piątek, 30 czerwca 2017

Seriale #3

 Przez ostatnie trzy miesiące zdążyłam obejrzeć trzy seriale, z których dwa ogromnie mi się spodobały, a ten trzeci jak na razie nie koniecznie. Nadszedł czas, żeby przedstawić wam te moje serialowe "odkrycia".





 13 reasons why


O tym serialu słyszał każdy. Przedstawia historię Hanny Baker, która popełniła samobójstwo. Jej znajomy dostaje 13 kaset magnetofonowych, na których dziewczyna nagrała powody odebrania sobie życia.Te kasety wysłała wszystkim osobom, które były powodem  jej śmierci. Clay jest jednym z nich.

Dla mnie ten serial jest genialny! Obejrzałam go dwa razy. A dlaczego? Za pierwszym razem nie mogłam się skupić na rozgrywających się wydarzeniach i twierdziłam, że jest nudny. Dopiero ostatnie odcinki wzbudziły we mnie zainteresowanie. Dlatego obejrzałam drugi raz. Za drugim razem płakałam na każdym odcinku, ponieważ starałam się przyjrzeć wnikliwe każdemu  powodowi i teraz stwierdzam, że ten serial wzbudził we mnie mnóstwo emocji. Myślę, że każdy powinien obejrzeć ten serial i zastanowić się nad własnym zachowaniem. Bo tak naprawdę nie wiemy jak druga osoba może być wrażliwa i co może ją zaboleć. Może uważamy, że takie drobnostki nic nie znaczą dla drugiej osoby, ale tak nie jest. Z tego co wiem będzie drugi sezon także z niecierpliwością na niego czekam. Moją ulubioną postacią okazał się Clay. Uwielbiam go i jego sposób bycia.



Ania nie Anna
 

Kto nie słyszał o "Ani z Zielonego Wzgórza"? Były filmy, a teraz przyszedł kolej na serial. Opowiada on o rudowłosej sierocie, która zostaje przygarnięta przez niezamężne rodzeństwo, mieszkające na Zielonym Wzgórzu. Zmienia ona życie rodzeństwa jak i całego Zielonego Wzgórza. 

Bardzo się ucieszyłam gdy dowiedziałam się, że moja ulubiona książka będzie  ukazana w postaci serialu. Dla mnie ten serial nie ma żadnego minusu. Aktorzy grają na bardzo wysokim poziomie. A aktorkę, która wciela się w postać Ani uwielbiam. Niektórzy zarzucają jej, że gra zbyt impulsywnie, ale dla mnie świetnie wczuła się w rolę. Postać Ani również jest całkiem inaczej ukazana, ponieważ mamy feministyczną dziewczynkę, a zarazem upartą. Bardzo podoba mi się ta "nowoczesna" Ania. Serial był nagrywany w przepięknych miejscach. Cały serial jest dopracowany i dopięty na ostatni guzik. Bardzo wam go polecam.

Pretty Little Liars

Za ten serial zabrałam się nie dawno, ale myślę, że już jaką taką opinię mogę wystawić na jego temat. Serial opowiada o piątce przyjaciółek, z których jedna tajemniczo ginie. 
Rok po zaginięciu Alison jej przyjaciółki zaczyna prześladować tajemnicze "A".

Chyba prawie każda dziewczyna oglądała PLL. Miałam kilka prób z tym serialem i za każdym razem kończyłam na pierwszym odcinku. Ani trochę mnie nie zachęcał. Dopiero teraz zaczęłam bardziej się w niego wkręcać. Według mnie na razie serial jest taki średni. Nie wiem co wszyscy w nim widzą, ale może w trakcie oglądania się przekonam.

Oglądaliście któryś z tych seriali?
Chciałabym was jeszcze poinformować, że przez tydzień mnie nie będzie, ponieważ wyjeżdżam. Nie wiem jak tam będzie z internetem także myślę, że posta przez ten tydzień nie będzie. A jeśli chodzi o wasze blogi...wszystkie odwiedzę po wyjeździe także do zobaczenia!




58 komentarzy:

  1. Ciekawe te seriale, z chęcią potem obejrzę.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym oglądnąć Anię oraz 13 powodów, jednak jak do tej pory nie wzięłam się za żaden serial. :D

    Pozdrawiam serdecznie.
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje to najlepszy czas na obejrzenie tych seriali. :)

      Usuń
  3. Obejrzałam dość niedawno cały pierwszy sezon ,,13 powodów" i bardzo serial mi się spodobał, także za niedługo chcę zabrać się za książkę :P
    PLL nigdy nie oglądałam, ale może spróbuję... Kto wie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chcę zabrać się za książkę, ale mam tyle innych książek na liście, że już nie wiem za co się zabrać.

      Usuń
  4. Oglądałam 13 powodów i również przypadł mi bardzo do gustu ! Serial bardzo gra na emocjach, a właśnie za takimi tytułami przepadam najbardziej <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham PLL <3 13 powodów też polubiłam i czekam już na 2 sezon :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nice blog =)
    following each other?
    let me know & have a nice day :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam tylko 13 powodów, pochłonęłam go w ciągu 3 dni, bardzo dobry pomysł i realizacja :) Ania nie Anna mam zamiar zacząć oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni serial zaczęłam jakiś czas temu oglądać, ale jeszcze go nie skończyłam. Nie słyszałam o tym drugim a lubiłam tą książkę. Chyba zacznę go oglądać.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacheciłaś mnie do obejrzenia Ani, koniecznie muszę ją zobaczyć. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam PLL, teraz już tylko z przyzwyczajenia. Pierwsze dwa, trzy sezony były naprawdę dobre, ale to, co się dzieje teraz z tym serialem... To dosłownie dno. Nie ma on ani ładu, ani składu, ani żadnej logiki :/
    A "Anię..." baaaaaaaaardzo chcę obejrzeć <3

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 13 powodów i PLL uwielbiam.
    Pretty Little Liars oglądam od paru lat i szkoda, że ten serial skończył się parę dni temu :( Anie muszę koniecznie zacząć!

    Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądnęłam pół serialu "13 powodów dlaczego", no i jakoś mnie nie poruszył :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądam zbytnio seriali, ale kojarzę skądś ten drugi ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. PLL zaczęłam niedawno i naprawdę mi się spodobał, a Anie nie Anne mam w planach od dłuższego czasu, no ale nie będę zaczynała oglądać tysięcznego serialu :D

    Pozdrawiam <3
    https://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 13 reasons why planuję obejrzeć w najbliższym czasie. A PLL uwielbiam odkąd pojawił się pierwszy sezon. Serial zestarzał się wraz ze mną :)
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pll czyli moja wielka, wielka miłość. Jestem właśnie po ostatnim odcinku i nie wiem jak to teraz będzie bez czekania na kolejne, przez poprzednie dwa lata ciągle miałam co oglądać, a teraz taka pustka. 13rw zaczęłam i zapowiada się ok.
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/07/gebia-challengera.html

    OdpowiedzUsuń
  18. pll najlepsze ! niestety się już skończyło parę dni temu :(
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na ig, a dopiero pierwszy sezon zaczęłam :)

      Usuń
  19. Nie kojarzę tylko "Ania nie Anna", więc muszę koniecznie sprawdzić ten serial!
    Resztę widziałam i uwielbiam.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jesteśmy takie twins :D uwielbiam te seriale <3
    Anie oglądałam i czekam na kolejny sezon tak samo jak na 13 RW nie mogę się doczekać co będzie dalej a PLL jest w trakcie oglądania <3

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pll zawsze bedzie dla mnie najlepszy!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. PLL - jest fajne do czasu, a przez 7 sezonów "-A." były trzy osoby i tylko motyw pierwszego miał jakikolwiek sens.
    Mnie serial zaczął strasznie wkurzać pod koniec 6 sezonu. A 7 sezon? Jeden dobry odcinek, zakończenie... Bez komentarza.
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja oglądałam 13 powodów ze względu na to, że jakieś 5 lat temu czytałam książkę o tym samym tytule. Może gdybym najpierw obejrzała serial a potem przeczytała książkę to miałabym zupełnie inne odczucia, ale serial średnio mi się podobał, był bardzo naciągany i widać, że zakończenie specjalnie zrobione po to, by zrobić drugi sezon. Jednak mimo wszystko wciągnęłam się i fajnie było zobaczyć jak książkę została zinterpretowana przez reżysera. Ponadto uważam, że dobrze się stało, że serial zyskał taki rozgłos, bo ważne jest to, by w dobie internetu zwracać uwagę społeczeństwa na takie problemy jak samobójstwa.
    Anię może obejrzę, bo lubiłam książkę i skoro polecasz to chyba się zabiorę za to.
    Jakoś do PLL nie jestem przekonana, chociaż nie widziałam nawet jednego odcinka. Może kiedyś z ciekawości kilka zobaczę.
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam wszystkie z tych seriali i niestety PLL najgorszy, im dalej w sezon tym gorzej. 13RW podobało mi się, czasami trochę mi się dłużył, ale faktycznie dwa ostatnie odcinki były tego warte. Aczkolwiek uważam, że zrobienie drugiego sezonu jest złą decyzją, opartą tylko na uzbieraniu jak największej sumki. A serial o Ani genialny! Bardzo mi się podobał, szczególnie własnie gra bohaterów, mistrzostwo.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję książki "Rewizja",
    www.bookmoorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do PLL wiele osób tak uważa. Mnie już na starcie ten serial nie powalił.

      Usuń
  25. PLL uwielbiam i żałuję, że już było zakończenie, ale ile można ciągnąć jedną historię. 13 powodów również obejrzałam i nie żałuję, teraz pora na książkę.
    Anne - obejrzę, w końcu są wakacje - można nadrobić serialowe zaległości ;)

    https://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza! Muszę koniecznie zacząć ten serial. PPL jakoś nigdy nie miałam okazji oglądać, ale teraz jest na to dużo czasu, więc może się przekonam :)Pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post :)
    Ja w sumie żadnych z tych seriali nie oglądałam... no cóż XD
    Raz zaczęłam oglądać PLL i zakończyłam w połowie odcinka.
    Może kiedyś się to zmieni. ;)
    Życzę Ci udanej wyprawy! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 13 powodów - uwielbiam ten serial :)
    Miłego dnia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam ani jednego z nich, ale o 13 powodach i Pretty Little Liars, to ja słyszałam. O Ani to ja nie słyszałam. Raczej nie obejrzę tych seriali, bo ja oglądam jedynie kryminalne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Seriale kryminalne rzadko oglądam, ale myślę, że zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o wszystkich serialach.
    13 powodów obejrzałam <3 Strasznie polubiłam ten serial.
    Jeśli chodzi o PLL to miałam takie samo podejście jak ty,że po pierwszym odcinku pas, ale może spróbuje ;)

    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLL trochę mnie wciągnęło, ale bez szału.

      Usuń
  32. Chętnie obejrzę 13rw, jednak do PLL nie mogę się przekonać mimo, że podejmowałam już kilka prób :/
    Chyba nic z tego :c
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również podejmowałam kilka prób i zobaczę czy coś w ogóle z mojego oglądania tego serialu wyjdzie.

      Usuń
  33. Ja serialu "Ania, nie Anna" baaardzo nie lubię. Nie ma zbyt wiele wspólnego z książką i mimo, że wiele osób się nim zachwyca to mnie boli fakt co zrobili z historią, bez której nie byłabym tym, kim jestem. Niedługo u mnie na blogu pojawi się notka w której trochę na ten temat pomarudzę, więc jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak uważam to zapraszam.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam. Mi serial bardzo się spodobał mimo, że mało ma wspólnego z książką. Może nie mam do tej książki takiego sentymentu jak ty.

      Usuń
  34. Oglądałam 13 powodów, świetny serial i nie mogę się już doczekać 2 sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę wreszcie obejrzeć "13 powodów" - wszędzie czytam o nim same pozytywne recenzje.

    Pozdrawiam!

    annrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nowej Ani nie oglądałam, ale dwa pozostałe uwielbiam!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz, co mi się najbardziej podobało w Ani? (oprócz Gilbera :3). To, że śnieg był śniegiem, a nie sztuczną papką XD
    Ania to życie, Ania to miłość <3
    Za to PLL było na jakimś tam poziomie. Te najnowsze 10 odcinków, które niedawno wychodziły, były genialne. Za to finał to totalna porażka

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to również się podobało. Cały serial był utrzymany w takiej "naturalnej" tonacji :)

      Usuń
  38. Ja nie oglądam za bardzo seriali, ale dobre filmy sobie cenię ;) Świetny blog !!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 13 reasons oglądałam i uwielbiam. Anię sobie odpuszczam, (książka mi się nie podobała), do Pll nie mogę się jakoś zabrać. Aktualnie katuję siedem sezonów "partnerek' :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obejrzałam "13 reasons why". I szczerze? Według mnie jest tylko ok. Najbardziej denerwowała mnie Hannah. Nie należę do osób które jej współczują. Nie potrafiła wziąć odpowiedzialności za swoje życie tylko obwiniała wszystkich dookoła. Naprawdę osób przeżywało gorsze chwile w swoim życiu w liceum. Większość powodów była banalna. Na przykład ta o Zach'u? Co on jej tak naprawdę zrobił? Według mnie nic. To ona co olała publicznie i "wyśmiała". Myślała tylko o sobie. To tylko moja opinia. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Meega post! Muszę koniecznie obejrzeć ten serial a nie umiem jakoś się do niego zabrać. Świetny blog Kochana ;*
    Zapraszam do siebie ;*
    Obs? angelikanowakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń