niedziela, 21 maja 2017

Smerfowy Tag Książkowy

Nie dawno zostałam nominowana przez Patrycję z bloga Szelest Stron do Smerfowego Tagu Książkowego. Bardzo dziękuje za nominacje, cieszę się, że mogę zrobić taki pomysłowy Tag!








Uważam, że  Quentin nie był takim złym przywódcą. To jedyna książka, którą czytałam i, w której znalazł się jako taki motyw podróży. Quentin wiedział czego chciał i dążył do celu. To najważniejsze cechy przywódcy.




Uwielbiam Lou! Mimo tego co ją spotkało była pozytywnie  nastawiona do świata. Nie rozumiem jak można jej nie lubić. Ubiera się dosyć dziwnie co pokazuje, że lubi się wyróżniać. Zaraziła mnie swoim podejściem do życia.



Katniss Everdeen nie była tyle co sprytna, a bardzo zaskakująca. Nigdy nie byłam pewna tego co zrobi. Zawsze była czujna i wszystko obserwowała co pozwoliło jej na tworzenie rozmaitych planów.



Mimo, że książka nie za bardzo przypadła mi do gustu to jednak wyróżniała się silną i wojowniczą bohaterką. Robiła ona wszystko, żeby jej ukochanemu żyło się dobrze. Była zimna, bezlitosna, zabijała. Zależało jej na szczęściu ukochanego, to był jej jedyny cel.




To chyba jedyna książka, w której doszukałam się jakiego elementu muzyki.  W powieści pojawia się parę tekstów piosenek, ale jest tam ich tyle co kot napłakał. Niczego innego nie przeczytałam.



Dla mnie  ''Dziękuje za wspomnienia''  okazało się zwyczajną historią. Wręcz nudziłam się przy czytaniu tej książki. Większość osób uważa ją za znakomitą dla mnie była neutralna.



Podczas czytania tej książki nudziłam się niemiłosiernie. Jest strasznie  przewidywalna. Recenzja pojawi się już wkrótce i niestety nie będzie ona pozytywna.



''Ponad Wszystko'' ma cudowną okładkę. Ma taki wiosenny klimat. Śliczna i minimalistyczna.


  
Podczas czytania ''Szklanego Tronu'' śmiałam się i płakałam jednocześnie. Książka ta potrafi wzbudzać wiele emocji. Może nie pękałam ze śmiechu, ale na pewno powieść mnie rozbawiła w niektórych momentach. 




To jedna z moich ulubionych książek. Prawie przez cały czas jest przy mnie. Pamiętam, że przy niej cały czas coś jadłam, myłam zęby, czesałam się, zabierałam do szkoły...robiłam wszystko podczas jej czytania!


Mimo mojego wieku nadal uwielbiam Anię i jej wyobraźnie. Gdy dowiedziałam się, że będzie serial na podstawie książki ucieszyłam się i w trakcie oglądania poczułam się jak dziecko. Aż mam chęć wrócić do tej wspaniałej historii!

Mam nadzieje, że ten Tag się wam spodobał.
 Nominuje wszystkich chętnych!

55 komentarzy:

  1. Hello my dear;)

    Very nice books;)I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice Collection.thanks
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych książek czytałam tylko trzy. Gwiazd naszych wina, Zanim się pojawiłeś oraz Ja, ty i fejs ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć, nominowałam Cię do LBA - więcej szczegółów tutaj: http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2017/05/dwunaste-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Papierowe miasta" oraz "Igrzyska Śmierci", które uwielbiam! :D
    Okładka z "Ponad Wszystko" jest śliczna <3 Ciekawy pomysł z tym Tagiem, Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Zanim się pojawiłeś" oraz "Igrzyska Śmierci". A także "Anię z Zielonego Wzgórza", którą uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć kolejnych części.

      Usuń
  7. Super odlotowy tag! Chociaż trochę się przeraziłam, bo pozycję od Ceceli Ahern mam na półce i czeka na przeczytanie. Uwielbiam tę autorkę i nie wyobrażam sobie, że jest możliwość, że mogę się zawieść.

    https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jej twórczość nie przypadła do gustu, ale skoro ty ją uwielbiasz to na pewno spodoba ci się ta książka.

      Usuń
  8. Zanim pojawiłeś jeszcze nie czytałam, ale oglądałam i również nie rozumiem jak można nie lubić głównej bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, how lovely blog ^_^
    I'm now following you dear, follow me back if you want <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to przedstawiłaś :)
    Niestety żadnej książki nie czytałem.
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania z Zielonego Wzgórza <3
    Czytałaś "Dziewczynę z pociągu"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale słyszałam, że świetna książka. Może zainwestuje :)

      Usuń
  13. Podzielam Twoją opinię co do "Dziękuję za wspomnienia" ;)

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ;D Naprawdę pomysłowy i bardzo przyjenie się czyta :)
    Pozdrawiam!

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemnie się czyta i w zgadzam się z Tobą w większości opinii. :)
    Pozdrawiam, Hayles z https://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie książka "ponad wszystko" :) hmmm... :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam recenzje na jej temat. Także zapraszam!

      Usuń
  17. Super ten post, jak zobaczyłam te smerfiki to od razu pojawił się uśmiech na twarzy bo dobrze wspominam tą bajkę :) Niestety jedyną książkę, jaką czytałam z Twojego tagu to... Ania z Zielonego Wzgórza milion lat temu hehe
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smerfy to była najlepsza bajka, pamiętam jak zawsze na nią czekałam.

      Usuń
  18. Śliczny Blog :)
    Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zanim się pojawiłeś piękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się ogromnie.. Szklany tron wywołuje multum emocji, ciężko przy nim oddychać.. a kolejne części - dramat! ♥
    Lou jest świetną bohaterką. Również bardzo ją lubię.

    Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przeczytać kolejne części! A odkładam to i odkładam.

      Usuń
  21. Tak szczerze to czytałam tylko "Anie", ale masz racje "Ponad wszystko" ma cudowną okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wymieniłaś (prawie) wszystkie książki które uwielbiam! Czekam na ekranizację "Ponad Wszystko" ♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pozycją 2 i 3 zdecydowanie się zgadzam. Też nie wiem jak można nie lubić Lou! Przesympatyczna dziewczyna w książce jak i filmie :)
    Z Katniss tak jak wyżej. Świetna aktorka jak i bohaterka książki. Niezwykle zaskakująca.
    Nie wiem jak zresztą, bo nie czytałam tych książek.
    Świetny pomysł na TAG!

    OdpowiedzUsuń
  24. 'Gwiazd naszych wina' i "Zanim się pojawiłeś" uwielbiam wprost :)

    pozdrawiam cieplutko :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny tag :) "Gwiazd naszych wina" jest naprawdę fajną książką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam jeszcze tego tagu, ale jest bardzo ciekawy. Wypożyczyłam ostatnio "Przeznaczenie'', ale w takim razie nie wiem, czy brać się za tą książkę. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tobie się spodoba. U mnie pojawi się niedługo recenzja tej książki.

      Usuń
  27. Nigdy nie słyszałam o takim tagu! To ciekawe :)
    Igrzyska śmierci super

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, jaki fajny tag :) Ja ostatnio mam mało czasu na czytanie niestety, a to uwielbiam.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Katniss też mnie zdziwiła swoim sprytem i inteligencją, więc jak najbardziej zasłużone miejsce. Ciekawy tag i sama czytając twoje odpowiedzi przyporządkowałam sobie do pytań ksiązki! :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny tag, bardzo pomysłowy! "Zanim się pojawiłeś" polecam - genialna i książka i film ♥ musze przeczytać koniecznie "fejs"!

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post!
    I following you :)
    Visit my blog:
    cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  32. "Ania z Zielonego Wzgórza" - książka mojego dzieciństwa! Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego również <3 A myślałam, że większość osób jej nie lubi.

      Usuń
  33. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się, że odpowiedziałaś! Krótko, zwięźle i na temat, przez co bardzo miło się czytało ten tag <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się co do Szklanego tronu, wywołuje dużo emocji. Ania z Zielonego Wzgórza jest świetna, uwielbiam tą historie :)

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe odpowiedzi. Niektórych książek nie znałam, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie udałoby mi się je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę Szklany tron, więc od razu duży plus haha. Chodź sama nie przepadam za robieniem tagów, to uwielbiam je czytać, a Smerfy to jedna z moich ukochanych bajek.:D

    https://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. byłam wczoraj w kinie na Ponad wszystko :D :*

    zapraszam do mnie www.mybooksharmony.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń