niedziela, 1 października 2017

Seriale #4

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z ostatnim postem z serii o serialach. Myślę, że przez szkołę już nie będę oglądać seriali jedynie dokończę te, w których wciąż wychodzą nowe sezony. Jeśli jednak jakiś serial mi się bardzo spodoba to na pewno polecę go wam na moich social media. 



Seria niefortunnych zdarzeń  


Serial powstał na podstawię serii książek o takim samym tytule. Opowiada o trójce rodzeństwa, które po śmierci rodziców trafiają pod opiekę hrabiego Olafa, aktora teatralnego i ich kuzyna, planującego ukraść otrzymaną w spadku przez dzieci fortunę. 
Gdy byłam młodsza pamiętam, że zaczęłam czytać tę serię, ale przeraziło mnie to, że autor od początku podkreślał, że ta historia nie ma dobrego zakończenia więc skończyłam. Ten serial jest świetnie wykreowany, kadry i to wszystko jest tak bardzo estetyczne. Zachęciła mnie do ponownego sięgnięcia po tę serie. 

Black Mirror 


"Black Mirror" przedstawia trzy historie osadzone w przyszłości, opowiedziane w trzech odcinkach. Każda z nich opowiada o innych przykrych konsekwencjach rozwoju naszej cywilizacji, pokazując w sposób karykaturalny do czego może dojść jeśli nic się nie zmieni. 
Serial bardzo mi się spodobał, a szczególnie odcinek o tym, że ludzie dostawali gwiazdki za bycie miłym i to one decydowały o pozycji społecznej. Naprawdę świat mógłby tak wyglądać w przyszłości i to byłoby  okropne.  Serial ukazuje bardzo wyolbrzymioną wizje świata, ale uważam, że jeśli nic się nie zmieni niektóre odcinki mogłyby się w pewien sposób "spełnić". 

Famous in love


Serial pokazuje życie normalnej dziewczyny, które zmienia się o 180 stopni gdy zostaje wybrana do głównej roli w filmie. Dziewczyna poznaje ciemne jak i te dobre strony sławy.
Ten serial obejrzałam tylko ze względu na to, że moja ulubiona aktorka z dzieciństwa Bella Thorne tam zagrała. Musze przyznać bardzo się zmieniła, ale świetnie gra. Serial był takim luźnym oderwaniem od rzeczywistości. Lekki, nic nie wnoszący do życia, ale świetny. Mamy ukazany również trójkąt miłosny. Ja jestem zdecydowanie za Rainerem. Od razu przyciągnął mnie do siebie swoim urokiem osobistym i jestem ciekawa kogo główna bohaterka wybierze.

Botoks 



 W tym poście postanowiłam również polecić wam film, polski film jakim jest "Botoks". Ogólnie jestem strasznie źle nastawiona do polskich filmów, ale ten ogromnie mi się spodobał. Przedstawia losy czterech kobiet pracujących w służbie medycznej, które  splatają się w szpitalu, gdzie dochodzi do wielu nielegalnych przedsięwzięć.
Teraz po nim boję się iść do jakiegokolwiek szpitala, ale myślę, że to minie. Świetny film.

71 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że dwóch pierwszych seriali i filmu nie znałam. W szczególności zaciekawił mnie drugi serial "Famous in love", który być może obejrzę, a także muszę zobaczyć ten film ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Famous in love to lekki serial idealny do zabicia czasu :D Ale kto teraz ma czas...

      Usuń
  2. Ja rzadko oglądam seriale i filmy. O Botoksie słyszałam różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botoks ogólnie postrzegany jest jako slaby film. Nie rozumiem dlaczego dla mnie był świetny:)

      Usuń
  3. Czasem oglądam jakiś serial, więc może jakiś sobie odpalę z tych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj dawno nic nie oglądałam :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zaczęłam oglądać kilka seriali więc niedługo będzie post u mnie na blogu :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar obejrzeć "Famous in love" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Może to nie jest jakiś ambitny serial, ale został świetnie ukazany.

      Usuń
  8. ja nie przepadam za serialami. Botoks fajny :)) Śliczne zdjęcie !!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, ze już wszystkie dziewczyny je uwielbiają :D

      Usuń
  9. Wybieram się na "Botoks", nie mogę się go doczekać odkąd zobaczyłam w połowie lipca jego zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie zwiastun jest genialny :D Tylko ten film trochę zniechęcił mnie do posiadania dzieci. Jak obejrzysz będziesz wiedziała dlaczego.

      Usuń
  10. Great Post<3
    I wish you a lovely day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Botoks może być naprawdę bardzo fajnym filmem. Jestem tego filmu bardzo ciekawa.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo spodobał, a polskich filmów nie znoszę :D

      Usuń
  12. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że rzadko oglądam filmy czy seriale, aczkolwiek jestem ciekawa "Botoksu", bo, podobnie jak Ty, też jestem niezbyt pozytywnie nastawiona do polskich produkcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Cudze chwalicie swego nie znacie"
      Ostatnio rodzima twórczość mnie naprawdę zaskakuje :D
      Obejrzyj koniecznie!

      Usuń
  15. Black mirror-uuwielbiam;) i koniecznie musze obejrzeć Famous in love

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo rzadko oglądam seriale, a mój ostatni ulubieniec to 13 powodów :D

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 powodów jest według mnie jednym z lepszych seriali :) uwielbiam <3

      Usuń
  17. Cały czas czekam na 2 sezon famous in love. Jeszcze troszkę!

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie wiedziałam, że będzie w tym roku :D Dzięki z informacje.

      Usuń
  18. Sama dzisiaj poleciłam Famous in Love w ulubieńcach miesiąca :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  19. "Serii..." obejrzałam tylko jeden odcinek i było to okropne, profanacja książki :D Do serialu nie wrócę. A Black Mirror średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę czytałam bardzo dawno temu więc może dlatego tak nie sądzę.

      Usuń
  20. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego z seriali nie widziałam. A o "Botoksie" krążą różne opinie. Myślę, że film obejrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przekonać na własnej skórze jaki jest :P

      Usuń
  22. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Serial wydaję się dość ciekawy, ale raczej bardziej zaciekawiła by mnie książka. Ten wstęp w wieku dziecięcym rzeczywiście mógł być bardzo przerażający :D
    2. No ten serial myślę, że by mnie zaciekawił. Nie słyszałam o nim, ale lubię znajdować takie niewysławione perełki ;)
    3. Miałam obejrzeć ten serial, jednak nie mogłam go nigdzie znaleźć. Gdzie go oglądałaś? :)
    4. Nie przepadam za filmami Vegi. Przed chwilą czytałam recenzję u Megly i dla niej jak i dla mnie jest on zbyt drastyczny i niesmaczny.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też się odwołam się do punktów :D
      1. Z tego co pamiętam książka była naprawdę ciekawa, ale przerażająca i przygnębiająca.
      2. Ja usłyszałam o nim przez przypadek i naprawdę mi się spodobał. Koniecznie obejrzyj!
      3. Famous in love oglądałam na stronce fili.tv, ale ostatnio co.s stało się nie tak z ta stonkę. Także polecam zajrzeć na anyfiles i cda tam mogą być wszystkie odcinki.
      4. Rozumiem. Ja również za takimi rzeczami nie przepadam,ale nie wiem co mi odbiło, ze ogromnie mi się ten film spodobał.

      Usuń
  24. Seriali nie oglądałam żadnych, ale są kuszące. Za to na filmie byłam w kinie na premierze i .. oczekiwałam o wiele lepszego filmu zwłaszcza po tak zdolnym reżyserze. Zawiodłam się totalnie. Choć niektóre sceny są naprawdę dobre i skłaniają do refleksji nie tylko pacjentów ale może osoby, które pracują w służbie zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale na mnie ten serial zrobił ogromne wrażenie.

      Usuń
  25. Seriale to okropne pożeracze czasu:( Ale miałam ostatnio ten komfort, że mogłam obejrzeć sobie trylogię Oficera i to jest najlepszy serial ever!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) Nie znam,ale z chęcią zobaczę.

      Usuń
  26. Świetne seriale :D Ja teraz oglądam Teen wolf
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również oglądałam, ale jakoś dwa ostatnie sezony były dla mnie słabe.

      Usuń
  27. a ja bardzo lubiłam serial Stranger Things :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez mój ulubiony serial. Nie długo 2 seria więc czas zakasać rękawy.

      Usuń
    2. Dużo osób poleca :) Być może obejrzę.

      Usuń
  28. Seriale nie są moją ulubioną rozrywką. Chyba bardziej wolę książki jednak ostatnio bardzo polubiłam serial Atypowy. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są najlepsze <3 Nie słyszałam o tym serialu.

      Usuń
  29. Jesteś pierwszą osobą, która poleca mi BOTOKS. :)

    KONKURS-kliknij tutaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaah nie wiem co mi się stało, ale bardzo spodobał mi się ten film.

      Usuń
  30. ojć, nie znam owych seriali, ale to może wynika z tego że jakoś mnie do nich nie ciągnie. Nadchodzą jesienne wieczory może może. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak jesień to najlepszy czas na seriale, jeśli tylko ma się czas.

      Usuń
  31. Muszę zobaczyć Black mirror bo zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam Cię, że potrafisz usiąść i oglądać seriale. Ja zazwyczaj, jeśli już mam do nich cierpliwość, to oglądam tylko podsumowanie poprzedniego odcinka na początku nowego i zapowiedź nowego po obecnym odcinku. Serio :D

    OdpowiedzUsuń
  33. "Black mirror oraz "Botoks" chciałabym obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  34. W następnym tygodniu chcę w końcu pójść na BOTOKS!
    https://bartoszczyta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. O "Black mirror" pierwszy raz słyszę, a jako fanka wszelkiego rodzaju dystopii i tym podobnych, chętnie bym go obejrzała. Na pewno plusem jest to, że nie składa się on z wielu odcinków.
    A do "Serii niefortunnych zdarzeń" trochę mnie ciągnie ze względu na Neila Patricka Harrisa ;P
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj chciałoby się oglądać jak najwięcej seriali ale niestety szkoła..
    Z tych wymienionych oglądałam Famous in love :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Seria niefortunnych zdarzeń jest cudowna! <3
    Pozdrawiam, Alice
    Our books. Our love

    OdpowiedzUsuń