niedziela, 7 maja 2017

Książkowy Maj

Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem, w którym pokaże wam co będę czytać w tym pięknym miesiącu jakim jest maj. Zapowiada się naprawdę dużo pozycji.



"Ponad Wszystko" Nicola Yoon   
 

Tą książkę już przeczytałam także odsyłam was do recenzji.  

Recenzja 

 

"Ty, ja i fejs" Jay Asher, Carolyn Mackler

 
Nie byłoby tej całej historii, gdyby nie facet, rzecz jasna. Josh najpierw zepsuł w ich relacjach wszystko (totalnie!), a teraz jeszcze dał Emmie link do tego nieszczęsnego fejsa... 
Przede wszystkim trzeba wam wiedzieć, że jest rok 1996 i kiedy Emma włącza przeglądarkę, wpisuje adres: "www.facebook.com" i się loguje - patrzy w przyszłość. Przegląda swoje aktualne wpisy (i to aktualne jak diabli, bo sięgające aż piętnaście lat do przodu), by sprawdzić, co się zmieniło. Jaki ma status związku? Kto tym razem dzieli z nią życie, no i najważniejsze - czy jest szczęśliwa?
Ciekawość sprawia, że Emma igra z losem - eksperymentuje z teraźniejszością, by przyszłość uległa fascynującym przemianom. Co później? "Zaloguj", "Odśwież". Nowi partnerzy i nowe dorosłe rozterki. Początkowo to wszystko ją kręci, ale sami rozumiecie - co za dużo...  

 

"Przeznaczenie"  Aleksandra Szymaniak 
 

Salamina w wieku sześciu lat została adoptowana. Jej pochodzenie owiane jest tajemnicą ̵ nie wiadomo, kim byli jej rodzice ani gdzie się urodziła.
W dniu szesnastych urodzin okazuje się, że Salamina nie jest zwykłą nastolatką. Posiada niezwykłe moce, które będzie musiała nauczyć się kontrolować. Wszystko wyjaśni się podczas pobytu w szkole dla… postaci nadludzkich.

 

"Saga Ognia i Wody"  Jennifer Donnely

Serafina, córka Isabelli, Królowej Miromary była wychowywana z jednym zamysłem. Pewnego dnia ma stanąć na czele najstarszej cywilizacji świata syren, czego świadomość jest dla niej ciężarem.

W przeddzień ceremonii Dokimi, mającej na celu ustalenie, czy syrena jest godna korony, Serafinę męczy w nocy dziwny sen ostrzegający ją przed powrotem źródła pradawnego zła. Następnego dnia zapomina o koszmarze, ćwiczy śpiew i z entuzjazmem wita swą najlepszą przyjaciółkę Neelę.

Ceremonię Dokimi, stanowiącą olśniewający pokaz potęgi i wielkości królestwa, przerywa dramatyczne wydarzenie: strzała zabójcy przeszywa Isabellę. Królestwo pogrąża się w chaosie i sprawdzają się najmroczniejsze obawy Serafiny. Teraz Serafina i Neela muszą wyruszyć na misję odnalezienia zleceniodawcy morderstwa i muszą zrobić wszystko, by nie dopuścić do wybuchu wojny między krainami. Podróżując, napotkają inne bohaterskie syreny pochodzące z sześciu mórz. Postanawiają połączyć siły nierozerwalną więzią i jako siostry próbują rozwikłać intrygę, która zagraża istnieniu całego podwodnego świata. 

 

Czytaliście, którąś z tych książek? A może macie zamiar? 

Co będziecie czytać w maju?

 

 


43 komentarze:

  1. Chętnie poczekam na Twoja recenzje "Ty, ja i fejs" aby przekonać się czy nada się również dla starszych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam także recenzja pojawi się już niedługo ;)

      Usuń
  2. Żadnej nie czytałam, ale ciekawi mnie "Ty, ja i fejs" :o i na pewno po nią siegnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, albo to u mnie nie działa albo u Ciebie zrobiło się coś z grafiką "czytaj dalej" w hostingu

      Usuń
  3. Od dawna chcę przeczytać "Ponad wszytko" i 'Ty ja i fejs" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ci Ponad Wszystko cudowna książka!

      Usuń
  4. Same cudowne książki. Czytałam "Ponad wszystko" i z całego serca polecam ♥
    Buziaki, Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytalam zadnej z wymienionych, ale polecam "Brud" Piotra C.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek. Jeśli nie czytałaś polecam "Love Rosie" :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponad wszystko czytałam i za jakiś czas chciałabym napisać jej recenzję :) Ta książka o fejsie jest bardzo intrygująca i przerażająca :o Aż chyba przeczytam, z ciekawości... Tej serii nie znam, ale ma naprawdę ładne okładki i zastanawiam jak to się stało, że nigdy wcześniej ich nigdzie nie widziałam... :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do tagu :) Jeżeli masz ochotę odpowiedzieć to znajdziesz go u mnie na blogu :) Jeśli nie, to w porządku, rozumiem ;)

      Usuń
  8. Nie miałam okazji czytać tych książek, ale skusiłabym się na Ponad wszystko. W tym miesiącu mam zamiar przeczytać Nerve, Ten jeden dzień, Ten jeden roku i nie wiem, co pomiędzy się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytalam "Ponad wszystko" w kwietniu lub w marcu i choć podobała mi się, spodziewałam się czegoś więcej. Oby niedługo została wydana druga książka Yoon, "The Sun Is Also A Star", bo jej opis przyciąga mnie o wiele bardziej :)
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com i zapraszam na recenzję "Wiatrodzieja"!

    OdpowiedzUsuń
  10. "Ponad wszystko" - chyba muszę po nią sięgnąć :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że żadna z tych książek mnie nie zaciekawiła, ale może to i dobrze bo tyle mam do nadronienia,że i tak nie wiem kiedy się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydają się byś całkiem spoko, lecz teraz utknęłyśmy z lalką! :*

    Pozdrawiamy,
    WWW.TWINSLIFE.PL (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałaś jeszcze napisać o "Śmierci urzędnika" haha. Czytaj szybko te powieści, nie mogę się doczekać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zachwycona Twoim blogiem <3
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z nich !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem, że to nie zbyt dobra wymówka.
    Do Marca czytałam książki jak szalona :( Ale niestety teraz koniec roku szkolnego obarczył mnie zbyt dużym stresem i problemami. Dlatego książek nie czytam :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie brzmi opis książki Ty, ja i fejs. Na dodatek autorem również jest Jay Asher, czyli autor 13 powodów <3
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://biblioteczkapati.blogspot.com/2017/05/ksiazka-tylko-przedmiot-dyskusyjny-klub.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam sagę ognia i wody i była świetna ;D Bardzo fajna i luźna książka.
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę mi smutno jak na to patrze, bo naprawdę nie mogę znaleźć ostatnio czasu by coś przeczytać, a przed Tobą tyle i to w miesiąc

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie mam pojęcia czy dam rade, ponieważ to już taki ostatni miesiąc nauki i nauczyciele zadają bardzo, bardzo dużo. Mam nadzieje, że kiedyż znajdziesz czas i nie będziesz smutna ;)

      Usuń
  20. ciekawe propozycje - chętnie po nie sięgnę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty, ja i fejs bardzo mnie zaintrygował. Pomysł oryginalny, nie spotkałam się jeszcze z takim. A Jay Asher w ostatnim czasie bardzo polubiłam, dzięki "Trzynaście powodów". Bardzo spodobał mi się jego styl pisania, taka lekkość w tym jest.
    Pozostałe pozycje również ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja jak zwykle nie czytałam żadnej książki, bo starałam się przebrnąć przez "Wesele" Wyspiańskiego.... Chociaż "Przeznaczenie" wydaje się być całkiem w moim typie ;) Bardzo podoba mi się Twój blog, styl Twoich recenzji ;) Tak trzymaj, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Aha! Nie wiedziałam, że jest taka książka o facebooku. Super ją zapowiedzialas wzbudzając moje zaciekawienie! Pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na recenzję "Ty, ja i fejs". Ciekawi mnie ta książka :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow bardzo ciekawe książki :D Wcześniej się z owymi tytułami nie spotkałam.
    Ja mam zamiar poczytać parę starszych ode mnie książek, które znalazłam sprzątając dom xD
    Pozdrawiam :)
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam całe mnóstwo recenzji ''ponad wszystko''. Zerknę także na twoją :) Powodzenia w czytaniu! Ja pewnie nie przeczytam tyle do osiemnastki :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią przeczytałabym "Ty, ja i fejs"
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Każda z tych pozycji jest dla mnie nowa, ale niestety jeszcze nie mam czasu by za którąś się zabrać.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. Ze wszystkich tych książek kojarzę jedynie Ponad wszystko, ale nie miałam niestety jeszcze okazji, by przeczytać :/

    Books and good tea

    OdpowiedzUsuń