środa, 31 maja 2017

Liebster blog awards #2

To już drugie LBA, do którego zostałam nominowana. Bardzo dziękuje za nominacje Marcie z bloga Biblioteka Marzeń . A teraz zapraszam was na LBA! 





 1. Seriale czy filmy?

W ostatnim okresie oglądam tylko i wyłącznie seriale.  Nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałam film. Uwielbiam seriale i mogłabym je oglądać cały czas.

2. Oglądałeś "13 reasons why"? Jeśli tak, to co sądzisz? Jeśli nie, to czy planujesz?

Oglądałam i to nie raz, a dwa razy. Za pierwszym razem nie zrobił na mnie tak wielkiego wrażenia jak za drugim. Co o nim sadzę? Serial ma wiele do przekazania. Nauczył mnie wiele rzeczy dotyczących rówieśników i zrozumiałam, że każdego może dotknąć coś innego. Cudowny serial. Planuje zrobić oddzielny post na jego temat także nie piszę tu o nim za wiele. On jest po prostu cudowny i każdy powinien go obejrzeć.

3. Ulubiona herbata.

Uwielbiam herbatę. Dla mnie dzień bez herbaty jest dniem straconym. Moją ulubioną herbatą jest zwykła Lipton z  dodatkiem soku malinowego. Idealne połączenie.
 
4. Jak długo blogujesz?

Bloguje od lipca 2016 roku.  Niedługo wybije roczek! Nie spodziewałam się, że cokolwiek z tego wyniknie, a jednak. Jestem osobą, która gdy czegoś się podejmie szybko traci do tego zapał. A z blogiem było inaczej. On daje mi motywacje.

5. Kanapki z masłem czy bez?

Nienawidzę masła. Po prostu czuję do niego obrzydzenie. Dlatego wole kanapki bez masła.

6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
  
Przede wszystkim słucham rapu i popu, ale staram się nie ograniczać.

7. Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?

Nie lubię gdybać.  Mam wiele planów na przyszłość, ale boję się, że gdy o nich napiszę, one nie wypalą.


8. Czemu blogujesz?

Bloguje, ponieważ blog stal się miejscem, w którym mogę się otworzyć. Bloguje, ponieważ chcę podzielić się moją pasją z innymi. Chcę ją rozwijać, a blog mi na to pozwala.


9. Ulubiona książka z dzieciństwa?

Trudny wybór. W dzieciństwie czytałam mnóstwo książek. Miałam wiele ulubionych powieści dlatego  nie mogę wybrać jednej. Na pewno były takie trzy książki, które odmieniły moje życie i pozwoliły spoglądać na świat z całkiem innej perspektywy. A były to: "Ania z Zielonego Wzgórza"Lucy Maud Montgomery, "Tajemniczy Ogród"Frances Hodgson Burnett i  "Kubuś Puchatek" A.A. Milne.

 10. Jak dobrze "się zmotywować"?

Z motywacją mam problem.  Mnie motywuje wszystko: obrazki, książki, muzyka, ludzie. Jestem osobą, która bardzo szybko nakręca się do działania, a później ten entuzjazm znika i znika również moja motywacja. Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie. 


11. Gdzie spędziłbyś wymarzone wakacje?

W Paryżu lub na Dominikanie.


I to by byłe na tyle. Mam nadzieje, że ten post się wam spodobał i do zobaczenia!

77 komentarzy:

  1. Ja ostatnio i nie czytam i nie oglądam, także mało czasu mam na blogosferę. Jednak w każdej z tych dziedzin moja lista do nadrobienia jest ogromna i w końcu muszę się za nią zabrać :) Blog to miejsce do wielu rzeczy. Do tworzenia, do uczenia się (zazwyczaj na doświadczeniach) do przekazywania swojej wiedzy i zdobywania nowej, do oddawania się swojej pasji :) i wiele wiele więcej. Bloguj, jeżeli to lubisz! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i mam nadzieje, że będę to robić jak najdłużej!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi. Również nie przepadam za masłem :D
    MÓJ BLOG
    )

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tajemniczy Ogród" też był jedną z moich ulubionych książek w dzieciństwie :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza książka. Ona nauczyła mnie jak ważna jest przyroda w naszym życiu i jak może zmieniać ludzi.

      Usuń
  4. A ja tam lubię masło. xD Ale kanapki jem raczej z margaryną, albo w ogóle bez niczego xD
    Co do 13 powodów.. obejrzałam chyba ze cztery odcinki i w sumie całkiem fajny serial, ale nie zachwycił mnie jakoś bardzo. ;)
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy tylko próbuje masła naciąga mnie na wymioty. Nie wiem dlaczego tak jest.
      Każdy ma inne gust i chyba jesteś pierwszą osobą, która nie szaleje za tym serialem haha.

      Usuń
  5. your post very good and very nice.Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę od czasu do czasu obejrzec film niz seriale, w ktorych gubie watki, a nie mam na nie zbytnio czasu :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie zawsze jest szkoda gdy kończy się film, a w serialu mam jeszcze kolejne odcinki.
      Skoro nie masz czasy filmy jednak są dobrą alternatywą.

      Usuń
  7. "13 reasons why" jeszcze przede mną. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się obejrzeć ten serial. Dobrze słyszeć pozytywną opinię o nim. :)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba cały świat szaleje za tym serialem <3

      Usuń
  8. Ja tam kocham masło, bez niego chleb jest dla mnie taki suchy hahah XD
    Oglądałam 13 Powodów, bo wszyscy tak zachwalali. Spodobał mi się, ale nie jakoś bardzo. Irytowało mnie czasami zachowanie głównych bohaterów :D
    Pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię taki suchy chlebek xd
      Mnie właśnie nie irytowało bo w pewnym sensie rozumiałam dlaczego się tak zachowują.

      Usuń
  9. Ja również wolę seriale niz filmy. Te drugie oglądam jedynie w kinie ;) "13 reasons why" muszę koniecznie obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chociaż kiedyś byłam wielka maniaczką filmów.

      Usuń
  10. Na pytanie nr 8 odpowiedziałbym dokładnie tak samo :)

    Pozdrawiam! :D

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam 13 powodów. Książka i serial to życie :)
    Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przeczytać książkę, ale zawsze odkładam to w czasie.

      Usuń
  12. 13 powodów nie oglądałam, ale za to również nie smaruje masłem kanapkę. No chyba że to Nutella. Wtedy robię wyjątek i nakładam masło, bo wtedy kanapka smakuje mi najlepiej.
    Pozdrawiam,
    Sekretny Trop

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię LBA, bo można wielu rzeczy dowiedzieć się o autorze. Ania z Zielonego Wzgórza to książka dzieciństwa, jedna z niewielu lektur, które czytałam z uśmiechem na twarzy. :D Też kiedyś nie miałam zapału do niczego a tu proszę - niedługo miną dwa lata odkąd zaczęłam blogować "na poważnie".
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również szybko tracę motywacje tak szybko jak ona mi się pojawia i tak samo uwielbiam Anie z Zielonego wzgórza. Przeczytałam chyba wszyskie części :D

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię LBA, ciekawe pytania dostałaś!
    Trudno uwierzyć, ale na większość odpowiedziałabym prawie tak samo.
    W ostatnim czasie również oglądam tylko seriale i seriale.
    13 rw kocham i akurat za pierwszym razem się zakochałam :D
    Moja ulubiona herbatka to Lipton.
    A książka z dziecinstw "Ania z Zielonego Wzgórza", "Kubuś Puchatek" i "Kłamczucha" ;)
    No i gratuluję prawie roczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a Kłamczuchę również uwielbiam.

      Usuń
    2. Jedna z lepszych lektur szkolnych, ale z tego, co wiem już jej nie ma :/

      Usuń
  16. Też uwielbiałam "Tajmniczy ogród" - magiczna i wzruszająca książka! Rok to naprawdę dużo, tym bardziej, że mówisz o słomianym zapale! Gratuluję nominacji ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. też kochałam "Kubusia Puchatka"!
    genialne odpowiedzi
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zaczełam oglądać 13 powodów! Uważam, że to jest świetne!!
    Co do herbaty to widzę, że pijemy taką samą :D
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny serial, ale dopiero zrozumiałam to po drugim obejrzeniu.

      Usuń
  19. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nominacji! Również książkę " Kubusia Puchatka" mogę zaliczyć do ulubionych książek z dzieciństwa :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. "13 reasons why" to fantastyczny serial! Również nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty. :) Także marzę o Paryżu. ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny post, taki szczery :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach, pamiętam "Anię z Zielonego Wzgórza" - niestety dla mnie to była dość męcząca książka. Osobiście również wolę seriale - to chyba powie każda osoba, która się w jakiś wciągnęła :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też ostatnio oglądam tylko seriale, a 13 Powodów jest na mojej liście "do obejrzenia" :P


    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też ostatnio oglądam tylko seriale ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Weronisia. No no no ! 😻😻
    Jestem na zdjeciuuuu! #jadziek

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak nigdy nie oglądam seriali, tak ostatnio zaczęłam :) ,,13 powodów" (chyba taki jest tytuł XD, nie wiem, nie pamiętam) mam zamiar obejrzeć :)
    Herbatę też uwielbiam, zwłaszcza Liptona gruszka z czekoladą <3 Mmmm... pychotka!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam seriale, ale aktualnie mój ulubiony się skończył, a nowy sezon dopiero za około rok :( Od dziecka mam tak samo obrzydzenie do masła i nie rozumiem jak można go używać haha :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam taką herbate!
    Znajdz siebie. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post! Też uwielbiam seriale i herbatę z sokiem malinowym :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie było czegoś się o Tobie dowiedzieć nowego :) Ja również kocham oglądać seriale! Jestem dosłownie uzależniona od tego XD 13 Powodów oglądałam i może czasami trochę przynudzało, ale faktycznie coś za sobą niesie ten serial i był przyjemną przygodą.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję,
    bookmoorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ah i ja w końcu muszę obejrzeć 13 powodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. O tak wakacje w Pryżu co pięknego.Co do 13RW genialny serial ale to już wszyscy wiemy :D.Pierwszy raz spotkałam się z osobą która nie lubi masła haha.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję kolejnej nominacji! Też kocham Anię z Zielonego Wzgórza i Tajemniczy Ogród <3 moje dzieciństwo!
    PS. Obserwuję :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje nominacji!


    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też nie lubię masła :) Gratuluje nominacji!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne odpowiedzi ^^ Tajemniczy Ogród i Ania... taak! Wspomnienia ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesujące odpowiedzi :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój blog:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś chyba pierwszą osobą, którą "znam" i nie lubi masła haha. Też w dzieciństwie lubiłam Tajemniczy ogród :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mhm! Herbatka zawsze pyszniutka! A 13 Reasons Why naprawdę mocne... Warte obejrzenia! Ucieszę się jak zajrzysz do mnie!
    Come to my world: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/ Will be interesting...♥
    XOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  45. seriale to coś co również kochamy!:*


    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  46. Seriale kocha chyba każdy :D zapraszam do mnie! Obsewuje!
    Klaudia Brzeska Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  47. Super tag, fajnie że mogliśmy się tyle o Tobie dowiedzieć :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super wpis ☺

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  49. dzięki temu można było Ciebie poznać ciut lepiej.
    Wpadać będę i komentować do Ciebie.
    Jeszcze tylko troszkę przewertuję bloga w tył.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Też nie lubię masła. Zawsze masło miało dla mnie funkcję "kleju, który trzyma ser z chlebem" ale to i tak spadało, więc się poddałam, a moje życie bez masła jest o wiele lepsze
    Herbata <3 <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki "Tajemniczy Ogród" zaczęłam czytać książki. Wcześniej nienawidziłam, z teraz czytam z przyjemnością. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. również kocham herbatę! :D a ''Tajemniczy Ogród'' to piękna książka
    uwielbiam tez Małego Księcia

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurdee też z mojego dzieciństwa zapamiętałam Anie z Zielonego Wzgórza,naprawde super książka
    Zapraszamy do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  54. Herbata z sokiem malinowym to życie, mniam!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń