam cały i bardzo mi się podobał, zwłaszcza 3 sezon. O riverdale słyszałam pełno opinii i przymierzam się do jego obejrzenia.
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lucyfer to ostatnio moja największa miłość!
    Czekam na 3 sezon, bo nie mogę doczekać się, aby zobaczyć czy Decker i Lucyfer będą razem.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. jakoś nie przepadam za takimi serialami jedyny jaki uwielbiałam to plotkara <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tylko pierwszy serial :D
    Szczerze mówiąc odkąd mieszkam w internacie rzadko oglądam seriale.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lucyfer <3 Mam totalnego kręćka na punkcie tego serialu. Pierwszy sezon dość wolno się rozkręca i większość odcinków jest do siebie podobna, ale drugi ma bardzo wciągającą fabułę. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że odcinki są do siebie podobne, ale jeszcze 2 sezon przede mną.

      Usuń
  29. Nie znam tych seriali niestety :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! Dziękuuuuję bo akurat szukałam dla siebie jakiegoś serialu :3
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Także uwielbiam Skam :D i nie mogę doczekać się 4 sezonu. Co do Riverdale to jeszcze się za niego nie zabrałam, ale mam w planach :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie trzy znajdują się na mojej liście "Do oglądnięcia". Na razie jestem wciągnięta w wir "The Walking Dead" i czuję, że nie odpuszczę dopóki nie oglądnę do 7 sezonu. <3
    Pozdrawiam, Hayles z http://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie oglądałem ich ;/ Jednak masz ogromny talent do pisania i zaciekawiły mnie te seriale szczególnie ostatni, gdyż są to moje klimaty!
    Pozdrawiam! :)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też na samym początku nie chciałam oglądać SKAM, a potem się zakochałam. Teraz czekam na sezon o Sanie! ♥♥ Riverdale zaczęłam oglądać, ale jakoś nie wkręciłam się w niego :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nice post!

    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem ostatnio strasznie do tyłu, jeśli chodzi o seriale i nawet nie wiem, kiedy znajdę czas, aby to nadrobić. Ostatnio jest bardzo głośno o Skam i Riverdale, mnie bardzo interesuje ta pierwsza produkcja. No cóż, wakacje nadchodzą... może wreszcie znajdę chwilę wolnego, aby ją obejrzeć :D
    Pozdrawiam serdecznie, Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o żadnych z tych seriali jednakże zainteresował mnie Skam - chyba obejrzę ale jeszcze zobaczę gdyż ja z kolei kocham seriale oparte na jakiś zagadkach, fantastyce, horrorze w najlepszych przypadku. Ze swojej strony mogę polecić serial Hannibal, Supernatural oraz American Horror Story :)

    Pozdrawiam :)
    Lov:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaciekawił mnie pierwszy serial, chyba sobie go nie długo obejrzę.
    Zapraszam na mojego bloga:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny post:)
    Bardzo interesujące seriale :D
    Może na drugi się skuszę :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. So cool, I love your pics!! Have a nice day doll! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądam Skam i Riverdale - oba te seriale bardzo lubię. Z kolei Lucyfera polecała mi koleżanka, więc na pewno kiedyś spróbuję obejrzeć pierwszy odcinek żeby przekonać się, czy jest to serial dla mnie.:D
    Pozdrawiam!

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Skam! Pokazuje takie prawdziwe życie nastolatków.Jestem troszkę zawiedziona sezonem czwartym bo mało się dzieje ale to dopiero początki więc mam nadzieje że się rozkręci akcja.

    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przyznam, ze nie znam zadnej z tych pozycji, ale nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń