poniedzia艂ek, 31 lipca 2017

Rok! 馃摎

 31 lipca 2016 roku postanowi艂am za艂o偶y膰 bloga i napisa膰 pierwszego posta. Nigdy nie 偶a艂owa艂am tej decyzji mimo, 偶e na pocz膮tku za bardzo nie wiedzia艂am z czym to si臋 je. Pisz臋 ten post, 偶eby podsumowa膰 m贸j ca艂y rok dzia艂alno艣ci tutaj i bardzo Wam za wszystko podzi臋kowa膰. Bo tak naprawd臋 bez Was to wszystko by si臋 nie uda艂o :)




Jestem osob膮, kt贸ra gdy czego艣 si臋 podejmie szybko traci zapa艂. Oczywi艣cie zdarzy艂o si臋 kilka wyj膮tk贸w, w kt贸rych dotar艂am do celu i w艂a艣nie blog jest jednym z nich. Podejmowa艂am si臋 kilku pr贸b zak艂adania bloga, ale za ka偶dym razem rzuca艂am to. Nigdy nie spodziewa艂am si臋, 偶e b臋d臋 robi膰 jedn膮 rzecz tak d艂ugo. Teraz widz臋, 偶e to mo偶liwe i mam nadzieje, 偶e moja przygoda z blogowaniem b臋dzie trwa艂a bardzo d艂ugo.
Nie mog臋 uwierzy膰 jak podczas jednego roku mo偶na si臋 zmieni膰 i ile mo偶e si臋 zmieni膰. Pozna艂am kilka 艣wietnych os贸b i to dzi臋ki blogowi. Przyby艂o mi 170 obserwator贸w za co bardzo Wam dzi臋kuje! Wasze komentarze naprawd臋 dodawa艂y mi motywacji i wiedzia艂am, 偶e jest sens w tym co robi臋. Ciesz臋, 偶e znalaz艂am takie miejsce w internecie, w kt贸rym mog臋 dzieli膰 si臋 swoj膮 pasj膮 i odnale藕膰 dzi臋ki temu inne osoby, kt贸re kochaj膮 czyta膰 ksi膮偶ki.
Jeszcze raz z ca艂ego serca Wam dzi臋kuje <3
A oto ma艂e podsumowanie tego roku
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇



 


 

121 komentarzy:

  1. Pierwsze urodziny Bloga s膮 zawsz臋 wyj膮tkowe! Super prowadzisz bloga i oby tak dalej! :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Gratuluj臋 roku i 偶ycz臋 kolejnych lat

    OdpowiedzUsu艅
  3. 100 LAT 100LAT blogowania 偶ycz臋.
    呕ycz臋 te偶 zaparcia i kontynuowania pisania na najbli偶sze 100lecie.
    Lubi臋 dla Ciebie wpada膰 i zawsze b臋d臋.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kolejnych owocnych lat 偶ycz臋 :*
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja r贸wnie偶 jestem typem osoby, kt贸ra cz臋sto ma tzw. s艂omiany zapa艂. Moja historia blogowania jest baaardzo podobna do twojej :) R贸wnie偶 mia艂am wiele pr贸b ale dopiero teraz zosta艂am na d艂u偶ej. Gratuluj臋, Weronika i 偶ycz臋 kolejnych lat :))
    Pozdrawiam! Diamentowe my艣li - klik

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gratuluj臋 tego roku bloga i 偶ycz臋 ci jak najwi臋cej kolejnych :)

    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietny post, GRATULUJ臉 JU呕 ROKU BLOGOWANIA!!!
    Mam nadziej臋, 偶e b臋dziesz rozwija膰 swoje pasje
    i nadal b臋dzie ci to sprawia膰 ogromn膮 rado艣膰. :D
    Pozdrawiam ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam tak膮 nadzieje i bardzo dzi臋kuje.

      Usu艅
  9. Gratuluje! Obym ja tyle wytrzymala na blogsferze, Zycze dalszych sukces贸w! :D 艢wietne podsumowanie!

    ZAPRASZAM NA M脫J BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsu艅
  10. Gratulacje ! 呕ycz臋 wytrwa艂o艣ci i samych sukces贸w w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Gratuluj臋 roku :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ciesz臋 si臋 razem z Tob膮. Blogowa podr贸偶 jest najlepsz膮, jaka mi si臋 do tej pory przytrafi艂a. 呕ycz臋 jak najwi臋kszych sukces贸w w nast臋pnym roku bloga. :*
    Pozdrawiam, Hayles z Our books. Our love

    OdpowiedzUsu艅
  13. Gratulacje! I 偶ycz臋 kolejnych lat sp臋dzonych tutaj

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  14. Gratuluj臋! I 偶ycz臋 powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :*
    Ja sw贸j w艂a艣nie za艂o偶y艂am, pocz膮tki s膮 najtrudniejsze :(

    M贸j blog!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 呕ycz臋 powodzenia i dzi臋kuje :)
      Oj tak pocz膮tki zawsze s膮 trudne :(

      Usu艅
  15. Pi臋kne zdj臋cia i 艣wietny blog :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  16. Hej! 艢wietny blog :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  17. Gratuluj臋 <3 m贸j blog w listopadzie b臋dzie obchodzi艂 2 urodziny <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  18. 艣wietny post! Gratuluj臋 pierwszej rocznicy bloga i 偶ycz臋 dalszych sukces贸w <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsu艅
  19. Gratulacje ;)) I 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Gratulacje i powodzenia na kolejne lata bloga! :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  21. Gratuluje! :) Rok blogowania to wielki sukces, 偶ycz臋 motywacji i wytrwa艂o艣ci na nast臋pne lata!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  22. Gratuluj臋 i 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat! Ja dzisiaj 艣wi臋tuje swoje pierwsze blogowe urodziny. Twoje ksi膮偶kowe posty s膮 naprawd臋 艣wietne!
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 Tobie tego 偶ycz臋 :) Bardzo mi mi艂o, dzi臋kuje!

      Usu艅
  24. Gratulacje :*
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  25. 呕ycz臋 dalszych sukces贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. oby wi臋cej takich roczk贸w uda艂o si臋 blogowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. Gratuluj臋 osi膮gni臋膰. :)

    OdpowiedzUsu艅
  28. Gratulacje i oby wi臋cej takich urodzin! :D
    Przegl膮d bardzo fajny ;)

    Pozdrawiam, Jab艂uszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsu艅
  29. Gratuluj臋 roku i 偶ycz臋 kolejnego jeszcze lepszego!

    OdpowiedzUsu艅
  30. Gratuluj臋 i 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Gratuluj臋 wytrwa艂o艣ci i dobrego roku! :)

    OdpowiedzUsu艅
  32. Great post! Very interesting :)
    Hope you'll leave a comment on my new post on my second blog --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/rijeka.html

    OdpowiedzUsu艅
  33. Gratuluje roku bloga!:)
    Zapraszan do oserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsu艅
  34. Gratulacje i wytrwa艂o艣ci, oby blog rozwija艂 si臋 coraz bardziej :)
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  35. 呕ycz臋 Ci kolejnych pi臋knych lat z blogiem przy boku! I gratuluj臋 du偶ej ilo艣ci ksi膮偶ek, kt贸re przeczyta艂a艣 - naprawd臋 podziwiam :)

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  36. Gratuluj臋. 呕ycz臋 dalszych sukces贸w.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  37. Gratuluj臋! Pierwsze urodziny to naprawd臋 co艣! M贸j blog nied艂ugo b臋dzie mia艂 2 latka i a偶 艂ezka mi sp艂ywa...
    呕ycz臋 dalszych sukces贸w, weny i wytrwa艂o艣ci! :D

    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  38. Bardzo Ci dzi臋kuje <3 A Tobie gratuluje dw贸ch lat!

    OdpowiedzUsu艅
  39. Gratulacje! 呕ycz臋 Ci jeszcze wi臋cej wytrwa艂o艣ci i samych sukces贸w <3
    Buziaki!
    Zapraszam na konkurs, w kt贸rym do wygrania jest ksi膮偶ka “Moja Lady Jane”

    OdpowiedzUsu艅
  40. Gratulacje! Ja te偶 czasem do艣膰 szybko trac臋 zapa艂, ale ciesz臋 si臋, 偶e w tym przypadku udaje ci si臋 wytrwa膰 w drodze do celu. 呕ycz臋 samych sukces贸w :)

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  41. Gratulacj臋♥
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsu艅
  42. jeszcze wiecej sukcesow, usmiechu na buzi i pozytywnej energii z zapalem do pracy! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  43. Rok to sporo czasu, ciesze si臋, 偶e przetrwa艂a艣 i nadal tu jeste艣 :* jednocze艣nie 偶ycz臋 kolejnych lat produktywno艣ci bo dzi臋ki takim blogom jak Tw贸j cz臋sto si臋gam po literatur臋, kt贸rej jeszcze nie zna艂am!

    OdpowiedzUsu艅
  44. Gratuluj臋! :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  45. Gratuluj臋! Mi miesi膮c temu stukn臋艂y 4 lata bloga :)

    M脫J BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsu艅
  46. Przez rok mo偶e si臋 tyle pozmienia膰, mo偶na straci膰 zapa艂 do blogowania, ale r贸wnie偶 wykorzysta膰 ten czas w pe艂ni. Z tego co widz臋 Tobie si臋 uda艂o osi膮gn膮膰 to drugie i za to ogromne gratulacje :) 呕ycz臋 dalszej wytrwa艂o艣ci i zaciekawiania nas swoimi postami :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsu艅
  47. Gratulacje kochana, r贸b to co kochasz i trzymaj tak dalej, kolejnego wspania艂ego roku 偶ycz臋!
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsu艅
  48. Gratuluj臋 wytrwa艂o艣ci i przede wszystkim ch臋ci! Trzymam kciuki za nast臋pne lata <3
    MOJ KANA艁 NA YT
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  49. 呕ycz臋 Ci jeszcze wi臋cej lat blogowania i oczywi艣cie nowych obserwator贸w !:)

    OdpowiedzUsu艅
  50. Gratuluje wytrwa艂o艣ci w prowadzeniu bloga :)
    艢wietny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  51. Gratuluj臋 serdecznie :) u mnie nied艂ugo drugie urodziny bloga :D

    OdpowiedzUsu艅
  52. Gratuluj臋! M贸j blog obchodzi艂 swoje pierwsze urodziny w czerwcu. :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsu艅
  53. Gratuluj臋 ♥ mojemu blogowi te偶 niedawno stukn臋艂o 365 dni!

    OdpowiedzUsu艅
  54. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga! :)Oby艣 by艂a z nami w blogosferze przez d艂ug czas :D

    OdpowiedzUsu艅
  55. Gratuluj臋, rok to ju偶 sporo blogwania, oby wi臋cej takiego 艣wietowania :D
    M贸j blog - KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  56. Gratuluj臋 :)
    Te偶 cz臋sto trac臋 zapa艂 do wszystkiego ale wydaje mi si臋, 偶e m贸j blog to by艂o to czego potrzebowa艂am i m贸j zapa艂 nie zmaleje, wr臋cz przeciwnie :)
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsu艅
  57. Oby tak dalej:)
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsu艅