niedziela, 20 sierpnia 2017

Jestem hejterem Book Tag

Witajcie :) Niedawno zostałam nominowana przez Martę z bloga Biblioteka Marzeń do Book Tagu.  Dzisiaj pobawię się w hejtera.




1. Co ja czytam - książka z błędami logicznymi.

 Nie przeczytałam żadnej takiej książki lub po prostu nie zauważyłam jeśli były, żadnych logicznych błędów.

2. A ta/ten tu czego - książka z irytującym głównym bohaterem.

Zdecydowanie "Slatron. Przeznaczenie". Bohaterka była tak irytująca, że na chwilę musiałam zamknąć książkę i się uspokoić. Salamina była straszną beksą, a do tego nie potrafiła  się domyślić czegoś oczywistego.



3. Grafomania - powieść z denerwującym stylem autora: denne dialogi, nudne opisy lub po prostu słaby warsztat.

"Dziękuję za wspomnienia" Ceceli Ahern. Nie wiem co ja miałam w głowie, żeby rok temu pozytywnie ocenić tę książkę. Była tak niemiłosiernie nudna dopiero na końcu zaczęło się coś dziać. Jedno jest pewnie: nie polubiłam się z tą książką.



4. No i po co to było? - drugi tom, który nie dorównał pierwszemu.

"Zbuntowana" Veronicy Roth  pierwsza część czyli "Niezgodna" nawet mi się spodobała, ale drugi tom bardzo mnie rozczarował. Nie mam pojęcia po co to było. Cała ta historia była ciągnięta na siłę. 


5. Schowaj ten czerwony dywan - książka niezasłużenie popularna.

"Ty, ja i fejs" Jay'a Ashera i



6. Tak złe, że aż dobre - guilty read.

Ostatnio tom trylogii "Niezgodnej" czyli "Wierna". Ciekawy pomysł lecz mimo to nadal było czuć to naciąganie. Książka była dość średnia, a zarazem okazała się całkiem dobra.


7. Dobranoc, pchły na noc - książka, nad którą można zasnąć.

Mimo, że polubiłam, "Szeptem" Becca Fitzpatryk to "Crescendo" było strasznie nudne. Może nie zasnęłam, ale było blisko.


8. A to co, farba się wylała? - brzydka, irytująca okładka.

"Lekcja życia" Martyny Jacewicz. Wielki hejt na tę okropną okładkę!


9. No i gdzie ten suspens? - książka do bólu przewidywalna.
"Pamiętnik nastolatki" mimo, że gdy byłam młodsza lubiłam ją czytać to wiadomo jak ta cała historia się zakończy. 


10. Depczesz mi po odciskach - rzeczy, których nie lubię w książkowym świecie.

Udawanie, że książka się spodobała choć tak naprawdę była okropna i oczywiście opinie kogokolwiek na okładkach. 

Bardzo dziękuje za nominację, a ja nominuje każdego chętnego do zrobienia tego Tagu. To by było na tyle. Do zobaczenia!


67 komentarzy:

  1. Zgadzam się z 4 odpowiedzią całkowicie! Zbuntowana nie była tak dobra jak Niezgodna, a Wierna jeszcze gorsza. Chociaż masz też rację w 6. odp bo Wierna będąc aż tak zła była też dobra haha. XD
    Z chęcią bym wykonała ten TAG. :)
    Buziaczki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się czytało ten wpis! Ja już niejednokrotnie zraziłam się do książki po brzydkiej okładce :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♡ MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE ♡
    ♡ MÓJ BLOG ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mimo, że mówi się, że po okładce się nie ocenia to jednak większość z nas należy do okładkowych srok :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z kontynuacją Niezgodnej, no i z 9! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Także czytałam "Pamiętnik nastolatki", gdy byłam młodsza i mi się podobała, lecz zgadzam się z tobą, że jest ona przewidywalna. Ciekawe odpowiedzi ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przewidywalna, ale zarazem ciekawa :) Dziękuje.

      Usuń
  5. Czytałam pamiętnik nastolatki i bardzo mi się podobał
    http://paznookciowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wiem tak minimalistycznie co w danej książeczce siedzi. :) Niezła zabawa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to tylko zabawa bo hejterem być jest słabo.

      Usuń
  7. super odpowiedzi :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych książek czytałam tylko "Crescendo" i dwie części "Niezgodnej" i co do "Zbuntowanej" i "Wiernej" się zgadzam. Tam się praktycznie nic nie działo oraz było naciągane. Mi się mniej podobała "Cisza", ale bardzo dawno czytałam te książki i trudno jest mi coś na ich temat powiedzieć. :)
    Pozdrawiam, Hayles z Our books. Our love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dawno czytałam "Cisze", ale jeszcze pamiętam, że troszkę się nudziłam.

      Usuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale skoro przypasowałaś je do tych pytań, to mocno się zastanowię czy po nie sięgać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te książki nie spodobały mi się, ale każdy ma inny gust :)

      Usuń
  10. Nie czytałam tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten book tag!!! <3 <3 <3 chcę go więcej! :D
    Jeśli chodzi o wyżej wymienione pozycje, to pewnie sięgnę mimo wszystko po Ty, ja i Fejs, aby się przekonać :D
    Pamiętnik nastolatki mnie odstrasza już samym designem :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. <3
      Patrząc na recenzje :Ty, ja i fejs" innym osobom się spodobała, mnie akurat nie przypadła do gustu.

      Usuń
  12. Słyszałam o tej książce ,, Ja ty i fejs '' ;)
    Fajny tag♥
    nowy post-Olga Blog
    poklikasz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm, nie wiem czy dobrze zrozumiałam ten post
    Bo tu niby ostre hejty lecą, a ja się cały czas śmiałam.
    Super pytania są do tego, ale Twoje odpowiedzi i tak najlepsze! :D
    http://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to bardzo dobrze:) O to w tym tak naprawdę chodziło.
      Dziękuje!

      Usuń
  14. Hmmm post bardzo fajny :) Oby więcej takich!
    Nowy post -> joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten tag! Hahaha :D
    Okładka "Lekcji życia" faktycznie jest paskudna :/
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, podoba mi się Twój blog ;-)
    zapraszam w wolnej chwili; justynaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post ;) Z częścią odpowiedzi mogłabym się zgodzić nawet! Zostaje tu na dłużej <3
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  18. Z podanych książek czytałam tylko Szeptem, ale tylko do połowy, bo potem się zwyczajnie poddałam - książka była tak denerwująca, że nie wytrzymałam. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, że trochę mnie zaciekawiła, ale też nudziła :)

      Usuń
  19. zdecydowanie najlepsza z twoich propozycji to ta jedna z czesci sagi szeptem! zakochalam sie w tej historii, GORĄCO WSZYSTKIM POLECAM

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post dear! I really love your blog !

    Follow for follow? I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście żadnej z wyżej wymienionych tytułów nie przeczytalam :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, ale myślę że niektóre z tych powieści warto przeczytać choćby cykl "Niezgodna".

      Usuń
  22. Great post! Photos are apsolutely amaizing! *-*
    Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami też mnie zdumiewa i denerwuje brak myślenia, nie domyślania się bardzo oczywistych rzeczy, zaślepienie w bohaterkach niektórych powieści :D
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny tag ^^ ciekawe odpowiedzi ;) pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.hu/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezgodna była okej! Mimo tego, że Triss bardzo mnie irytowała, następne części są niepotrzebne, słabe (wg mnie) i tak jak napisałaś - ciągnięte na siłę 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie żałuje, że ją przeczytałam :)

      Usuń
  26. Nie czytałam, więc się nie wypowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy tag, taki inny niż wszystkie :) Z chęcią w przyszłości zrobię podobny u siebie :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł na posta, krytyka bardzo mi sie podobała bo do większości rzeczy masz racje
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post dear ! I love your blog ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle .Maybe we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post, dzięki niemu wiem, których książek unikać

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz niesamowitego bloga i świetne post!
    Wgl jesteś bardzo śliczna! <3
    Zapraszam także na moj ;)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja muszę w końcu przeczytać Niezgodną i serię Szeptem! :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz spotkałam się z takim tagiem, jednak okazał się mega interesujący!

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam o tej książce ty ja i fejs i właśnie chyba muszę ją przeczytać!
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie mogę się wypowiedzieć, bo większości z tych ksiązek nie czytałam, ale tag fajny.

    OdpowiedzUsuń